Pretparken & uitjes.

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 07:17

Huidige top 10 is:

1. Zadra
2. Untamed
3. Abyssus
4. WODAN
5. TH13TEEN
6. Taron
7. The Smiler
8. Kondaa
9. Hyperion
10. Blue Fire Megacoaster

Ik ben nog niet in onwijs veel parken geweest :+

Douce

Berichten: 3511
Geregistreerd: 13-06-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 07:24

Het is wellicht de verkeerde plek voor deze vraag, maar ik ben voor mij en mijn pretpark liefhebbend zoontje op zoek naar ervaringen mbt de wachtrijen van Drievliet.

We hebben een abonnement op de Efteling maar in het weekend vind ik die te druk voor hem. Het lijkt me dus leuk om een keer samen naar een ander pretpark te gaan en dacht aan Drievliet. Alleen idealiter zou ik dan niet alsnog 30 minuten per attractie willen wachten..

Ik snap dat het eea afhankelijk is van de weersverwachting maar toch hoop ik dat jullie een impressie kunnen geven..

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 10:40

Drievliet heb ik geen ervaring mee, maar zou zeggen dat dit niet met de Efteling te vergelijken is en het daar wel mee valt.

Mooie lijst Ghostattack, grappig om de verschillen zo te zien met mijn lijst.

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 11:27

Heb de onride van voltron gezien := nog even en dan zit ik er zelf in

JoT

Berichten: 4011
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 15:25

Douce schreef:
Het is wellicht de verkeerde plek voor deze vraag, maar ik ben voor mij en mijn pretpark liefhebbend zoontje op zoek naar ervaringen mbt de wachtrijen van Drievliet.

We hebben een abonnement op de Efteling maar in het weekend vind ik die te druk voor hem. Het lijkt me dus leuk om een keer samen naar een ander pretpark te gaan en dacht aan Drievliet. Alleen idealiter zou ik dan niet alsnog 30 minuten per attractie willen wachten..

Ik snap dat het eea afhankelijk is van de weersverwachting maar toch hoop ik dat jullie een impressie kunnen geven..



Het is een paar jaar geleden dat ik hier ben geweest, maar de wachttijden waren daar nooit zo heel erg lang. Vorig jaar is familie van ons geweest en die moesten af en toe wel wat langer wachten, maar dat kwam toen door personeelstekort. Het is een leuk, overzichtelijk park met genoeg te doen voor alle leeftijden. Dat waterspeelplein in het begin is onwijs leuk voor kinderen, zeker met mooi weer en je kan daar ook gezellig zitten.

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 16:33

dalena schreef:
Heb de onride van voltron gezien := nog even en dan zit ik er zelf in


Hopelijk is de kar dan weer bevrijd uit de bocht :')

Luxorvalkje
Berichten: 1945
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 22:41

JoT schreef:
Douce schreef:
Het is wellicht de verkeerde plek voor deze vraag, maar ik ben voor mij en mijn pretpark liefhebbend zoontje op zoek naar ervaringen mbt de wachtrijen van Drievliet.

We hebben een abonnement op de Efteling maar in het weekend vind ik die te druk voor hem. Het lijkt me dus leuk om een keer samen naar een ander pretpark te gaan en dacht aan Drievliet. Alleen idealiter zou ik dan niet alsnog 30 minuten per attractie willen wachten..

Ik snap dat het eea afhankelijk is van de weersverwachting maar toch hoop ik dat jullie een impressie kunnen geven..



Het is een paar jaar geleden dat ik hier ben geweest, maar de wachttijden waren daar nooit zo heel erg lang. Vorig jaar is familie van ons geweest en die moesten af en toe wel wat langer wachten, maar dat kwam toen door personeelstekort. Het is een leuk, overzichtelijk park met genoeg te doen voor alle leeftijden. Dat waterspeelplein in het begin is onwijs leuk voor kinderen, zeker met mooi weer en je kan daar ook gezellig zitten.


Drievliet weet ik niet. Maar mocht je een keer naar Hellendoorn gaan, dan is dat heel goed te doen. Ik was er met Halloween. Dus dat was druk. Maar eigenlijk nooit lang in de rij gestaan.

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 07:34

Wij gaan blijkbaar op de meest drukke dag naar Europa Park :+

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 07:43

Vandaag?

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 08:56

Jup

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 08:57

We staan in de file om het park te bereiken :')

moonsparkle
Berichten: 21775
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 09:06

Ik ben zo blij dat ik deze week niet ben gegaan :') ik dacht er eerst aan tot ik erachter kwam dat het overal Hemelvaart is en natuurlijk ook vakantie in Nederland. Ik ga in het najaar, maar ach het is nu wel lekker weer en dan is het afwachten. Hoe lang gaan jullie?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37323
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 09:45

Wij hebben besloten ook niet naar een pretpark te gaan komende dagen. Keuze genoeg, we zijn dicht bij Europapark. Passeren waligator en ook phantasialand ligt op de route.

Maar veel plezier

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 11:46

Als ik de wachttijden van Europa Park op dit moment zie, was ik rechtsomkeert gegaan _O-

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 19:11

Grappige is dat we ongeveer het minst lange moesten wachten bij voltron. Maar wat een baan <3

Afbeelding

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 19:16

Ghostattack schreef:
Als ik de wachttijden van Europa Park op dit moment zie, was ik rechtsomkeert gegaan _O-


Anders ik, wij zijn vandaag ook omgedraaid bij de Efteling. Zijn er welgeteld 1 uur geweest :')

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 23:34

Uiteindelijk meer kunnen doen dan we dachten en lekker weer {:} Voltron had in de middag een storing waardoor de hele rij werd leeggehaald. Sommige mensen hadden toen ruim 2 uur gewacht. Wij bleven in het Kroatische gedeelte en bleven Voltron in de gaten houden. Toen we hem testritten zagen maken zijn we bij de ingang gaan staan en zo hebben we nog geen halfuur gewacht :+

Maar jeetje wat een baan, niet normaal!!! *\o/*
Wij waren er 1 dag. Vriend en ik met efteling abo.
We gaan hopelijk later dit jaar nog een keer

Afbeelding
Afbeelding

Heb niet zo veel foto's gemaakt want de Europa Park app slurpte de batterij leeg ;(

Carolina87

Berichten: 403
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: aan zee

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 11:49

We gaan dinsdag en woensdag naar Europapark. Eerst maandagavond naar Rulantica.
Donderdag naar Phantasialand.
Verder staan Walibi Holland en Toverland op programma. Tussendoor nog de Efteling ivm abbo.

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 12:04

Ik heb net bevestiging gekregen dat ik februari/maart 2025 naar Disney Aziƫ ga! Hong Kong, Shanghai en Tokyo :D

dalena

Berichten: 3142
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 12:09

Tokyo met die nieuwe Rapunzel attractie <3

Luxorvalkje
Berichten: 1945
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 14:19

Super leuk! Ik las op Facebook ook een boos bericht. Denk dat dat over hetzelfde gaat.
Iemand had meteen ingeschreven en mag niet mee als ik het goed begrijp. Sponsort de organisatie al jaren of iets in die geest. Wel zonde als je zo graag wil.

Ik reis liever alleen (ik heb meer decompressie tijd nodig dan anderen en dat wordt niet altijd goed opgevat)

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 14:31

Er was inderdaad een loting omdat er heel veel animo was, geen idee waar het op gebaseerd is wie er wel/niet mee mag.

Zeker zuur, maar het stond heel duidelijk in de mail :=

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 15:49

Ghostattack schreef:
Er was inderdaad een loting omdat er heel veel animo was, geen idee waar het op gebaseerd is wie er wel/niet mee mag.

Zeker zuur, maar het stond heel duidelijk in de mail :=


Ga je met Florivida?

Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 16:23

Yes