Hier 2 vragen in 1 topic. Ik zoek voor mijn eigen westernset nog een mooie showblanket maar kom niet echt verder dan alleen mayatex. Wie weet er nog wat adresjes van mooie blankets en heeft iemand wel eens van etsy een blanket besteld?
Dan vraag numero 2 : Wie weet waar je aan een xfull westernhoofdstel kan komen? Ik weet dat kramer er eentje heeft maar wie weet bestaat er meer.
sevke
Geplaatst: 29-08-23 10:42
blankets zijn nu niet zo moeilijk te vinden. Enkele namen:
poppy's horse shop winch farm western store Double C western store eurohorse MamaMia showclothes Arthurs western store
Bij die laatste vind je vast ook wel een Xfull hoofdstel.
Hobbyhorse
Geplaatst: 03-09-23 13:37
De meeste westershops hebben niet veel keuze in Xfull
En natuurlijk kan je bij Arthur's westernstore langsgaan , die heeft veel blankets in de winkel met als voordeel dat je de kleur goed kan zien en die heeft vast ook wel xfull headstalls.
Kifrahorse heeft ook een full/xfull hoofdstel De bakstukken zijn heel groot te verstellen (de keelriem iets minder maar die kun je eventueel ook weglaten of vervangen).
Ik ben op zoek naar een westernbit maat 15,5cm dat is 6,1 inch. Weet iemand daar een adres voor? Het is vooral voor foto's dus het maakt niet zoveel uit of het een mooie snaffle of een shank is.