Hierbij weer een nieuw topic om te praten over de paarden die worden aangeboden. Het KWPN biedt een gratis livestream aan zodat je alles kunt volgen. https://www.kwpn.tv
Bij de dressuurhengsten is Las Vegas de topaanvoerder. Bij de springhengsten is het Emerald van 't Ruytershof. Las Vegas (v.Ferdeaux): zestien nakomelingen My Blue Hors Santiano (v.Sezuan): veertien nakomelingen McLaren (v.Morricone): negen nakomelingen
Ik haak ook weer aan. Een nakomeling van één van mijn fokmerries doet mee, hopelijk gaat ie door! Die merrie heeft eerder al 2 aangewezen hengsten gegeven. Het is een elite preferente ibop sport doc prok merrie.
Dat is hij zeker, ook echt wel een kwaliteitsvol paard , blijft zo jammer dat hij zelf zo klein en compact is ben wel benieuwd of hij dit ook vererft of dat je met een grootramige merrie met maat je wel meer lengte en maat gaat krijgen
Leuk ik ga ook weer mee volgen en ook benieuwd naar de nakomelingen van Las Vegas en MClaren.
Elisa2
Geplaatst: 06-12-24 17:47
Cheytjuh: Ja dat begrijp ik dat je dat graag eerst wilt weten, als ik de moederlijn zie dan zijn het allemaal kleintjes. Kwaliteit heeft hij zeker, vond hem erg aansprekend.
manubres
Geplaatst: 06-12-24 18:04
Elisa2 schreef:
Cheytjuh: Ja dat begrijp ik dat je dat graag eerst wilt weten, als ik de moederlijn zie dan zijn het allemaal kleintjes. Kwaliteit heeft hij zeker, vond hem erg aansprekend.