Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hutcherson

Berichten: 7439
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 22:59

Tancreda4 schreef:
Hurcherson wat een gekke mensen! Boos worden omdat jou honden in hun eigen tuin lopen waar zij niet hoort te zijn :=

Ik erger me aan m'n lijf. 2 tellen het matras even opzij gehouden (met hulp) zodat een 3e persoon de lattenbodem goed kon leggen. Gelijk weer ellende in een arm. Eeuwige gewrichten gemuts. Iemand een adres voor nieuwe knieeen, rug, ellebogen en schouders?


Ojee, hypermobiele klachten? Maag &darmklachten en regelmatig hoofdpijn en snel blauwe plekken? Of valt dat mee?

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 23:00

Dat deze avond nog een rare wending kreeg. Ik heb er vrede mee, ondanks dat ik professioneel moet blijven in deze situatie vindt ik het toch lastig en verdrietig.

Telpeva

Berichten: 14824
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 23:05

Hutcherson schreef:
Mijn man checkt even of de voordeur op slot is, was niet dus laat ie de hondjes eruit die erachter in de ren liggen. Konden ze mooi met ons meelopen naar achter. Blijkbaar loopt er iemand zn hondje uit te laten in onze voortuin. De honden lopen naar het hondje toe en de mevrouw die haar hondje uitlaat in onze tuin FLIPT dat mijn honden naar haar hond komen, want ze zijn zo groot. Ze ging de politie bellen...
Prima, je doet maar. Later was mn man bij de buurman en kreeg ie nogmaals de wind van voren dat onze honden gevaarlijk waren. Wauw.
Hij heeft haar medegedeeld dat ze voortaan haar hond maar ergens anders moet uitlaten dan in onze voortuin. Ze droop af. Wat een gekke trol.

Sommige mensen sporen echt niet... Jammer eigenlijk dat ze de politie niet belde, dan had ze die mensen meteen kunnen uitleggen wat ze precies aan het doen was in jullie tuin :+

Moska

Berichten: 3414
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 23:19

Mijn nieuw gekochte slowfeeder net is al kapot, na net geen twee weken in gebruik. Dat is toch wel heel snel voor een product van 45 euro, of ben ik nu gek? Iemand nog tips voor een XL net wat langer meegaat?

Cambionn

Berichten: 873
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 23:47

Telpeva schreef:
Dat gedoe met het Eurovisie song festival en dat ze geen info geven over wat er nou is gebeurd vanmiddag.
Rond 20:30 ofzo heeft de AVROTROS aangegeven dat we morgen gewoon optreden. De prof jury gaat de semi gebruiken om punten te geven.

Ging naar wat ik meekreeg om een fotograaf die een rotopmerking over z'n overleden ouders maakte, en toen een klap op z'n gezicht kreeg. Maar dat is speculatie.

Edit: ik zat het na te zoeken en nu lees ik weer dat de politie daar nu ook onderzoek doet? Maar er zou weer geen formele klacht zijn geweest, dus politie begint vast just in case ofzo. Pffff denk dat de EBU beter wel wat kan zeggen dan stil blijven en de speculatie de losse loop laten gaan :+ .

maralyn

Berichten: 10461
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 06:18

Weekend en ik moet werken. Bah.

Gisteravond vond iemand t nodig om zijn hond om half twaalf in de achtertuin te mikken. Beest heeft alles bij elkaar geblaft. Op t balkon... Whyy
Dus het raam maar dicht gedaan.

Het wordt weer zomer. Fijn.

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 07:36

Ik zie prachtige plaatjes van het noorderlicht, ik heb gisteren wel een roze gloed gezien , maar toch spijt dat ik niet even ergens naar toe ben gereden om echt goed te kijken.

Vanavond maar even een poging doen. Ik hoop dat het dan nogmaals goed te zien gaat zijn.

Berdien

Berichten: 64564
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 07:56

Moska schreef:
Mijn nieuw gekochte slowfeeder net is al kapot, na net geen twee weken in gebruik. Dat is toch wel heel snel voor een product van 45 euro, of ben ik nu gek? Iemand nog tips voor een XL net wat langer meegaat?


Harry’s Horse XL, via Agradi. Die van mij wordt dagelijks intensief gebruikt en is nog helemaal heel.

zonnebloem18

Berichten: 24867
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 08:18

Zebrastreep schreef:
Ik zie prachtige plaatjes van het noorderlicht, ik heb gisteren wel een roze gloed gezien , maar toch spijt dat ik niet even ergens naar toe ben gereden om echt goed te kijken.

Vanavond maar even een poging doen. Ik hoop dat het dan nogmaals goed te zien gaat zijn.


Het zou heel helder moeten zijn vanavond. Mijn man is afgelopen nacht naar de parkeerplaats bij het bos van de toekomst geweest tussen Huis ter Heide en Veenhuizen. Heel donker en redelijk vrij zicht richting het noorden. Vannacht wil hij waarschijnlijk naar het Balloerveld.

friendly
Berichten: 8402
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 08:42

Cambionn schreef:
Telpeva schreef:
Dat gedoe met het Eurovisie song festival en dat ze geen info geven over wat er nou is gebeurd vanmiddag.
Rond 20:30 ofzo heeft de AVROTROS aangegeven dat we morgen gewoon optreden. De prof jury gaat de semi gebruiken om punten te geven.

Ging naar wat ik meekreeg om een fotograaf die een rotopmerking over z'n overleden ouders maakte, en toen een klap op z'n gezicht kreeg. Maar dat is speculatie.

Edit: ik zat het na te zoeken en nu lees ik weer dat de politie daar nu ook onderzoek doet? Maar er zou weer geen formele klacht zijn geweest, dus politie begint vast just in case ofzo. Pffff denk dat de EBU beter wel wat kan zeggen dan stil blijven en de speculatie de losse loop laten gaan :+ .

Vandaag optreden is nog niet officieel zeker hoor. Vrijdagavond zijn z’n semi finale opname gebruikt zodat de optie open blijft. Ze moeten vandaag een beslissing nemen.

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 09:04

zonnebloem18 schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik zie prachtige plaatjes van het noorderlicht, ik heb gisteren wel een roze gloed gezien , maar toch spijt dat ik niet even ergens naar toe ben gereden om echt goed te kijken.

Vanavond maar even een poging doen. Ik hoop dat het dan nogmaals goed te zien gaat zijn.


Het zou heel helder moeten zijn vanavond. Mijn man is afgelopen nacht naar de parkeerplaats bij het bos van de toekomst geweest tussen Huis ter Heide en Veenhuizen. Heel donker en redelijk vrij zicht richting het noorden. Vannacht wil hij waarschijnlijk naar het Balloerveld.



Bedankt voor de tip! Ik dacht zelf ook aan het baloerveld , maar als tip vanaf de achterkant betreden en niet voorbij de schaapskooi omdat je officieel gezien er na zonsondergang niet op mag. En een van de eigenaren van de schaapskooi is altijd een beetje bijzonder in reageren op andere mensen.

Cambionn

Berichten: 873
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 09:23

friendly schreef:
Cambionn schreef:
Rond 20:30 ofzo heeft de AVROTROS aangegeven dat we morgen gewoon optreden. De prof jury gaat de semi gebruiken om punten te geven.

Ging naar wat ik meekreeg om een fotograaf die een rotopmerking over z'n overleden ouders maakte, en toen een klap op z'n gezicht kreeg. Maar dat is speculatie.

Edit: ik zat het na te zoeken en nu lees ik weer dat de politie daar nu ook onderzoek doet? Maar er zou weer geen formele klacht zijn geweest, dus politie begint vast just in case ofzo. Pffff denk dat de EBU beter wel wat kan zeggen dan stil blijven en de speculatie de losse loop laten gaan :+ .
Vandaag optreden is nog niet officieel zeker hoor. Vrijdagavond zijn z’n semi finale opname gebruikt zodat de optie open blijft. Ze moeten vandaag een beslissing nemen.
Ja dat haalde ik idd al uit wat ik vond toen ik het terug zocht in de edit. Het is toch allemaal wat. Eurovisie zou Eurovisie niet zijn zonder wat drama :') .

En toch houden we van dit programna :D .

Moska

Berichten: 3414
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 09:47

Berdien schreef:
Moska schreef:
Mijn nieuw gekochte slowfeeder net is al kapot, na net geen twee weken in gebruik. Dat is toch wel heel snel voor een product van 45 euro, of ben ik nu gek? Iemand nog tips voor een XL net wat langer meegaat?


Harry’s Horse XL, via Agradi. Die van mij wordt dagelijks intensief gebruikt en is nog helemaal heel.


Die heb ik gekocht, maar is helaas dus nu al stuk

DuoPenotti

Berichten: 30097
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 09:51

Dat is wel heel snel ja, want ik wilde de HH ook als tip geven omdat hij hier zo lang mee gaat.

Eurovisie, mafkezen gedoetje met wie het gekste kan doen, zang is iets wat toevallig met geluk nog eens voorbij komt
Sowieso geen Euro meer maar de halve wereld

Tancreda4

Berichten: 24110
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 09:55

Hutcherson schreef:
Ojee, hypermobiele klachten? Maag &darmklachten en regelmatig hoofdpijn en snel blauwe plekken? Of valt dat mee?


Ik bedenk hypermobiel idd. Met krachttrainen trainen trainen wordt de pijn minder, maar die dicilpline en tijd is soms echt lastig :o . Gewoon m'n actieve leven doen (op stap) is niet meer voldoende helaas := Darmklachten had ik maar door medicijnen is dat nu stabiel. Blauwe plekken vallen mee. Denk jij ergens aan?

Nyaleti

Berichten: 6325
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 10:37

Zit een vogeltje in de boom in de tuin. Die heel. de. dag. letterlijk op de seconde, tettert.
Geen mooie zang maar gewoon tetteren en HARD.

Zit precies in m'n allergie zone want ik krijg echt kortsluiting en wordt helemaal kriegelig en chagrijnig nu zodra ik buiten stap. Ik wil gewoon een boekje lezen in de zon ;(

Ik wil m'n 4 katten de boom in gooien.

Siggislief

Berichten: 14073
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 10:45

Gisteravond hoofdpijn, en op tijd naar bed gegaan zo dat het hopelijk vandaag weg/over zou zijn..
Daar heb ik mij dik in vergist, heb nu nog hoofdpijn en hartstikke moe. Straks nog maar even op bed gaan liggen denk ik.

En gisteravond ook mijn 1e nachtje gehad met de anti knarsbitje wezen slapen, wat een hel zeg.
Wel geslapen maar niet heeeeul lekker moet ik zeggen. -O-

Marcella

Berichten: 36861
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 10:54

Dat ik van gewone muggen nu ook flinke schijven krijgt. -O-

pjer
Berichten: 1604
Geregistreerd: 18-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 10:57

Dat we gisteren met 100.000 euro overboden zijn op een huis. Leuk voor de verkopers hoor, die gun ik het wel. Maar als je zoveel kunt overbieden, ga dan gewoon in een duurdere prijsklasse kijken zeg.

edit: het winnende bod was dus 125.000 boven de vraagprijs.... echt zot.

fokfanaat

Berichten: 20219
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 11:08

Blijkbaar wouden ze juist dit huis en hadden ze daar het geld voor over.

rien10
Berichten: 14800
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 11:36

Op de camping. Sommige mensen hebben geen telefoon nodig, die schreeuwen zo 5 kilometer ver.
Nou, in ieder geval is de operatie bij Gerard goed gegaan. Hij loopt alweer en kan zelfstandig naar het toilet. Dien was ook erg opgelucht.
Mooi, dan heb ik tenminste ook rust in m’n gat 8)7

rien10
Berichten: 14800
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 11:37

pjer schreef:
Dat we gisteren met 100.000 euro overboden zijn op een huis. Leuk voor de verkopers hoor, die gun ik het wel. Maar als je zoveel kunt overbieden, ga dan gewoon in een duurdere prijsklasse kijken zeg.

edit: het winnende bod was dus 125.000 boven de vraagprijs.... echt zot.

Zo dan!

Shenavallie
Berichten: 11637
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 12:11

prompter schreef:
Oh je hebt er moeilijke mensen bij. Ik kom gisteren op een wandelpad een echtpaar met een hond tegen, de hond liep aan de buitenkant. Ik dacht ik passeer jullie aan de binnenkant, hoeft de hond niet naar hen toe gehaald te worden. Gaat de vrouw pontificaal voor me staan en zegt "je loopt links, dus rechts passeren!" Ik vertelde nog dat ik aan de hond dacht, de man sarcastisch "ja die hond is levensgevaarlijk". Echt waarom zo moeilijk doen, als ze 30 centimeter opzij was gegaan kon iedereen passeren :') . Maar nee, moeilijk doen om het moeilijk doen...

Zucht... Dat dus bijvoorbeeld.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33865
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 12:15

De badkamer roept mij “maak mij schoooooon”. Ugh. -O-

Shenavallie
Berichten: 11637
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 12:29

rien10 schreef:
Op de camping. Sommige mensen hebben geen telefoon nodig, die schreeuwen zo 5 kilometer ver.
Nou, in ieder geval is de operatie bij Gerard goed gegaan. Hij loopt alweer en kan zelfstandig naar het toilet. Dien was ook erg opgelucht.
Mooi, dan heb ik tenminste ook rust in m’n gat 8)7

Ik was onlangs bij mijn vader op de camping langs gegaan en daar was een vrouw in de voortent op zo'n volume aan het bellen en lachen, dat ik dacht dat ze geen telefoon nodig had. Mensen aan de andere kant van het land konden haar zo ook wel verstaan. Bleek ze later ook zo tegen de mensen te praten, alsof ze op de markt stond. Ik hoor aan één kant niet 100%, maar het deed letterlijk pijn aan mijn oren toen ze op een paar meter afstand wat zei. En dan ook maar door blijven praten zonder punten, komma's en adempauzes. Ik ben weggelopen. Zelfs de campingeigenaar liet ontsnappen dat hij opgelucht was dat ze naar huis ging.