Moderators: Dyonne, Neonlight, Sica, C_arola, Coby, balance
_Mir schreef:Hier staat wel een paard met dezelfde naam en bijna dezelfde geboortedatum? alleen de aftekeningen kloppen niet.
https://manegethoogt.nl/paarden-ponys/
Elisa2 schreef:Was hij gezond toen je hem verkocht? Veel Trento's hadden namelijk gezondheidsproblemen en ik weet dat vele paarden die niet helemaal gezond zijn en in de handel komen vaak in Belgie terecht komen. In ieder geval wordt het waarschijnlijk moeilijk om hem nog te vinden.
Flevolander schreef:Als ik op zijn naam op bokt zoek kom ik in de loop der jaren verschillende zoektopic's tegen..
Melissaloos @ [VMR] [PG] Brento T
volgens mij heeft dat dier flink wat eigenaren gehad als ik het zo moet begrijpen?
Heb je het stamboek al gebeld of die je wellicht verder kunnen helpen?
Mano29 schreef:Flevolander schreef:Als ik op zijn naam op bokt zoek kom ik in de loop der jaren verschillende zoektopic's tegen..
Melissaloos @ [VMR] [PG] Brento T
volgens mij heeft dat dier flink wat eigenaren gehad als ik het zo moet begrijpen?
Heb je het stamboek al gebeld of die je wellicht verder kunnen helpen?
Stamboek gaat geen gegevens geven vanwege privacy neem ik aan.
Citaat:Nee, met die insteek bedoelde ik het ook niet.. misschien komt het hard aan wat ik ga zeggen, maar de stamboeken kunnen wel voor je nakijken of het dier als overleden geregistreerd staat..
Reëel denkend, paard wordt dit jaar 18 en is al een paar jaar uit beeld.., en daarbij niet terug te vinden op sociale media en/of sportuitslagen.
Ik heb dit zelf met een jongere Nrps’er gehad.. zoektocht begon en eindigde vervolgens met een belletje naar het stamboek..