Even een modje bij de lurven grijpen, dan plaatst die hem gewoon in de OP erbij.
Sirius_
Geplaatst: 11-08-24 19:24
Ik ben geen bakker haha mijn auto correct maakte er een potje van. Zie ik nu pas.
Je hebt er wel iets moois van gemaakt!
Hier heeft Luna vakantie gehad en is ze eindelijk een beetje de breedte in gegaan. Komende weken ga ik hopelijk het rijden opbouwen (eerst trainster er op en dan ik) en hopelijk kan ik haar langzaamaan meer over nemen. Ik kijk er naar uit
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-24 19:30
Ibbel schreef:
Even een modje bij de lurven grijpen, dan plaatst die hem gewoon in de OP erbij.
Uiteraard gedaan
@ Sirius,
Om eerlijk te zijn dacht ik dat je er een gezegde van had gemaakt dat je al een tijd mee praat Maar goed, dat kan ik ook nog wel aanpassen... wat moet er dan staan? Bokker?
Welkom Ibbel en Aries_31, leuk dat jullie meedoen .
Hier staan paard en ik bovenaan op de wachtlijst voor omscholing bij Daniëlle van Leeuwen, dus over afzienbare tijd zijn we ook officieel western. Heb vorige week een strandrit bij haar gemaakt, zo'n leuk mens. Trail en Ranch riding is wat ik het liefst met hem wil doen, naast wat (western) dressuren, WE en springen.
Aries_31
Geplaatst: 12-08-24 08:07
Mijn naam is Laura, woonachtig in het mooie Drenthe.
Tijdens mijn zoektocht naar een eigen paard, mijn prachtige bonte KWPN'er gevonden. Die is straks alweer 2 jaar bij mij Wat doet een KWPN'er in het westerntopic? Nou ik had later pas besloten om western te gaan proberen Ik rijd nu een jaar western bij de Silver Ranch in Oosterwolde en dat bevalt me heel goed!
Omdat ik toch nog een beetje dressuurmiep vanbinnen ben, kon ik het niet laten om alvast een mooie westernpad voor mijn paard te kopen en te passen Ik ben er helemaal weg van
In het vorige topic wel gemeld en vooral heel veel meegelezen. Wil proberen toch weer actiever mee te kletsen als dat mag. Nieuw topic is een mooie nieuwe start dacht ik.
Tof pad is dat!! En je gaat samen omscholen naar western dus?
Aries_31
Geplaatst: 12-08-24 08:52
Nou ja, samen.. Ik vooral, hij is nog maar 2 dus het is de bedoeling dat als ik hem er lichamelijk klaar voor vind (over een jaar, of over 2 jaar) dat hij western opgeleid gaat worden
Oh, ik wist niet dat hij nog 2 was. Maar gelijk western opleiden is wel makkelijker ja. Ik heb heb met een boktmeeting een keer op de Silver Ranch gereden. Ik zat op een palomino...ben zijn naam even kwijt.
_Carien
Geplaatst: 12-08-24 09:04
Mag ik me ook melden om mee te kletsen? Samen met mijn man hebben zijn we trotse eigenaren van quarters Skeeto en Whizper. Met Skeeto rijd ik al jaren niet meer actief vanwege vervroegd pensioen, maar wandelen we veel. Af en toe nog op zondag een rondje om te kerk. Skeet is nu 20 jaar.
Whizper staat nog in de opfok en is nu 16 maanden.
Aries_31
Geplaatst: 12-08-24 09:05
Een heet Rocker, volgens mij is er nog een palomino, maar die weet ik zo eventjes niet. Ik heb tot aan gister nog maar op 1 paard gereden, de geweldige Bailey's. Gister dan met de reining clinic op Teedo, want Bailey's had te veel last van zijn longen helaas
Wat een knap paard Aries_31, stiekem een verdwaalde paint Het pad ziet er inderdaad nog wat groot uit voor hem, maar die zal zeker niet misstaan als hij een jaartje ouder is.
Wat leuk Carien! Klopt het dat Skeeto nakomelingen gemaakt heeft? Kan mij herinneren dat haar quarter Kito zijn vader Skeeto heette.
Ah lief, dank je wel Maureen95 Ik vind inderdaad ook dat hij prima door kant als paint haha
_Carien
Geplaatst: 12-08-24 11:33
Maureen95 schreef:
Wat leuk Carien! Klopt het dat Skeeto nakomelingen gemaakt heeft? Kan mij herinneren dat haar quarter Kito zijn vader Skeeto heette.
Dat zal niet mijn Skeeto geweest zijn, hij is al heel lang ruin en heeft nooit gedekt. Ik denk goede kans dat dit Taris Skeeto was, ook de vader van mijn Skeeto. We hebben hem toevallig vorige week nog gezien: