Nou om half 3 ga ik zeker kijken, ben erg benieuwd!
Hulde aan filmloop trouwens. Zonder jullie zouden we er niets van zien, aangezien de NOS nog nooit van paardensport gehoord heeft Alle rechten kopen ze dan maar later maar 5 minuten zien..jaja..
Een heel klein minpuntje vond ik gister en eergisteren wel het geschakel tussen springen en dressuur waardoor je af en toe combinaties mist. Het is en blijft toch het NK dressuur en springen is in dit geval bijzaak, maar voor de rest echt super! Ook erg fijn dat jullie goed commentaar hebben Er zijn hier erg veel mensen die dankzij Filmloop mee kunnen genieten
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 19-05-07 11:17, in het totaal 4 keer bewerkt
He wat leuk. Een kleine suggestie, het zou fijn zijn als de commentatoren (zoals gister stef kolkman, madeleine vrees en tommie visser) wat dichter bij de microfoon zaten... waren soms nauwelijks te verstaan
Superuitvinding filmloop. Ik heb al menig evenement achter de computer kunnen bekijken.
Jammer dat af en toe, zoals nu, het geluid het niet doet. Bij dit onderdeel (ZZ-zwaar) was dat niet zo'n probleem, maar bij bijv. een kur op muziek is dat heel jammer.
Wat mbkaatje zegt is misschien ook wel een puntje: Het zou toch wel erg jammer zijn wanneer het geluid het niet doet tijdens de kur op muziek Maar zo te horen wordt er hard aan gewerkt
Ik heb wel een suggestie. Ik heb nu al een paar mensen horen mopperen dat ze de dressuur niet helemaal kunnen zien, omdat er ook springen wordt uitgezonden. Misschien, als dat financieel enz haalbaar is, kunnen jullie 2 camera's opstellen, 1 bij het springen en 1 bij de dressuur. Als je dan springen wilt zien, kijk je gewoon springen en anders kan je dressuur kijken. Maar wel leuk en goed dat jullie hier verslag van doen en alles zo live brengen
Ja, de eene is wel goed te verstaan maar de andere niet. Kan het kloppen dat het beeld beter is als gisteren? bij mij stoort hij iniedergeval niet meer zo erg als gisteren.