Winkeldiefstal

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:41

Mooi gedaan, er kunnen velen een voorbeeld aan je nemen!

Ik zou inderdaad ook melding maken over die berichtjes, zij het bij je ouders, de school, de politie.
Maar ik zou sowieso zorgen dat er iemand van op de hoogte is dat ze al gedreigd heeft, moest het dan toch tot effectieve feiten komen.

Laat wel verder je hoofd niet gek maken door verhaaltjes die zij ophangt, want zo te lezen heeft ze veel praat bij, maar weet ze helemaal niet waarover ze het heeft.

jorika1986

Berichten: 5217
Geregistreerd: 10-10-11
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:44

Goed gedaan TS, blij dat er nog eerlijke mensen op deze wereld rondlopen!

KimD

Berichten: 20432
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:00

Alleen de reacties van TS gelezen, mocht dit als eens gezegd zijn, mijn excuus.

Het is fout wat die vriendin heeft gedaan en jullie hebben goed gehandeld, maar ik vraag me oprecht af waarom niet iemand even geld voorschiet of die koeken koopt?

Als in onze vriendengroep iemand te weinig geld had dan deden we dat onderling oplossen.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:07

KimD, in de op staat dat ze altijd te weinig geld heeft en al bekend kleptomaan is.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 10-03-16 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 10:08

KimD schreef:
Alleen de reacties van TS gelezen, mocht dit als eens gezegd zijn, mijn excuus.

Het is fout wat die vriendin heeft gedaan en jullie hebben goed gehandeld, maar ik vraag me oprecht af waarom niet iemand even geld voorschiet of die koeken koopt?

Als in onze vriendengroep iemand te weinig geld had dan deden we dat onderling oplossen.


Ze betaald nooit terug ;) Anders had ik haar echt wel geleend :')

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:09

Je bent geen liefdadigheidsinstelling hoor ts :)

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 16:57

Oké ik zit nu echt op het punt van de bank ! Die Stitch heeft mijn nummer gedeeld en nu word ik bedreigd door haar vriend. Hij zegt dat hij me nog wel eens tegen komt en weet waar ik woon.

Wij hebben soms les op 2 verschillende locatie's en nu zegt hij dus dingen dat hij vaak in de buurt is en wel even langs kan komen omdat ik naar de AH ben gegaan en zo doe tegen zijn vriendin.
Hij zeg dat hij me wel even komt verbouwen en dat ik niets kan met een gebroken arm.
En ook zegt hij net dat ie me maandag wel even komt aanpakken als ik van de bus naar school moet lopen.


Wat moet ik doen...Ga sowieso de school inlichten en wil ook aangifte doen alleen doen die wel wat tegen appjes via whatsapp ! Ik durf echt niet meer naar school toe...zij spoort niet maar die vriend heeft al eens in de bak gezeten heeft ze ooit gezegd en ik heb hem een paar keer gezien en hij spoort echt niet !!!

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 16:58

OutOfTheWood schreef:
Oké ik zit nu echt op het punt van de bank ! Die Stitch heeft mijn nummer gedeeld en nu word ik bedreigd door haar vriend. Hij zegt dat hij me nog wel eens tegen komt en weet waar ik woon.

Wij hebben soms les op 2 verschillende locatie's en nu zegt hij dus dingen dat hij vaak in de buurt is en wel even langs kan komen omdat ik naar de AH ben gegaan en zo doe tegen zijn vriendin.
Hij zeg dat hij me wel even komt verbouwen en dat ik niets kan met een gebroken arm.
En ook zegt hij net dat ie me maandag wel even komt aanpakken als ik van de bus naar school moet lopen.


Wat moet ik doen...Ga sowieso de school inlichten en wil ook aangifte doen alleen doen die wel wat tegen appjes via whatsapp ! Ik durf echt niet meer naar school toe...zij spoort niet maar die vriend heeft al eens in de bak gezeten heeft ze ooit gezegd en ik heb hem een paar keer gezien en hij spoort echt niet !!!

Jeetje, wat een ****mens. -:(- -:(-
Ik denk dat je het nu moet melden, politie of zo.

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 16:58

Als de sodemieter aangifte gaan doen, school inlichten en je ouders!

Foaly

Berichten: 4885
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:01

Natuurlijk kan de politie wel wat met appjes... handig juist, want dan heb je tenminste bewijs van de bedreigingen! Ik zou ook niet meer aarzelen nu, maar gewoon de politie inschakelen. Zij hard, jij hard :j

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 17:05

Hoe pak je zoiets aan, heb nog nooit aangifte gedaan ergens voor :=
Moet ik naar het bureau gaan ? Kan dat gewoon hier in Tholen of moet dat waar ik op school zit ? Ik heb alle berichten nog en de gesprekken ook dus ik heb alle berichten nog !

Ook ga ik mijn mentor zo inlichten want als ik niet meer veilig naar school kan doordat zij steelt dan vind ik het een kwalijke zaak worden. :(

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:06

Kom op zeg stel je ouders hiervan op de hoogte en ga samen met hun naar haar ouders en naar de politie . Dit moet je niet zomaar laten gebeuren en vooral niet bang er van worden.

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:07

Ik zou echt aangifte doen Martin, lees al even mee, maar dit is echt niet normaal meer hoor Jezus.

School idd informeren. Zorgen dat het iig weer veilig wordt. Want dit is echt eng..

Gea99

Berichten: 1170
Geregistreerd: 26-09-13

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:08

Heb je het je ouders al verteld? School inlichten en de politie.

lor1_1984

Berichten: 12049
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:09


ontherun
Berichten: 4963
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:11

Is het geen idee om de wijkagent bij je school in de buurt op de hoogte te stellen van het hele gebeuren TS? En inderdaad alles bewaren wat je hebt van gesprekken. Zo kan zij jou in ieder geval niet erin luizen

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:11

Aangifte doen zo snel mogelijk! Wat een kinderachtige actie van dat meisje.. Als d'r vriend ook in de bak heeft gezeten zal ze wel deels door hem beïnvloed kunnen zijn. Maar van beide kanten hartstikke fout!

Dus: ouders inlichten; naar het politiebureau aangifte doen met bewijs van je appjes. Maak screenshots. Ook de school inlichten inderdaad. Succes!

LoveBodin

Berichten: 4357
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:13

Ouders inlichten, 0900 8844 bellen. Die helpen je verder!

Tarenko

Berichten: 325
Geregistreerd: 26-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:14

Ik zou samen met je ouders naar de politie gaan, je ouders weten waarschijnlijk wel hoe alles moet :)

Je hebt helemaal gelijk zij heeft een probleem, daar moet jij niet de dupe van worden. Je hebt heel netjes gehandeld met de AH, zou ze een voorbeeld aan moeten nemen. En ze weet zelf ook dat er consequenties aan vast zitten, als ze dat pak koek in haar tas stopt.

En ik snap ook echt wel dat je niet naar school durf! Die meid is een heel ander verhaal dan die vriend....

OutOfTheWood

Berichten: 1999
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 17:34

Mijn ouders ingelicht en die vinden het ook te ver gaan !
Dus de school gebeld, daar was niemand meer dus er is een spoed bericht naar mijn mentor zijn mobiel gestuurd dat hij me moet terugbellen.

Ga nu het nummer van de politie bellen !

Gea99

Berichten: 1170
Geregistreerd: 26-09-13

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:34

Goed zo!

Tinkertje89

Berichten: 984
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Noorden

Re: Winkeldiefstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:36

Goedzo!! Hoop dat je mentor snel belt

Caroline52

Berichten: 1056
Geregistreerd: 02-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:38

Heel goed van je! Erg heftig verhaal! Vooral iedereen inlichten inderdaad de politie heeft hier veel ervaring mee en weet vast wel een oplossing waar je je prettig bij voelt :(:)

Isabel_k

Berichten: 4769
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:39

Dit gaat echt te ver! Goed dat je hier meer mensen bij betrokken hebt! :j

LufPony
Berichten: 580
Geregistreerd: 07-03-07
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 17:43

Jeetje heftig zeg, en dan denk je goed te doen.. aangifte doen!
Laatst bijgewerkt door LufPony op 10-03-16 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt