Schleich paarden [deel 8]

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
emma198
Berichten: 29
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:07

Ja inderdaad leuk idee, Mijn vriendin is friezen gek en heeft net zoiets gemaakt ! Moet je zeker doen

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:09

Ik denk dat dat er volgend jaar pas van komt... Ik ga van de zomer ook een aqantal schleichs meenemen op vakantie, dan kan ik lekker foto's maken met 'zon'!!

LoverHorses0
Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:11

Foto's komen later :P fototoestel in nu kapot :( haha ga maar eens met de missie beginnen om voor al mijn schleich een halster te maken whahaha. net ook nog even een mini-halstertje gemaakt voor de falla. babyroze staat echt heel lief <3

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:13

OH wat een priegelwerkje moet dat zijn geweest! Ik heb mezelf ook voorgenomen om al mijn schleich een halster te geven. Ik weet niet waar ik aan begonnen ben! Ik heb in 2 weken maar 2 halsters af!!

Uska

Berichten: 719
Geregistreerd: 02-09-09

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:19

- Wow, wat gaan jullie snel!
- Een leuke openingspost PBL!
- Ik vind Jupiter ook een leuk paardje! Hij is erg mooi gerepaint.

En dan had ik nog een vraagje: Als je met DASklei op je model klei't om de goede vorm te krijgen, en dat laat opdrogen, blijft het dan plakken als het droog is? Wil namelijk misschien wel eens een (western)zadeltje maken op die manier :P

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:23

Ik weet het niet ik heb geen DAS klei. Ik ga zo eventjes wat foto's posten van: Mijn halster van lint, Bandages en niksxD

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:27

Wow wat gaan jullie snel zeg, en inderdaad weer veel oneliners, en slowchat. Zo is het voor anderen lastig om op de hoogte te blijven van het topic. En vooral oninteressant om door te lezen, als ik zo even mijn ongezouten mening mag spammen

Ook een paar vragen over repainten, da's leuk maar dat hoort meer thuis in het repaint topic. Daar heb ik de afgelopen paar maanden vaak genoeg naar verwezen, en meerdere links gepost, dus ik ga bij deze ook ophouden om tips en werkbeschrijvingen te plaatsen hier in het Schleich topic, simpelweg omdat het hier off-topic is en niet iedereen daarop zit te wachten.
Nogmaals de link, [HK] 1/ (Schleich) repainters! Wij repainten vrolijk door!

Als er vragen zijn over repainten, zoek het dan eerst op in dat topic, of vraag het daar, dááááar zitten de repainters ;)

Uska: als je het op laat drogen en daarna op het paard legt zal het er niet aan blijven plakken denk ik, het blijft niet plakkerig. Maar als je het zadel direct op het paard maakt heb je die kans denk ik wél. Misschien handig om van tevoren te testen op een oud model, of door een nep paardenrug te maken met DAS klei en je creatie daarop maken. Als dat dan mis gaat beschadigd er in elk geval geen echt model.

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:31

Ik kan daar niet reageren Telpeva want imk meot nog ong. 10 interessante berichten in verschillende topics plaatsen. Ik heb alweeeeeeeeer mijn site geupdate. Trouwens, Romana mijn superbijzondere schleich pony, ( zie mijn site) is bijna jarig, ze is namelijk jarig op 28 Januari. En raad eens, ik ga een miniatuur taart maken en vlaggetjes en alles wat bij een feestje hoort! Foto's komen denk ik 29 Januari of de dag van Romana''s verjaardag.

LoverHorses0
Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:05

Rosan2001 schreef:
OH wat een priegelwerkje moet dat zijn geweest! Ik heb mezelf ook voorgenomen om al mijn schleich een halster te geven. Ik weet niet waar ik aan begonnen ben! Ik heb in 2 weken maar 2 halsters af!!


Viel best mee :P ik heb het bij een heel simpel halstertje gelaten hoor. had geen zin om een heel uitgebreid halster te maken wat trouwens nieteens mogelijk is zo klein...

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:11

Haha, ik ben al begonnen met de vlaggetjes, Wie wil er op haar verjaardag komen??xD Je mag een paard opgeven die komt dan op de foto.

horseloverzz

Berichten: 121
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:18

rosan : de pinto hengst mijn favo
en anders ook de pony van de ponykar (is heelemaal mijn popny in het echt ) :j

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:21

Ooh leuk! Ga jij ook een verassingsparty geven voor je pinto hengst? Ik heb hem zelf ook maar heb jij degene met wit hoofd, blauw ook of gwoon zwart oog en bruin gevlekt hoofd. Ik heb die laatstse die komt dan op de foto ok? Trouwens, Romana word acht. Dus er mogen 7 paarden op haar feestje komen, kunnen ze allemaal een kaarsje uitblazen!! :D

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:22

Ben al langs meerdere winkels geweest voor Schleich maar heb nog steeds helemaal niks van 2012 gezien. Ik baal!

Jullie zijn aan het slow chatten en op de 1e dag zijn er alweer 4 pagina's vol nutteloze info gepost!
Blijkbaar trekken jullie je niks aan van de berichten van de mods.
Jammer, maar hier is er niks meer aan op deze manier!! :(

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:24

Sorry maar wat is slow chatten? E over Romana is geen onliner of nutteloos toch???

Wiekenmeisje

Berichten: 241
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Haule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:25

Het is inderdaad niet echt intresant om het allemaal weer bij te lezen!
Jammer genoeg!

Ik heb vandaag mijn LE binnen gekregen! Joepie!
Afbeelding
Heb er een lange tijd op moeten wachten en het was veel gedoe maar hij is er en ben er erg blij mee!
Ik ga even een kistje schoonmaken en dan kan hij bij mijn andere LE's staan!
Als het goed is heb ik ze nu allemaal!

Stephaniexh
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:45

Zelfs ík stoor me nu aan dat slowchatten en die onliners. Bijlezen heeft nu idd ook geen nut meer...

@Wiekenmeisje,
Gefeli met je aanwinst. Het is toch de limited edition? Dat is toch met zo'n brandmerk, of niet? Heeft hij ook andere kleuren dan de normale zwarte woud paardjes? Ik vind deze er wat leuker uit zien...

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:56


Wiekenmeisje

Berichten: 241
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Haule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:10

Stephaniexh schreef:
@Wiekenmeisje,
Gefeli met je aanwinst. Het is toch de limited edition? Dat is toch met zo'n brandmerk, of niet? Heeft hij ook andere kleuren dan de normale zwarte woud paardjes? Ik vind deze er wat leuker uit zien...


Haha, Jaah het is een Limited Edition!
Hij is hetzelfde als de andere schwarzwalders!
Afbeelding

Rocco_Love12

Berichten: 545
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: In het veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:16

erg jammer dat dit topic al weer redelijk snel vol gaat staat met bijna eigenlijks niks wat boeiend is.

@PBL ze hadden hem helaas niet meer bij alle 2 niet.
maar als ik hem nog een keer tegen kom neem ik wel een voor je mee. Zou je het ook erg zijn als het een tweedehandse wordt?

Vandaag in duitsland geweest het schleich speel/lees boekje met bruine pony en wat elven gescoord!

Weet iemand trouwens een site waar alle elven op staan die uitgegeven zijn?

horseloverzz

Berichten: 121
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:18

Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 21-01-12 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:19

Rosan, wat jij doet is slowchatten. Overal direct op reageren en om de zoveel minuten iets posten.
Het is erg irritant en volkomen nutteloos. Je hoeft niet op elke post te reageren.

Gefeliciteerd met je geweldige aanwinst! Super gaaf.
Ik heb zelf nog geen LE's maar wil de Satchmo erg graag als eerste hebben.
Voorlopig nog niet maar dat komt nog wel!

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:05

Sorry, maar ik vind dit forum zo leuk en ach laat ook maar ik stop wel met dit forum... Y;(

FrenchFries
Berichten: 850
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:26

ik ook...

LoverHorses0
Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:31

Inderdaad ik word er heel erg gek van dat iedereen loopt te zeuren dat alles oftopic is, over slowchatten en bladiebla, als het zo doorgaat stop ik ook met dit topic

Wiekenmeisje

Berichten: 241
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Haule

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:34

Rosan2001 schreef:
Sorry, maar ik vind dit forum zo leuk en ach laat ook maar ik stop wel met dit forum... Y;(

elinevandijk schreef:
ik ook...


Meiden op deze manier raakt het toppic snel vol!
Dit is echt totaal nutteloos!
Vertel leuke dingen over je schleich paarden!
En als je even niets te melden heb, doe dat dan ook niet..
Wacht dan tot er een reactie is waarop je wel iets kan antwoorden!
Op deze manier is het niet meer leuk voor de andere mensen die dit tippic volgen!
Ik vind dit toppic ook heel erg leuk!
Maar je kunt het ook alleen lezen en niet bij elke reactie reageren!

Ik ga maandag een nieuwe bruine fallabella halen! :)
Die bij het boek hoort!
Als ik die niet heb is mijn verzammeling ook niet compleet! ;)
Ik hoop dat die net zo mooi is als de andere schleich paarden!
Nog even afwachten dus!