Schleich paarden [deel 8]

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marell

Berichten: 1157
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: Enter, Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:52

Ik meld me ook weer eens.
Vandaag in enschede geweest, alle winkels afgeweest maar geen paardjes van 2012 te bekennen... Jammer. Maar ik heb wel een zakje ringetjes, een doosje sluitinkjes en wat suede lintjes gescoord bij de xenos. :P
Trouwens ik had ook laast nog 2 rozetten gemaakt:
Afbeelding
Afbeelding

@Wiekenmeisje: Leuke verzameling le's heb je al, komen er ook nog achtergronden in de andere kistjes?
@Uska: Als je het op je paardje kleit, is de kans idd. groot dat hij er aan vast gaat zitten, maar zoals telpeva als zei: Maak je creatie op een oud of ander model. Zodat je model niet helemaal onder komt te zitten.
@Loverhorses0, Rosan2001 & elinevandijk:Je hoeft niet direct te stoppen met dit forum, ze waarschuwen je gewoon en vragen als je het niet weer wilt doen want het is vreselijk irritant. Als je iets dringends wil zeggen over een post kan dat ook via pb...

FrenchFries
Berichten: 850
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:43

persoonlijk vind ik het gezeur hier over temmen ook niet fijn...
1 keer kunnen jullie mischien toch wel door de vingers zien? als het vaker gebeurt dan word het natuurlijk vervelend, en dat snap ik.

net weer effe geschleich 2 halsters en 1 hoofdstel gemaakt! de foto's komen eraan!

Anoniem

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:48

Is suede lint erg duur of niet=
bij de xenos dan he, want ik wil dat gaan kopen.

FrenchFries
Berichten: 850
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:34

Paardengek0 schreef:
Is suede lint erg duur of niet=
bij de xenos dan he, want ik wil dat gaan kopen.


volgens mij valt dat wel mee, maar gebruik het niet dus kan het fout hebben.

heb mijn site grotendeels af, morgen nog meer foto's erop zetten en de dingen die ik verkoop en dan is ie klaar *\o/*

link: http://schleichrulestheworld.weebly.com/

_Marell

Berichten: 1157
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: Enter, Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:42

Paardengek0 schreef:
Is suede lint erg duur of niet=
bij de xenos dan he, want ik wil dat gaan kopen.

Bij de xenos kost een pakje €0,99 cent dan heb je 10 lintjes van 100 cm, dus dat valt nog mee qua prijs, en je hebt ze in verschillende kleurtjes, ik heb paars, roze & zwart meegenomen.

@elinevandijk: ik ga meteen even kijken op je site. Waarvan heb je je 2 halsters en hoofdstel gemaakt? Ben best wel benieuwd.. O:)

Heb net even mijn zadel voor de fallabella afgerond, beugels eraan gezet enz. enz. En ook nog een plankje die je in de zadelkamer kunt hangen met vier haken en een zadelsteuntje. foto's volgen. Heb trouwens ook nog even een halster van suede lint gemaakt met bontje :))

FrenchFries
Berichten: 850
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:55

Horwse schreef:
Paardengek0 schreef:
Is suede lint erg duur of niet=
bij de xenos dan he, want ik wil dat gaan kopen.

Bij de xenos kost een pakje €0,99 cent dan heb je 10 lintjes van 100 cm, dus dat valt nog mee qua prijs, en je hebt ze in verschillende kleurtjes, ik heb paars, roze & zwart meegenomen.

@elinevandijk: ik ga meteen even kijken op je site. Waarvan heb je je 2 halsters en hoofdstel gemaakt? Ben best wel benieuwd.. O:)

Heb net even mijn zadel voor de fallabella afgerond, beugels eraan gezet enz. enz. En ook nog een plankje die je in de zadelkamer kunt hangen met vier haken en een zadelsteuntje. foto's volgen. Heb trouwens ook nog even een halster van suede lint gemaakt met bontje :))


1 hoofdstel van zwart lint en 1 regenboog kleurige halster en nog een andere kleur maar de foto's komen er morgen aan :o

en wat een verschrikkelijk priegelwerkje lijkt me dat, een zadel voor de falabella's inclusief beugels!

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 00:12

Rocco_Love12 schreef:
erg jammer dat dit topic al weer redelijk snel vol gaat staat met bijna eigenlijks niks wat boeiend is.

@PBL ze hadden hem helaas niet meer bij alle 2 niet.
maar als ik hem nog een keer tegen kom neem ik wel een voor je mee. Zou je het ook erg zijn als het een tweedehandse wordt?

Vandaag in duitsland geweest het schleich speel/lees boekje met bruine pony en wat elven gescoord!

Weet iemand trouwens een site waar alle elven op staan die uitgegeven zijn?


jammer dat die er niet was, maar als je wilt blijven zoeken zou ik fijn vinden O:)
een tweedehands zou ook niet erg zijn, mits die in goede staat is..

@ Annick ik heb vandaag voor jouw wedstrijd ook foto's gemaakt, ik stuur morgen de leukste op :)

idd Telpeva, zoals ook in de OP staat, repaint vragen horen in het repaint topic,
en 1x een oneliner of slowchat kunnen we best door de vingers zien, maar het is de laatste tijd heel erg, en dan kan dat allemaal best gezellig zijn, maar dat hoort juist bij het huiskamer topic en niet hier, dus graag serieus reageren..

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 01:36

Wat een leuk idee om rozetten te maken Horwse, kun je die ook op het hoofdstel zetten en er weer af halen enzo?

Zoiets lijkt me een erg leuk idee om bij een schleich wedstrijd erbij te stoppen voor alle deelnemers, roze lintjes voor iedereen die mee doet en niet hoog eindigt, en degenen die hoger scoren krijgen dan uiteraard de lintjes in de kleuren die bij hun plaatsing horen, net al bij een echte paardrijwedstrijd. Dusse.. als ik ooit eens een wedstrijd ga hosten, weten jullie alvast wat jullie sowieso als troostprijs in de bus gaan krijgen :D

Roosje01

Berichten: 10737
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 02:52

geen zin/tijd om bij te lezen.

mijn gefixte fjord is vandaag aangekomen maar helaas de post niet overleeft paps heeft wel kunne voorkomen dat die door de brievenbus werd gepropt. maar bij open maken tog het aangezette beentje afgebroken dus ff kijken of ik die er terug aan kan lijmen en dan beetje bijwerken met das klei.

annickx
Berichten: 285
Geregistreerd: 05-09-10
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:13

@ Roosje01 Hé bah, dat is wel balen zeg! :(


Gister was voor mij ook weer een dagje schleichen := Ben bezig geweest met een bestelling voor een rijsetje, zwart leer met d.rood sjabrakje + peesjes (dat is het 'Thema') ben al een heel eind, alleen nog maar de voorsingel en nog de singel en stijgbeugels van het zadel! :D

En ik had gister echt pérfect licht in mijn kamer, dus ik heb ff mn camera vol geschoten met foto's van JUPITER :9 Ik zal de mooiste eventjes showen:

Afbeelding
Jupiter in zn stal

Afbeelding
Bij de poetsplek

Afbeelding
met baasje ^^

Afbeelding
springennn

*D *D

Vandaag ook maar weer ff verder met bestellingen etc, en ff een bestelling + repaint op de post doen :D

Nathas

Berichten: 946
Geregistreerd: 07-07-11
Woonplaats: Dwingeloo

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:35

@wiekenmeisje waar heb jij jou laatste limit besteld dan ? Ik ben maleijk al erg lang op zoek naar die maar kan hem nergens vinden.

@Horwse erg leuke rozetten vind het knap gedaan hoe heb je ze aan het hoofdstel vast gemaakt?

@anniek erg leuke foto's en je tuig word ook steeds mooier ;)

annickx
Berichten: 285
Geregistreerd: 05-09-10
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:42

Nathas schreef:
@anniek erg leuke foto's en je tuig word ook steeds mooier ;)



Thnx voor t compliment :) Ik ben ook heel erg veel bezig met tuig maken aangezien ik veel bestellingen krijg, maar dat vind ik juist alleen maar leuk en na een stuk of 100 gemaakte zadels verder vind ik dat nog steeds leuk :P

pebble2000
Berichten: 1335
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:56

hey
kan je als je op je paardje geverfd heb het er ook weer afhalen?

Jilzet
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-09-11
Woonplaats: overal en nergens.

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:06

hiervoor is een repaint topic. dit is een serieus schleich topic.

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 12:38

leuke rozetten. suede lint is niet duur ik heb 10x 1 meter gekocht voor 50 cent. Ennuh: op mijn website, staan nu de genomineerden maar ik zal ze hier ok even langs laten komen: Elena Petersen: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FHXALC7J.jpg

Yenthe Messelingk: http://www.mijnalbum.nl/Foto-BNLDPO6C.jpg

Brigitte Huitema: http://www.mijnalbum.nl/Foto-GIGOXEGW.jpg

Clarisca Verboom: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KVWDRPUV.jpg

Elena Petersen: http://www.mijnalbum.nl/Foto-FHXALC7J.jpg


En alle andere foto's:
Camilla Pieper met deze foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-VXUEOLCG.jpg

Marlein Schoeman met deze foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ENI4QSCQ.jpg

Diantha Risiglione met deze foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WJB8VND8.jpg

Cinthia hutten met deze foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-YE4JPDY7.jpg

xDeena (van bokt) met deze foto: http://www.mijnalbum.nl/Foto-NAITCB4B.jpg

Jullie mogen nu stemmen op 2 deelnemers graag via pb op bokt of via mijn mail: rosan2001@gmail.com

SanneLeoni
Berichten: 1105
Geregistreerd: 24-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:18

anikailove schreef:
hey
kan je als je op je paardje geverfd heb het er ook weer afhalen?


Jongens, gebruik die zoekfunctie nou eens een keer.

Deze vraag is inmiddels al 100 keer gesteld. Tevens is er een appart repaint topic waar je dit soort vragen kunt stellen als je deze nog niet hebt gevonden via de zoekfunctie.

Ik begrijp waarom sommige leden geen zin meer hebben om in dit topic te reageren.

Wiekenmeisje

Berichten: 241
Geregistreerd: 15-11-11
Woonplaats: Haule

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:33

@Rosan2001: Word er al druk gestemd? Ik ga morgen even stemmen! Zit nu niet op een laptop waar mijn email op staat! Zitten leuke foto's bij! ;)

Telpeva

Berichten: 14746
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:51

Ik vind Jupiter ook erg mooi geworden, dikke pluim voor de repainter en voor de tuigmaker +:)+ Het kan dat ik er overheen heb gelezen, maar is deze pony gebaseerd op een echte pony? ik vind de bles leuk, net een bliksemschicht. Dat geeft hem echt een leuke speels en ondeugende pony uitstraling. Heerlijk creatief van de repainter, zulke details maken het plaatje gewoon compleet :j

Een andere vraag, weet iemand een winkel in omgeving Rotterdam/Den Haag die de nieuwe collectie al in de schappen heeft liggen? Ik ben al meerdere dorpen en steden af geweest deze maand maar tot nu toe nog niks gevonden.

pip12

Berichten: 488
Geregistreerd: 28-05-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:58

Wow nieuw topic alweer!!
lang niet meer geweest!!

nu 't volgende:
Ken iemand haar?
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hob ... nd=96&fs=1
Zij heeft namelijk Melys nagemaakt... ik ben een beetje pissig...

Afbeelding



enige wat je hiervan kan leren is wees voorzichtig met de foto's die je doorstuurd... waarschijnlijk ik heeft zij een keer foto's gevraagd van Melys...

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:15

Er zijn nu al 6 stemmen binnen. 3 mensen dus die al hebben gestemd. pip12, dat is niet zo fijn!

Jolinem

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:18

Rosan@ er staat geen einddatum op je site van het stemmen!

Jupiter is echt super leuk annickx!!! Leuk tuig ook!

Super leuke rozetten horse!
Balen Pip12!

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:18

Ik zou de einddatum er nog op zetten. 14 Februari ik zal het nu even er snel opzetten . Er zijn nu al meer stemmen uitgebracht. hier de tussenstand: Clarisca Verboom: II
Elena Petersen: II
Yenthe Messelingk: IIIII
Brigitte Huitema:I

carmen99

Berichten: 1071
Geregistreerd: 14-01-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:00

oh wat balen pip! ik ken haar niet, maar jouwn repaint is in ieder geval veel mooier!
ik zal zo nog even kijken aan welke wedstrijden ik nog mee ga doen :), ik ben al aan de knutsel voor de valentijnswedstrijd van pbl.

edit;
ik heb mijn repaints te koop, iemand intresse? http://link.marktplaats.nl/523494398

pebble2000
Berichten: 1335
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:42

de advertentie doet het niet meer.
heb je nog andere foto's?

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 17:11

dat is idd balen pip..

kan de advertentie niet zien carmen, maar zag staan eenhoorn repaint, dus gespiekt op je site ;)
vind het roosje in de staart leuk gedaan, mss wat grof, maar wel leuk,
de hoorn zelf had wat lager gemogen, meer op het voorhoofd ipv tussen de oren..