Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vjestagirl

Berichten: 26664
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:46

Hee wat grappig, een topic hierover. Ik heb vandaag van mijn moeder de Fjord gekregen, een paardje wat al een paar jaar uit de handel is. Ben er wel super blij mee

xDeena_

Berichten: 1855
Geregistreerd: 28-01-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:54

SuperSuup schreef:
Hallo dames,

Ik kom hier even binnenvallen :o

Ik wil dit jaar een origineel cadeautje aan mijn zus geven, en wat is nou leuker dan een miniversie van haar paard, dan hoef ik eens niet de standaard cadeaubonnen te geven van minerva etc omdat ik nooit wat weet :+

Weet iemand hier iemand die in opdracht mooie gelijkende repaints maakt?

Ze is 23 februari jarig dus heb nog ong een maand.

Paard heeft geen moeilijke aftekeningen (denk ik) donkerbruin met enkel wat witte haren op het voorhoofd, heel klein wit voetje achter en heeeeeeel weinig wit linksvoor aan de achterkant vd voet.

Als iemand wat weet hoor ik het graag!

Alvast bedankt!


Ik repaint ook in opdracht, maar ik ben absoluut niet de allerbeste. Als ik het zo hoor denk ik dat het wel aankan, kijk maar op de site vermeld in mijn onderschrift, daar staat meer informatie over mijn repaints e.d.

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:04

zozo jullie hebben geluisterd en het rustig gehouden,
nog geen blz 100, dus nog geen nieuw topic,
de foto's die ik vandaag nog heb gehad, zal ik weer even tussen de rest zetten en mss vanaaf laat nieuw topic, en anders morgenochtend..

van het weekend ziet het er nog niet naar uit dat het droog gaat worden, dus helaas rosan denk niet dat ik nog met je wedstrijd mee kan doen,
had wel een leuk idee, dus ga zeker nog naar het bos om de foto's te maken en dan wordt het gewoon een filmpje denk ik..
kan ik wel weer andere schleich dingetjes doen, moet mijn elfen, leeuwen en beren nog veranderen
ik heb al weken geen tijd meer gehad om in een boek te lezen of een dvd te kijken, mss van het weekend ook maar doen..

bah internet doet vaag..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 20-01-12 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzie99

Berichten: 924
Geregistreerd: 24-08-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:20

Afbeelding
Jeey deze is zo schattig (net gemaakt) sorry voor de grote... :o :o en is hij leuk? (geen foto's quoten aub :') ) dat witte is seudine
Laatst bijgewerkt door Suzie99 op 20-01-12 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Jilzet
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-09-11
Woonplaats: overal en nergens.

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:22

leuk halster suzie! is dat suede lint?

NagadLove

Berichten: 162
Geregistreerd: 04-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:26

@Suzie99, Leuk halster!

Geen Nieuwe modellen jammer genoeg, maar wel Hele leuke!
Even op een rijtje;
-Arabisch Veulen Grazend
-Arabisch Veulen Staand
-Shetland Veulen
-Dartmoor Veulen
-Hannover Veulen
-Haflinger Ruin
-Haflinger Veulen Liggend
-Pinto Jaarling
-Falabella Hengst
-Falabella Merrie
-Tinker Veulen

Vooral veulens, maar ongelofelijk leuke <3
Ben echt verliefd op het Dartmoor Veulentje, echt een bolliewollie <3

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:33

Kleine update shetlander reparatie:
Niet bijzonder veel gedaan, maar het bovenbeen van de shetlander is nu ook opgevuld, hij moet nu alleen nog zó bijgewerkt worden dat je de schade niet meer zult zien. Straks ga ik eens neuzen op MPV, kijken of ik leuke spulletjes daar kan scoren. Moet nog een nieuwe zadelboom hebben, en ik vind hun gespen collectie ook erg leuk, ben bang dat ik daar ook wat van ga kopen zodat ik meer tuig kan maken (ook voor mijn breyers)

Mijn internet deed eerder ook raar, sommige websites deden het helemaal niet, of heel traag...

Suzie, ik vind hem erg leuk! die gesp past er ook netjes bij qua grootte, en de kleur past weer leuk bij het paard

Jilzet
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-09-11
Woonplaats: overal en nergens.

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:35

ben benieuwd telpeva! heb je foto's? al een leuk kleurtje? ga je hem verkopen?

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:40

ozette88 schreef:
ben benieuwd telpeva! heb je foto's? al een leuk kleurtje? ga je hem verkopen?


Nee, nee, ja :D Als ik hem verkocht krijg gaat het geld wat ik er aan verdien naar een goed doel.
Hij wordt waarschijnlijk voskleurig, misschien pinto :) ideeën en suggesties zijn welkom!

Edit:

Verdikkie, ze hebben mij MPV geen D-ringen op voorraad, ze hebben er nog maar 1! voor 1 zadel heb ik er al 9 nodig dus dat gaat niet werken :+
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 20-01-12 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzie99

Berichten: 924
Geregistreerd: 24-08-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 20:54

Telpeva schreef:
ozette88 schreef:
ben benieuwd telpeva! heb je foto's? al een leuk kleurtje? ga je hem verkopen?


Nee, nee, ja :D Als ik hem verkocht krijg gaat het geld wat ik er aan verdien naar een goed doel.

Hij wordt waarschijnlijk voskleurig, misschien pinto :) ideeën en suggesties zijn welkom!


(als hij niet duur word) wil ik hem best kopen!!!! (hoe hij ook word :j )

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:29

Wat een leuk halster Suzie! Mijn site heeft nu bij bijna alle dingen in de winkel foto's zitten. Ik ga denk ik morgen al beginnen met de prijsjes voor mijn fotowedstrijd die ik al weet. Ik heb ook zitten zoeken op ineternet naar gespjes enzo. Maar MPV was wel de beste site waar ik het meeste kon vindne.

MarloesNatje

Berichten: 1880
Geregistreerd: 04-03-11

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:35

dat halster is echt schattig!! wat is MPV ookalweer? :+
ik doe trouwens toch voor die repaint de knabstrupper hengst heb ik ff overlegd maar ik haal hem wel gewoon bij de wammus want kan hem helaas nergens vinden maarm isschien wel op MPV als ik weet wat dat is ;P

FrenchFries
Berichten: 850
Geregistreerd: 11-05-10

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:37

Model Pferde Versand

Roosje01

Berichten: 10745
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:52

@supersuup ik repaint ook in opdracht je kunt mijn site bekijken voor voorbeelden

had nieuwe topic wel verwacht als ik uit werk zou komen maar ben nog optijd om de opening mee te maken haha. maandag maar is ff in dorp kijken of ze nieuwe modellen al hebben wil zo graag de twh merrie en veulen.

annickx
Berichten: 285
Geregistreerd: 05-09-10
Woonplaats: Wolvega

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:01

Aaah, vandaag mijn donkerbruine oude hannoveraan merrie binnen van 5 euro :D Nu heb ik de witte dus, de bruine en de donkerbruine :D Moet nog naam verzinnen. Heb vandaag en gister heeeeel veel leuke tuigjes gemaakt voor mn roan repaint Jupiter, erg leuk gelukt! Hopelijk is mijn post de 1e post op de 100ste pagina *D


*Edit* Niet dus ;(

MarloesNatje

Berichten: 1880
Geregistreerd: 04-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:02

welk paardje vinden jullie eigenlijk het mooiste van de nieuwe collectie? en van de oude?? Annick heb je foto's van je tuigjes? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:03

Heb je al een idee naar welk doel het precies gaat? vind het erg interessant, dat je het daarvoor doet.
Misschien een ideetje voor op koninginnendag (duurt nog wel eventjes XD): schleich halstertjes enzo gaan verkopen. En dan bijvoorbeeld ook de helft van de prijs naar het goede doel? Ik ga dat helaas niet doen, want ik kan geen mooie halsters maken.

horseloverzz

Berichten: 121
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:19

ik ga meschien morgen nieuwe dingen maken en fotos voor pbl
weet er iemand of ik de oude CAMARGUE merrie zou kopen voor hij weg is ?
wow wat gaan we weer heeeeeeeel hard al aan p 99 jeej bijna 100
*\o/*

xDeena_

Berichten: 1855
Geregistreerd: 28-01-10
Woonplaats: Almere

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:22

Bijna paginaa 100 :D :D
Vandaag en morgen maar eens hard aan de slag, moet nog 2 dekens maken voor een meisje.
Pffff. hard werken dus. :)

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:30

Ik vind de camarque merrie van 2012 het leukste paardje. gewoon een happy beest, maar dan met oortjes in de nek. Ik zit the voice of holland te kijken, en tegelijk halstertjes te maken. Gaat nog best goedxD

horseloverzz

Berichten: 121
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:34

Rosan2001 schreef:
Ik vind de camarque merrie van 2012 het leukste paardje. gewoon een happy beest, maar dan met oortjes in de nek. Ik zit the voice of holland te kijken, en tegelijk halstertjes te maken. Gaat nog best goedxD

haha ik zit naar de voice van vlaanderen te kijken ;) _O-
(want ik woon in belgie)
ik vind de ahal -teke merrie wel mooi ooit eens kopen :P

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 22:55

Paardengek0 schreef:
Heb je al een idee naar welk doel het precies gaat? vind het erg interessant, dat je het daarvoor doet.
Misschien een ideetje voor op koninginnendag (duurt nog wel eventjes XD): schleich halstertjes enzo gaan verkopen. En dan bijvoorbeeld ook de helft van de prijs naar het goede doel? Ik ga dat helaas niet doen, want ik kan geen mooie halsters maken.


De winst wil ik dan doneren aan Brooke :) Het shetje heeft mij niet veel geld gekost, en als ik hem al voor meer dan 2 euro kan verkopen dan is er al winst, dus ik ga gewoon lekker rustig aan mijn best doen om hem zo mooi mogelijk te krijgen. Dan kan hij voor een normaal bedrag weg en maak ik alsnog winst voor brooke.

http://www.brooke.nl/

horseloverzz

Berichten: 121
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:05

Telpeva schreef:
Paardengek0 schreef:
Heb je al een idee naar welk doel het precies gaat? vind het erg interessant, dat je het daarvoor doet.
Misschien een ideetje voor op koninginnendag (duurt nog wel eventjes XD): schleich halstertjes enzo gaan verkopen. En dan bijvoorbeeld ook de helft van de prijs naar het goede doel? Ik ga dat helaas niet doen, want ik kan geen mooie halsters maken.


De winst wil ik dan doneren aan Brooke :) Het shetje heeft mij niet veel geld gekost, en als ik hem al voor meer dan 2 euro kan verkopen dan is er al winst, dus ik ga gewoon lekker rustig aan mijn best doen om hem zo mooi mogelijk te krijgen. Dan kan hij voor een normaal bedrag weg en maak ik alsnog winst voor brooke.

http://www.brooke.nl/


zo lief dat je dat doet <3

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:05

Brooke is echt goed! Als ik ooit een hoofdprijs of een groot bedrag win, of schleich spullies verkoop voor een hoog bedrag gaat het daar zeker weten heen! Ik wil je shetje ook wel....!!?

horseloverzz

Berichten: 121
Geregistreerd: 08-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:12

Rosan2001 schreef:
Brooke is echt goed! Als ik ooit een hoofdprijs of een groot bedrag win, of schleich spullies verkoop voor een hoog bedrag gaat het daar zeker weten heen! Ik wil je shetje ook wel....!!?

haha ja ik ook !! *D :+
jeeej mijn 50 ste bericht *\o/*