Schleich paarden [deel5]

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:10

Sorry de ruin bedoelde ik het is geen hengst sorry XD

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:16

Horwse schreef:
Trouwens kan je de paarden Of de ruiters van die dressuur-set Sping-set enz. af? want het ziet er echt zo uit vooral met Die Ondergrond! :o? :? :roll: :wow: Of zitten ze Helemaal vast? volgensmij houd dat doorschijnende stukje het Paard toch alleen maar steun? of zit het paard echt vast? dat geldt ook zo met de ruiter. :+

Paard kun je wel uit het plastic steuntje halen en dus los van de ondergrond. Poppetje kan er zo te voelen ook wel vanaf maar ga dat nu even niet proberen :)

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:24

Ik ben even bezig gegaan met een kaptoom en longeersingeltje voor de eerste keer. Foto's volgen.
Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd, wat is de KShengst? Kom er echt even niet uit. :+

Even geen aankopen omdat ik genoeg geld er doorheen heb gemaaid afgelopen tijd aan belangrijkere dingen. En gezien ik weer moet gaan sparen voor volgende zomer. Misschien van het weekend nog ééntje halen en ik wil nog verder met m'n repaint, maar daar komt het door school niet van.

bellamy97

Berichten: 513
Geregistreerd: 09-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:25

Roosje01 schreef:
ben dr net geweest maar geen korting en als het wel zo was had ik het nog niet daar gekocht. Dan had ik wel naar een andere v&d gegaan waar ze niet op 1 grote hoop door elkaar ligge.

Zo paardje bij de rest gezet clydesdale merrie is onverwachts bevallen := ks weesje heeft nu een vader en de lippi fam heeft nu een vader en egtgenoot. Kom nu tog wel zwaar ruimte te kort...


ik kreeg daar kortings stickers van thuisgestuurd :D

ps. pip, ik neem aan dat jij dit niet hebt geschreven maar ik vraag het toch even, want ik vind het zo raar dat iemand zo'n poedersuiker reachtie plaatst maarja.:
http://schleichrepaint.webklik.nl/page/gastenboek

SanneLeoni
Berichten: 1105
Geregistreerd: 24-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:38

Ik vind het vervelend voor Pip, omdat zij door deze posters geen goede naam krijgt.
Zoveel mensen heten er geen Pip.

Ik vind de Bullyland collectie ook erg leuk!

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:38

:= gezellig gedoe op al die sites zeg,.... beetje sneu zulke mensen -O-

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:39

ja,maar ze zijn minder echt vind ik.

pip12

Berichten: 488
Geregistreerd: 28-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 19:41

vooral vervelend dat ze dan mijn naam gebruiken, heb ik ooit iets verkeerds gedaan dat ze nu ineens mij moeten hebben? :?
als er ooit nog iemand zo'n reactie krijgt onder de naam Pip, ik ben 't niet. ik zou zoiets niet op die manier zeggen, als ik er al mee eens zou zijn. (wat in deze gevallen niet zo is)

wil je die reactie verwijderen? want 't is echt vervelend. ik trek me er maar niets van aan, ben ik oud en wijs genoeg voor. uiteindelijk zullen ze het dan toch niet leuk meer vinden

mischaluna
Berichten: 12
Geregistreerd: 05-07-11
Woonplaats: anna paulowna

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:25

sorry dat ik er weinig op zit heb het druk

maarja weet iemand of je schleich paarden op de zwarte markt kan kopen

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:28

Hier foto's van mijn kaptoom:
Afbeelding
Afbeelding
Kaptoom. Neusriem met aansluitende kinriem verbonden door twee ringen. Op de neusriem zijn twee ringen bevestigd. Aan de kinriem is een ring aangebracht waar ook de keelriem op samenkomt en de mogelijkheid maakt om een touwhalster vast te klippen. Op de nek (achter de oren, kopstuk) kan het hoofdstel iets ruimer dan wel strakker gemaakt worden (geldt voor bakstukken, niet voor neus-, kin- en keelriem).
De neus- en kinriem zijn zacht onderlegd.

Tips zijn ook welkom. :)

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:37

vind het heel mooi

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 20:45

leuk gedaan

ik mocht van me vader wat uikiezen bij bol.com
ik wou eerst schleich nemen
maar omdat ik toch nog bezig ben met de manege heb ik een dvd uitgekozen
een film die ik nog nooit heb gezien hidalgo geen idee of die leuk is maar op de trailer zag die er wel grappig uit met dat paard :D

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:03

Heel mooi Naborah! ik heb niet genoeg kennis van tuig om tips te kunnen geven, maar het ziet er mooi uit, en dat het ook nog eens werkt maakt hem nog leuker!

Gefeliciteerd Natasha! Vind je dat niet zonde? Hidalgo was volgens mij vorige maand nog op tv ofzo, als je hem de volgende keer dat hij op tv is opneemt dan kan je nu iets anders kopen :) moet je alleen even wachten tot je hem kan zien.
Zelf vond ik Hidalgo wel leuk, maar het einde vond ik niet zo veel aan :)

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:05

kan niet meer
ik heb hem al besteld

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:09

Ach, krij je waarschijnlijk wel weer nieuwe ideeen van voor je manege, nietwaar? altijd leuk! :D

PS Nabora, de foto's van de green stuff waar je om vroeg heb ik al gemaakt, moet ze alleen nog even sorteren en dergelijke :) het komt eraan hoor ;)

Roosje01

Berichten: 10745
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 21:20

jeetje die pubers zijn wel bezig zeg!

Mooi gedaan naborah!
ks is knapstrupper.

mijn repaints zijn klaar! ze liggen nu te drogen van de vernis laag ff kijke of morgen avond lukt om foto's te maken. Ga morgen namelijk naar de efteling.

bellamy97

Berichten: 513
Geregistreerd: 09-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:38

pip12 schreef:
vooral vervelend dat ze dan mijn naam gebruiken, heb ik ooit iets verkeerds gedaan dat ze nu ineens mij moeten hebben? :?
als er ooit nog iemand zo'n reactie krijgt onder de naam Pip, ik ben 't niet. ik zou zoiets niet op die manier zeggen, als ik er al mee eens zou zijn. (wat in deze gevallen niet zo is)

wil je die reactie verwijderen? want 't is echt vervelend. ik trek me er maar niets van aan, ben ik oud en wijs genoeg voor. uiteindelijk zullen ze het dan toch niet leuk meer vinden



ik verwijder hem ook maar ik wou toch eventjes vragen of jij hier niets vanaf wist omdat ik mijn site alleen op bokt en op shetlanderforum heb vermeld maar ik vind het gewoon raar dat mensen zulke dingen zeggen ik bedoel je mag het best denken maar waarom moet je het dan posten

bellamy97

Berichten: 513
Geregistreerd: 09-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:40

ik heb het verwijderd en gelijk geblokeerd dat ze niet nog eens kan posten

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:58

Ik hoop dat de naschok dadelijk niet krachtiger is dan de aardbeving die om 21 uur in NL heeft plaatsgevonden.
Alle Schleich zit nu op elkaar gepropt en dan ligt dadelijk misschien alles nog eraf _O-

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:05

Hahaha arme Cyntje :P zou wat zijn als ze met zijn allen omvallen als domino stenen en beschadigen, misschien voor de zekerheid vanavond even neerleggen op een kleedje of iets? Hopelijk blijven ze heel!

Thats_Me

Berichten: 10954
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:05

Cyntje schreef:
Ik hoop dat de naschok dadelijk niet krachtiger is dan de aardbeving die om 21 uur in NL heeft plaatsgevonden.
Alle Schleich zit nu op elkaar gepropt en dan ligt dadelijk misschien alles nog eraf _O-


Volgens mij slaap ik gewoon door de naschok heen zo spannend was het nou ook weer niet :=

Ik ben nog geen stap verder met m'n lippi en dat zal voorlopig ook wel even niet gebeuren. Hoop misschien op Horse event nog een paardje te kunnen scoren maar de laatste 2 jaar hebben ze daar geen modelpaarden meer :(

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:09

Telpeva schreef:
Hahaha arme Cyntje :P zou wat zijn als ze met zijn allen omvallen als domino stenen en beschadigen, misschien voor de zekerheid vanavond even neerleggen op een kleedje of iets? Hopelijk blijven ze heel!

Nee,.... ik hoop niet weer zo'n pennymoment te hebben :')
In '92 vielen al mijn flockpaardjes ook van mijn planken af tijdens de aardbeving :+

Telpeva

Berichten: 14811
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 23:13

Hahaha! het zit je ook niet mee! hopelijk blijft het dit keer rustig! :+

Ik hoop ook dat het rustig blijft en mijn paardvormige domino's niet omvallen, als mijn Irish Cob nu omvalt en beschadigd ga ik echt janken, ik heb al misschien een koper voor hem namelijk :o *blijblij*

furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 08:07

gelukkig is er geen naschok gekomen!
Maar t gaat wel erg offtopic hier.

Roosje01

Berichten: 10745
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-11 11:01

misschien is het beter om in het hk topic verder te kletsen over de aardbeving. Ben zelf eerlijk gezegd wel benieuwd naar de verhalen.

Hoe gaat het met je cust telpeva?