Schleich Paarden [Deel 3]

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roosje01

Berichten: 10744
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:34

palmbier stuurde me ook al een pb ponylies leef jullie maar uit op mp en zie het wel := *D

little_birdy
Berichten: 12233
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:35

haha ja zag het :P
nee dat is voorlopig mijn budget sorry ;)

Roosje01

Berichten: 10744
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:37

advertentie blijft 1 week staan dan gaat hij naar de hoogste bieder

Roosje01

Berichten: 10744
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:39

iemand nog een idee voor een andalusier merrie repaint?
Ga een haflinger om toveren tot een bonte. Maar heb nog niet echt een idee voor de andalusier.

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:39

furyke:
haha ok, ik had dus een stal gespaard bij een tijdschrift genaamd paardenfan en daar zat precies zo'n schilderijtje bij, zal s ff zoeken voor n foto (maken ;) )..

Roosje01

Berichten: 10744
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:40

srry voor de dubbel post zag het te laat :o?

furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:42

ooh snap t.
tja, dan zal die mevrouw ook wel eens wat bij dat tijdschrift gekocht hebben.
er zat ook nog een krukje bij, maar die wou ik niet omdat t pakje anders niet meer door de brievenbus ging.

roosje: gewoon googlen en dan kom je vast wel wat iddeen tegen.
zo heb ik gisteren ook weer een leuk idee opgedaan

Roosje01

Berichten: 10744
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:51

bedankt voor de tip furyke

xHaithi

Berichten: 2080
Geregistreerd: 03-11-05
Woonplaats: België

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:39

@ Palmbierlove: Ik heb die stal ook. Moet 'm alleen nog in elkaar zetten. Dat zijn inderdaad paardenfanonderdelen :)

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:50

die van mij staat sinds ik het laatste onderdeel binnen had in elkaar, dus dat is al een tijdje..
net ff foto's gemaakt voor furyke, kon ik hem gelijk ff opruimen, was wel nodig ;)
hier ff een fototje http://www.mijnalbum.nl/Foto-NKFA6UTL.jpg
er zaten heel veel spullen bij, maar ik heb er zelf ook nog een berg aan toegevoegd
de rest van de foto's staan in het HK topic, aangezien niet echt schleich gerelateerd..

dus back on topic:
oeh bijna mei, bijna nieuwe schleich dieren en elven, maar moet over 2 weken pas naar school, dus dan kom ik pas in de stad waar de top 1 toys zit, waar ze meestal wel de nieuwe dingen hebben..
maar dat overleef ik ook nog wel..
ondertussen dan maar wat plek zoeken in mijn kamer ;)

Marijke_1995
Berichten: 898
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:26

Ben ik ook weer :j
Mooi topic Naborah! :D

Ik heb zin om Schleich te kopen :')

furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 07:44

das idd een volle stal.

kom er net achter dat de markt hier zaterdag pas om 12 uur begint en ik dan heb afgesproken om buiten te rijden.
denk dat ik dan niet kan gaan

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 08:50

Tijd voor een wat groot uitgevallen bijleespost? Ik ben sinds gisteren ziek thuis, en what? Bijna 4 pagina's erbij :') . Hebben jullie vakantie of zoiets O:) <<) ?
natasha1996 schreef:
wie heeft hier eigenlijk allemaal de toltende ijslander /3

Mijn zusje heeft 'm.
carmenbrum schreef:
Ik ben opzoek naar een partijtje Schleich paarden, maakt niet uit hoe oud en welke, maar gewoon voor weinig geld. Ik ben nog maar net op Bokt, en ik weet niet hoe ik zelf een topic kan plaatsen..?

Marktplaats en Ebay zullen je verder helpen. Inderdaad moet je eerst 25 nuttige posts geplaatst hebben (paardgerelateerd).
NathalietjeB schreef:
oeh die schleis van zenyatta wil ik ook wel hebben

Ik denk dat je de racecombinatie bedoeld. Ik kan ook geen Zenyatte vinden die ooit in de collectie zou zijn (geweest).
Hai whitneypard :wave: Al een heuse verzameling heb je. Welkom :) .
xHaithi schreef:
Mijn voskleurige ijslander gaat normaal ook op de post vandaag! Ghoho! Ik hoop dat hij snel hier is ^^

Hopen maar! Voor hoeveel heb je 'm gekocht?
ponylies schreef:
hoi allemaal heb er weer 2 bij :)) percheron veulen (nu is die familie compleet) tinker veulen (ook nu familie compleet) en de springset :D

Gefeliciteerd met je aanwinsten!
Cyntje schreef:
En onderweg voor moederdag:
Lippizaner hengst, springset en Percheron hengst :P
Ga denk ik maar een hengstenhouderij beginnen ofzo, aangezien me dat IRL niet zal lukken _O-

<<) Leuk, moet lukken met jouw verzameling! M'n zusje heeft ook Schleich, en die wil er dan met mij spelen (ik heb veel fantasie dus doe graag mee :)) ) en maakt er dan een paardenopvang van :P .
carmen99 schreef:
dat is waar. hier is het ook niet duur: http://www.wateenspeelgoed.nl

Daar had ik één keer een bestelling geplaatst. Ze hadden de dressuur bak nog - die dus uit de collectie was -, dus ik bestellen. Kreeg de volgende dag een mail dat ze die niet meer hadden. Jammer dat dat nog op de website stond, want daardoor had ik een andere koop over laten gaan. Inmiddels heb ik 'm nieuw uit de winkel, maar verder een prima winkel volgensmij :j
Palmbierlove schreef:
zo dan ben je een dagje ziek en dan zitten we opeens al in deel 3..
Naborah superleuke OP. En hoe bedoel je dan die verffout bij de percheron hengst?

Beterschap! Ik lig ook ziek op de bank, en ga vanmiddag op vakantie :\
Bedankt voor het compliment over de OP. Nou, ik vond het jammer, want de Percheron hengst had een zilveren (van het hoefijzer) verfstreep over z'n been, tot over de handwortel. Oké, misschien vinden sommige het muggenziften, maar hij had ook nog krassen en 'uitgelopen' ogen, dus dan denk ik dat ik wel een mooiere kan krijgen.
Roosje01 schreef:
mijn valk repaint staat voor de geinteresseerden nu officieel te koop op mp http://link.marktplaats.nl/444945516

Ik ben niet geïnteresseerd, maar ben wel benieuwd voor hoeveel je hem uiteindelijk verkoopt ( en of dit iemand uit het topic is of niet).
Marijke_1995 schreef:
Mooi topic Naborah! :D

Bedankt :o !
furyke schreef:
kom er net achter dat de markt hier zaterdag pas om 12 uur begint en ik dan heb afgesproken om buiten te rijden.
denk dat ik dan niet kan gaan

Ik neem gerust je buitenrit over hoor O:) !

Verder wil ik wel even zeggen/herhalen:
Bedankt voor de complimenten over de OP
Houd het gezellig
Let op de manier hoe je typt en het gebruik van interpunctie (hoofdletters, komma's, punten).
Gebruik de Edit-klop. Dit is makkelijker te lezen dan dat je achter elkaar berichten gaat plaatsten met weinig inhoud.

Ik hoop zelf morgen op Koninginnedag nog wat te kunnen vinden. Ik ga vanmiddag op vakantie, dus jullie zien mij dan pas weer over een week. Alvast fijne vakantie/Koninginnedag voor iedereen :) .

carmen99

Berichten: 1071
Geregistreerd: 14-01-11
Woonplaats: Friesland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:51

jij ook fijne vakantie, veel plezier!
wie wil er nog meedoen met mijn wedstrijd?? ik ga zo de prijs veranderen. heb nieuwe lijm gekregen en nu kan ik veel beter dingetjes maken...

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:51

Beterschap Naborah en een fijne vakantie, ik ben ook al een week ziekjes en mijn dochtertje helaas ook, dus na 2 gebroken nachten ben ik aardig gaar nu :') en ik ben huisvrouw das mijn excuus om te bokken :))


Maareh... nee Schleich vertrouw ik mijn bijna 2-jarige dochtertje niet toe, die staan hier veilig op plankjes :P Evenals mijn Salinero :D
Ik heb wel veel Grand Champions en andere paardjes waar ze mee mag spelen later. Ze heeft nu ook al mijn MLP'S :D

Hoop dat vandaag het pakketje komt, kan ik er naar staren :')
Koninginnedag gaat hem voor ons morgen niet worden, kleine is dus nog steeds ziekjes... maarja...

iMandy

Berichten: 662
Geregistreerd: 03-03-08
Woonplaats: Leiden

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:11

Fijne vakantie Deborah! :D

Mijn Grand Champion verkoop gaat helaas nog niet zo goed, en ik wil heel graag een nieuw halster voor m'n verzorgpony kopen dus helaas heb ik niet zoveel meer om Schleich van te kopen.

Liep gister nog in de stad en wou heel graag de haflinger merrie of het haflinger veulentje mee naar huis nemen, maar helaas is mn spaarpot dan een beetje leeg. :Y) Zeker als ik het hier weer bij lees (wat vliegt het topic hier zeg!) heb ik héél veel zin om toch nog een nieuwe te kopen. xD

Ik hoop ook dat ik met Koninginnedag wat vind. Ik reken d'r niet echt op, maar goed kijken zal het iniedergeval wel worden. :D

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 11:13

Cyntje schreef:
Beterschap Naborah en een fijne vakantie, ik ben ook al een week ziekjes en mijn dochtertje helaas ook, dus na 2 gebroken nachten ben ik aardig gaar nu :') en ik ben huisvrouw das mijn excuus om te bokken :))

Maareh... nee Schleich vertrouw ik mijn bijna 2-jarige dochtertje niet toe, die staan hier veilig op plankjes :P Evenals mijn Salinero :D
Ik heb wel veel Grand Champions en andere paardjes waar ze mee mag spelen later. Ze heeft nu ook al mijn MLP'S :D

Hoop dat vandaag het pakketje komt, kan ik er naar staren :')
Koninginnedag gaat hem voor ons morgen niet worden, kleine is dus nog steeds ziekjes... maarja...

<<)
Ik hoop dat ik wat tegenkom. Zijn er hier mensen die echt heel erg verlangen naar een bepaald model (kan kijken of ik wat tegenkom) ?
MLP's vond ik zo leuk. Mams heeft ze opgeruimd, geen idee waar ze zijn -O- .
Mijn nichtje vind mijn Schleich ook altijd heel erg leuk, en wil er ook altijd mee spelen. De dressuurmerrie heb ik twee keer, en die vind ze erg mooi, dus met een zelfgemaakt roze halster kan ik haar daar mee de hele middag bezighouden :+ .

carmen99

Berichten: 1071
Geregistreerd: 14-01-11
Woonplaats: Friesland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:35

ik zoek al heel lang naar de lipizzaner ruin maar het is net alsof ie uit de collectie is. hij is echt nergens meer te koop! :n

iMandy

Berichten: 662
Geregistreerd: 03-03-08
Woonplaats: Leiden

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:40

Carmen, hier hebben ze hem juist overal! Wat raar dat ze die bij jou niet hebben. :) Het is denk ik weer een beetje te duur om hem hier te kopen en naar jou op te sturen.

Eigenlijk moeten we gewoon met z'n allen van hier een keertje meeten, en dan alle dubbele Schleich meenemen. :Y) Haha.

carmen99

Berichten: 1071
Geregistreerd: 14-01-11
Woonplaats: Friesland

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:14

goed idee! alleen is het best wel ver voor sommige (o.a. ik)... ik heb geen dubbele.

AllstarLove

Berichten: 1249
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Nes-Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:16

Wat ben ik hier lang niet meer geweest!
Errug! Zal maar weer even bij lezen.. :o

furyke

Berichten: 3549
Geregistreerd: 28-03-07
Woonplaats: elsloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:28

en voor mij is dat ook erg ver en doe mn dubbelen toch niet weg.

beterschap voor alle zieken en fijn vakantie naborah.

natascha: tot wanneer gaat je wedstrijd? en waarover.

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 12:31

Ik heb het al binnen :P

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Re: Schleich Paarden [Deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-11 12:41

Dat is snel Cyn ! :oo <<) (Srr, <<) is zo leuk ! ).
Carmen, de schijf zit hier vol dus het gaat mij niet lukken om nog mee te doen. Veel plezier/succes ermee!

HxSunlight

Berichten: 1942
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 13:15

wow gaat hard hier haha

ik ga straks lekker met mijn paardjes naar buiten en een fotoshoot doen
ik stuur de foto's straks wel hier heen dan :D