Schleich paarden

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - België

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 21:03

Ik wil supergraag de tinkerhengts maar degene die ze hier in de winkel hebben zijn vet lelijk geschilderd >;)

Heb hannover merrie die ik dubbel had omgeruild voor dat spikkelpaardje :P

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:43

Ik zag ze vanmiddag bij intertoys en die waren mooi. den haag. en bij v en d de przewalski gekocht is een merrie.
Ik heb mn ogen uitgekeken zoveel paarden olifanten tijgers poezen tijgers, herders hond gekocht.
Maar alle fantasy figuurtjes zag ook pegasus ebn twee stijgerende paarden en twee friezen.
Ik ben dus nu ook verslaafd heb er nu negen

Jeanine93

Berichten: 1958
Geregistreerd: 20-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-10 22:50

Ik spaarde ze ook samen met mn zus. We hebben er echt onwijs veel. We hebben ze gespaard van ongeveer 2001 (geloof ik) tot 2008. Er ging héél wat geld naar toe. We hebben er dan ook veel. We spaarden niet alleen de paarden maar ook de boerderijdieren. We speelden er vroeger ook mee. Nu natuurlijk niet meer en nu kopen we ze ook niet meer. Zie ze nog wel staan maar ze zijn nu nog duurder geworden.
Verkopen doen we ze nooit ondanks dat we er echt heel veel geld voor kunnen krijgen. Het is gewoon een jeugdherinnering geworden :)
Ik hoop dat mn zus ze niet wil want dan kan ik ze later mooi in een vitrinekast gaan zetten.

franka75

Berichten: 11192
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 00:56

ik heb vanmiddag foto's gemaakt van ze ik heb een vierkante bak met echt zand haha en die foto's waren cool weet allen niet hoe ik die dingen moet plaatsen.

Altobelli

Berichten: 258
Geregistreerd: 01-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 07:41

franka75 schreef:
ik heb vanmiddag foto's gemaakt van ze ik heb een vierkante bak met echt zand haha en die foto's waren cool weet allen niet hoe ik die dingen moet plaatsen.

op bokt? eerst in een online album plaatsen (kan bij gmail in ieder geval, maar kan ook op nog veel meer andere plaatsen) en dan de afbeeldingslocatie kopiëren en tussen de img dingen zetten.

en leuk dat je ze nu ook hebt!!! welke negen heb je?

Marijke_1995
Berichten: 898
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 17:49

Hee! :D

Ook ik verzamel Schleich paardjes, heb er nu 56.
Waaronder ook een aantal oudere ;)

Elmee

Berichten: 290
Geregistreerd: 02-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:03

Lotte_Wessel schreef:
ik heb de meeste paardjes (spaar vooral paarden, maar heb ook andere dieren en dergelijke, omdat ik echt zo'n "schleichwereld" heb thuis met bomen, stallen, weilanden, auto, trailer, rijsetjes, windmolen, drinkbak, hooiruif, hooibalen (=paar jaar terug waren die in collectie) en koeien, kippen, eenden, ezels, alle mensjes, hond, kat e.d.) dus heb een echte wereld met alles erop en eraan. Moet alleen nog een aantal heeeeeele oude (die galopperende bruine met manen rechtop van de wind. Komt uit 1980???! ) een aantal paardjes die als eerste zijn gemaakt.
edit: fjord heb ik ook ;)


Zag het topic nu pas. Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Een bruine merrie met zwarte manen en staart, en benen ook geloof ik, in rengalop. Mijn zus had die vroeger. Wij hadden er een aantal gekregen tijdens een vakantie in Oosterijk of Tjechië (weet het niet meer). We hebben er zot mee gespeeld, maar heb nu geen idee waar ze gebleven zijn. Mss eens op zolder kruipen bij mama.

Cicigirly
Berichten: 340
Geregistreerd: 30-05-10

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:15

Morgen komt mijn satchmo aan :D

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:55

Elmee schreef:
Lotte_Wessel schreef:
ik heb de meeste paardjes (spaar vooral paarden, maar heb ook andere dieren en dergelijke, omdat ik echt zo'n "schleichwereld" heb thuis met bomen, stallen, weilanden, auto, trailer, rijsetjes, windmolen, drinkbak, hooiruif, hooibalen (=paar jaar terug waren die in collectie) en koeien, kippen, eenden, ezels, alle mensjes, hond, kat e.d.) dus heb een echte wereld met alles erop en eraan. Moet alleen nog een aantal heeeeeele oude (die galopperende bruine met manen rechtop van de wind. Komt uit 1980???! ) een aantal paardjes die als eerste zijn gemaakt.
edit: fjord heb ik ook ;)


Zag het topic nu pas. Ik denk dat ik weet welke je bedoeld. Een bruine merrie met zwarte manen en staart, en benen ook geloof ik, in rengalop. Mijn zus had die vroeger. Wij hadden er een aantal gekregen tijdens een vakantie in Oosterijk of Tjechië (weet het niet meer). We hebben er zot mee gespeeld, maar heb nu geen idee waar ze gebleven zijn. Mss eens op zolder kruipen bij mama.


heb hem ondertussen al. Heb hem gekocht een paar weken geleden, via ebay.de dus kon hem toen voor niet zoveel kopen. Heel fijn!

Annemiek_
Berichten: 339
Geregistreerd: 11-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:57

Is dat die speciale? Ik heb hem gezien voor €20, hij is wel moooi <3

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-10 18:59

xxannemiekxx schreef:
Is dat die speciale? Ik heb hem gezien voor €20, hij is wel moooi <3


ja.. die! Is maar heel weinig gemaakt! Of bedoel je de satchmo? Die is ook speciaal ;)

Annemiek_
Berichten: 339
Geregistreerd: 11-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:52

Ik bedoelde de Stachmo ;) maar die jij hebt gekocht is ook heel zeldzaam <3 (als we het over dezelfde hebben :D )
Jeej mijn grijze pony'tje uit 2001 is er! *\o/*
Afbeelding
Ik heb ook nog deze die uit de collectie zijn:
Afbeelding@2001
Afbeelding@1998
De rest is allemaal nog in de collectie
Aah ik wil ze allemaal! :D (Gosh ik voel me nu net een klein kind die alles van duplo wil hebben ofzo :+ )

Anoniem

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:56

nou moet ik me ook maar even melden dan :P ik spaarde ze vroeger, met gevolg dat ik nu 56 paarden (waarvan heel veel uit de collectie), bijna alle rijsetjes, een stal, een huifkar, de rijbak en het springspul heb... ben er in groep 8 mee gestopt en ik zit nu in de 3de.

irmalouise

Berichten: 1959
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vianen

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:18

Zow wat een hoop verzamelaars.

Ik heb er niet veel.
De tinkerhengst
De tinkermerrie,
tinkerveulen en
Shire hengst.

En ik krijg een repaint van mijn eigen overleden tinkerman van iemand hier op bokt.

Marijke_1995
Berichten: 898
Geregistreerd: 30-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:41

xxannemiekxx schreef:
Ik bedoelde de Stachmo ;) maar die jij hebt gekocht is ook heel zeldzaam <3 (als we het over dezelfde hebben :D )
Jeej mijn grijze pony'tje uit 2001 is er! *\o/*
Afbeelding
Ik heb ook nog deze die uit de collectie zijn:
Afbeelding@2001
Afbeelding@1998
De rest is allemaal nog in de collectie
Aah ik wil ze allemaal! :D (Gosh ik voel me nu net een klein kind die alles van duplo wil hebben ofzo :+ )


Van marktplaats gekocht of wat? Ik zoek die bovenste 2 nog, onderste heb ik wel ;)

__Astrid
Berichten: 3206
Geregistreerd: 15-12-06
Woonplaats: Aalst (thuis) & Leuven (kot) - België

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:48

Heb 3 hierboven allemaal :P

EN NEE ZE GAAN NIET WEG! :D

stephblacky

Berichten: 94
Geregistreerd: 07-06-10
Woonplaats: Maarssen

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 19:55

ik heb er 2 :D een fjord en een haflinger < 3

Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:28

Ik heb eergister nog een nieuwe gekocht :o
Appaloosa merrie :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:43

hOrsElOvErSS schreef:
Ik heb eergister nog een nieuwe gekocht :o
Appaloosa merrie :D

Er is geen Appaloosa merrie, toch?
Dat is toch een Knabstrubber/Knabstupper. (Sorry, ik heb geen idee hoe ik het moet spellen. :=)

Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 21:57

Manegepaard schreef:
hOrsElOvErSS schreef:
Ik heb eergister nog een nieuwe gekocht :o
Appaloosa merrie :D

Er is geen Appaloosa merrie, toch?
Dat is toch een Knabstrubber/Knabstupper. (Sorry, ik heb geen idee hoe ik het moet spellen. :=)


Ow dat kan wel :o
ik noem der appaloosa :o :o
Knabstrubber is goed :D

Kimberly_1
Berichten: 44
Geregistreerd: 07-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:25

Ik heb er nu 28 ofzo, én de fjord :D Die had ik in duitsland gekocht. Maar je hebt ook site's waar je die schleich paarden kunt kopen, daar zal ie wel bij staan;) Ik had eens een keer op schellens-speelgoed.nl ofzo iets gekocht, weet niet zeker of dit adres klopt, want het is een hele tijd geleden :o

Roquen

Berichten: 1604
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:27

Die heb ik ook alledrie... Maar okee, ik spaar ze dan ook al zo'n 15 jaar denk ik... Ik zal eens ff kijken!

Edit: Ik zie dat de oudste van paardjes uit 1993 stammen! 8-)
Maar toen werden er ook minder per jaar uitgebracht, en bleven ze langer in de collectie.
Laatst bijgewerkt door Roquen op 11-09-10 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

ElmoLoves
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:31

ik heb ze allemaal:P
maar er is in ons dorp een winkel
die heeft al die paardjes
maar die fjord is uit de collectie?????
ik het wel een euhh preschwalski ofzo:P
die lijkt een beetje op een fjord maar is t niet
ik heb wel een fjordveulen uit tsjechie:D

ElmoLoves
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-08-10

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 17:32

die 2 onderste van xxxannemiekxxx heb ik ook:P
en die grie=jze heeft mijn vriendin ook :P
ik spaar nu de hondjes:)
ik heb 2 stallen

Annemiek_
Berichten: 339
Geregistreerd: 11-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 20:02

Marijke_1995 schreef:
xxannemiekxx schreef:
Ik bedoelde de Stachmo ;) maar die jij hebt gekocht is ook heel zeldzaam <3 (als we het over dezelfde hebben :D )
Jeej mijn grijze pony'tje uit 2001 is er! *\o/*
Afbeelding
Ik heb ook nog deze die uit de collectie zijn:
Afbeelding@2001
Afbeelding@1998
De rest is allemaal nog in de collectie
Aah ik wil ze allemaal! :D (Gosh ik voel me nu net een klein kind die alles van duplo wil hebben ofzo :+ )

Bovenste via MP, middelste via schellens speelgoed, die had toen zo'n actie met allemaal oude paardjes en daar zat deze bij (hebben ze trouwens nog steeds, moet je maar af en toe kijken of ze er een hebben die je nog niet hebt) en onderste; geen flauw idee! Ik heb hem gewoon :D Hij kwam uit de lucht vallen :+

Van marktplaats gekocht of wat? Ik zoek die bovenste 2 nog, onderste heb ik wel ;)