Werken in het buitenland 2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sMieke

Berichten: 2644
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: 't mooie Brabant!

Re: Werken in het buitenland 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:23

Ik ga in Juni naar NZ, zijn er nog meer bokkers in New Zealand of Australie van juni tm oktober/november?

ik ga daar (net als hier) de geiten en koeien boerin uit hangen haha

Fira

Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:29

Narya schreef:
Ik heb nog meer banen in de aanbieding in Hamburg, nu in onderzoek en statistiek. Anyone? :P


Kan je dat gewoon doen zonder opleiding?

Narya

Berichten: 5229
Geregistreerd: 23-12-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:39

Dat ligt er een beetje aan wat je 'zonder opleiding' noemt. Zonder specifieke opleiding ja, maar er wordt wel minimaal een bachelor gevraagd, dus HBO of WO niveau. Maar ervaring met statistiek oid is niet nodig, het is geen hogere wiskunde :P

Fira

Berichten: 1953
Geregistreerd: 30-10-08

Re: Werken in het buitenland 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:46

Haha ja ik bedoelde zonder afgeronde HBO/WO opleiding!
Ik ben nog bezig, dus dan houdt het helaas op.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 01:11

sMieke schreef:
Ik ga in Juni naar NZ, zijn er nog meer bokkers in New Zealand of Australie van juni tm oktober/november?

ik ga daar (net als hier) de geiten en koeien boerin uit hangen haha



Waar in Nieuw Zeeland ga je heen? Ik woon momenteel in Auckland en doe hier mijn stage, in juli ga ik terug en krijg ik een vaste baan. :)

Benoite

Berichten: 692
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:44

Leuk topic! Ik ben zelf ook een paar x 3 maanden vertrokken naar het buitenland en ik vind de Helpx.net site veel fijner. Is wat meer lange termijn dan workaway maar minder paard gerelateerd.
O.a gewerkt in Ierland in een delicatessen\cateringbedrijf waar ze paarden aan huis hadden. Dus toch aardig wat gereden daar. In Griekenland buitenritten begeleid in een super gave omgeving ( ik ben daar niet zo heel lang gebleven maar dat kwam door privé omstandigheden). In een hotel in Noord Griekenland en een tijdje op een Rocky mountain fokkerij in Duitsland gewerkt.

Alles Was tegen kost en inwoning. Nu helaas niet meer de financiële middelen dus als er iets voorbij komt waar ze bereid zijn een klein salaris te betalen, hou ik me aanbevolen .

Ik ben nu al een tijdje yardandgroom.com aan het afspeuren maar helaas ontbreekt echt goede dressuur en\of spring ervaring.

Toogfilosoof
Berichten: 4897
Geregistreerd: 05-04-07

Re: Werken in het buitenland 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 13:30

Ik zoek ook nog vrijwilligerswerk, het liefst iets met honden/ katten of jongeren. Kom alleen veel dingen met paarden tegen op die websites, of ze vragen gigantisch hoge bedragen.

baroeg
Berichten: 664
Geregistreerd: 11-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 18:15