N.a.v. het volgende topic; [VN] Britse vrouw vraagt aandacht voor paard in het verkeer heb ik een petitie aangemaakt, omdat ook ik denk dat er toch echt wel eens meer aandacht voor paarden in het verkeer mag komen.
Zelf heb ik er dagelijks mee te maken, zorg dat mijn paarden zich gedragen in het verkeer, steek er veel tijd en geld in. Maar altijd zijn er mensen die denken dat het nodig is hard te rijden tijdens het passeren, te toeteren, dichtbij te rijden, hard dichtbij te rijden, asociaal gedrag te vertonen etc.
Ik doe hier zelf niet aan mee, gedraag mij keurig en op een keer mijn middelvinger opsteken na ben ik denk ik een voorbeeldbuitenrijder

Ik men nu ook met mijn jonge paard, heb hem speciaal 2 maanden weggebracht, kostte me een rib uit mijn lijf en ik ben zeer zuinig op hem. Mijn paard gedraagt zich keurig, maar waarom brengen anderen hem dan toch in gevaar?
Ik weet zeker dat dit een groot sociaal probleem is en ik wil dan ook proberen erg veel handtekeningen te verzamelen zodat dit een bespreekpunt kan worden. En waar bereik je meer mensen dan op bokt!
Teken, en roep op tot tekenen!
http://www.petities24.com/meer_aandacht ... et_verkeer