Wedstrijden kletstopic 2024

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Getup

Berichten: 8332
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 18:28

Zwarte Heks , daar zou ik ook voor bedanken. En ik kijk verder ook niet naar wie of wat jureert , maar als het echt geen zin heeft kun je jezelf de moeite en frustratie besparen.

Ga zo je foto's kijken Fly High

DiscoDipp

Berichten: 2880
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 11:19

Kan ik mij ook wel in vinden jaa Zwarte Heks.

Ben ook helemaal niet de flauwste, maar voor ons is er ook 1 die ons gewoon echt niet moet hebben. Als ik dat van te voren weet dan meld ik mij ook af :')

Enzo_Ollie

Berichten: 809
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 11:49

Net een berichtje gekregen dat er een plekje vrij was gekomen voor de crossles waarvoor ik op de wachtlijst stond eind mei dus snel opgegeven. Springen gaat nog niet zoals vorig jaar maar dat komt wel weer.
is 60-70cm dus das prima gezien mn laatste crossles vorig jaar september was :Y)

Sydney_Zorro

Berichten: 186
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 15:17

Even afwezig geweest, maar ik ga weer mijn best doen om het bij te houden!

Zeker nu wij zelf ook wat meer kilometers moeten gaan maken. 11 mei en 2 juni hebben we weer ingeschreven in het L1. En dan maar proberen elke twee weken minstens te starten :D

miss_lizje

Berichten: 6263
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Barendrecht

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 21:30

Ik lees nog vrolijk mee, reageer wat minder omdat ik het erg druk heb en mn gezondheid nog steeds niet voldoende is. Maar doorverwijzing ziekenhuis is binnen, paard word tijdelijk opgepakt in de revalidatie door instructeur dus hoop snel ook weer überhaupt te kunnen rijden voordat ik weer aan wedstrijden durf te denken.

Wel mits alles het toelaat vrijwilliger bij de dressuur regio kampioenschappen Zuid holland. Dus misschien zwaai ik dan in real life wel een keer naar 1 van jullie.

MyWishMax

Berichten: 25456
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 22:19

Ik hoop naar mij, miss_lizje! Hopelijk komt er wat uit in het ziekenhuis en kan je revalidatie goed en snel starten

Bentuh

Berichten: 3443
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: HILLEGOM

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 08:32

@zwarteheks dan had ik mezelf ook afgemeld. Ik doe het voor mijn plezier, maar als je totaal geen feedback krijgt of iets. Tjah wat kan je er dan aan verbeteren. Wel gek dan een jury twee keer achter elkaar op de zelfde locatie zit.

@Sydney_zorro Spannend zeg! 11 mei is al bijna!

@miss_lizje Wat leuk dat je gaat helpen op het regio kampioenschap :) en fijn van die doorverwijzing, hopelijk kunnen ze daar iets voor je betekenen.

Getup

Berichten: 8332
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 16:58

Miss Lizje : duim voor je , dat er wat uit komt en je revalidatie goed verloopt.

Enzo_Ollie : crossen, super stoer


Mijn 12 jarige dochter op onze freiberger merrie:

Afbeelding

PSvanLot

Berichten: 10182
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 20:11

Dat past prima Getup!

Babootje

Berichten: 26434
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 20:13

Melzazu schreef:
Ik sprak laatst iemand van stal die op wedstrijd was geweest. Die had echt een leuk protocol. Lekker vol geschreven en er stond bijvoorbeeld ook als er ergens een 7 was gegeven wat je kon doen voor een 8. Dat was nou een protocol waar je echt veel aan had. Ik vind het wel eens jammer dan heb je een 6,5 en staat er niks bij maar dan denk ik dus wel ja wat moet ik dan anders doen voor een 7 :?


Nou inderdaad daar heb je wat aan. Mijn dochter heeft 2 instructeurs, waarvan 1 ook Z-jurylid is. Die was er de laatste wedstrijd ook bij en filmde en gaf er gelijk commentaar bij. Dan weet je ook echt goed waar je aan kan werken. Ook handig als je je wil voorbereiden op de proef.

Een proef gerichte clinic rijden is ook heel nuttig.

@ Miss Lizje beterschap!!
@ ZwarteHeks: Ik snap dat je in dat geval een keertje overslaat hoor. :D Ook al rij je geen winst, je wil wel iets aan hebben voor alle gedane moeite.
@Enzo Ollie. Lekker doen!
@ Getup: wat een mooie combi! Ik hou ervan.

Half mei gaat mn dochter ook weer starten met Mexx in het Z1. Het is een "thuiswedstrijd" bij ons op stal dus lekker relaxed.
Heeeel misschien gaat ze ook starten met ons jonkie van 4. Ik probeer dr over te halen. :D Mijn dochter is zo'n perfectionist dus als nog iets niet helemaal in orde is... (zoals soms de rem, hij gaat soms nog gewoon van kiet _O- ) Maar ik denk: gewoon zien als goede ervaring voor hem. Het is niet dat hij het niet kan allemaal. Tussen de witte hekjes, wat is nou makkelijker dan thuis?

Getup

Berichten: 8332
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 20:38

Als het thuis is , is het de ideale gelegenheid om m even kennis met het wedstrijd gebeuren te laten maken. Als in: je hoeft er niet voor op pad en rijden moet ze toch.

Bedankt, kind is aardig aan de maat en mijn merrie is misschien 1m59 en super braaf.

melis_93
Berichten: 78
Geregistreerd: 29-07-22
Woonplaats: Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 21:49

FlyHigh dat klinkt als heerlijke rondjes! Super dat je de winstpunten voor het 1.10 binnen hebt!
Mooie foto's wel haha :+

Balen Selina.. Hopelijk is je paard gauw weer fit.. wat hij heeft hij/zij?

DemiSisa gelukkig zijn de wonden weer mooi geheeld! Succes alvast met je debuut :)

MarenAmy jammer dat jullie net geen winst hadden. Maar wel fijn dat je nuttig commentaar op je protocol kreeg!

Psvanlot super mooie scores! Top! Fijn dat je beide proeven hebt kunnen rijden.

mwm hopelijk pakken jullie met alles gauw weer een stijgende lijn.. :knuffel:

Getup gefeliciteerd met de scores en plaatsingen van je dochter!

Mwm tegen die tijd dan maar even kijken of je weer kan starten.

Dat is een mooie combinatie Getup!

Babootje ik zou zeggen de perfecte eerste keer voor een jonkie, lekker op eigen terrein maar toch net even iets meer te zien dan normaal. Mooie leerschool :D

Melzazu
Berichten: 1815
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:03

Wat fijn Enzo_Ollie dat je mee kunt doen met de crossles +:)+

Mooi dat je ook weer gaat beginnen Sydney_Zorro

Hopelijk gaat je gezondheid snel weer de juiste kant op miss_lizje

Wat een mooie combinatie zo Getup <3

Babootje: Een proefgerichte clinic lijkt me inderdaad heel goed om eens aan mee te doen maar ik kan er niet veel vinden en al helemaal niet in de buurt. Wel ergens zag ik zo’n clinic maar dan tijdens een heel trainingsweekend. Wat ik ook graag een keer zou doen maar dan wil ik graag nog ietsjes verder zijn.
Aaah dat “moet” je dochter gewoon doen. Zo fijn thuis en als ze het nou gewoon als training ziet? Helemaal perfect wordt het toch nooit toch? :D

Enzo_Ollie

Berichten: 809
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:18

@Babootje Ik ben ook heel perfectionistisch en mijn hoefsmid zei terecht 'waar' moet je thuis op oefenen als je niet weet hoe het tussen de hekjes gaat (ik kan natuurlijk 100 dingen opnoemen maar hij had wel een punt)

@getup idd een leuke combi!

proefgerichte clinic is idd heel nuttig, wij hebben op de vereniging bij onderlinge wedstrijden dat je daarna nog even 10 minuutjes geholpen wordt door de jury dus dat vind ik ook altijd heel nuttig

Noukie
Berichten: 10955
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:18

Veel reacties hier, sterkte miss lizje en mooie foto getup! Past prima idd, leuk.
Babootje,eens hoor, lekker vast een proefje laten lopen.

Wij zouden gister starten, maar net op locatie brak het onweer los, toen de hagel en uiteindelijk stond alles blank. 2,5u later, toen de regen eigenlijk voorspeld was, werd het droog :+ Echt zuur voor iedereen, maar overmacht natuurlijk.

Enzo_Ollie

Berichten: 809
Geregistreerd: 24-09-20
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:21

oh dat is idd net wel banketstaaf hahaha

Getup

Berichten: 8332
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 08:24

Beetje jammer inderdaad. Maar niets aan te doen.

Melzazu
Berichten: 1815
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 16:27

Och wat jammer is zoiets altijd. Er zijn toch altijd veel mensen druk mee geweest maar dit is inderdaad overmacht zoals je zegt Noukie

Cambionn

Berichten: 853
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 17:40

Oh dat is idd jammer. Weinig aan te doen helaas, maar wel jammer.

Noukie
Berichten: 10955
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 21:42

Gelukkig had ik vandaag met de ander nog een indoor staan en zo sluiten we de week toch heel fijn af, want die liep 217 in het Z2 *\o/*

Getup

Berichten: 8332
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 21:43

Hoppa *\o/* . Gefeliciteerd!

Selina

Berichten: 14344
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 21:47

Lekker bezig!

Melzazu
Berichten: 1815
Geregistreerd: 13-10-19

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-24 22:49

Wauw Noukie. Gefeliciteerd *\o/*

Babootje

Berichten: 26434
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Wedstrijden kletstopic 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 10:11

Goed Noukie, gefeliciteerd!!

DemiSisa

Berichten: 1057
Geregistreerd: 10-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 19:08

Gefeliciteerd Noukie, mooie punten!! *\o/*

Hier vandaag ons uitgestelde L2 debuut, gelijk 1e selectie en dus maar 1 proef. Ik had niet echt een doel voor vandaag, gewoon genieten en fijn rondrijden. Winstpuntje zou leuk zijn, want ik weet dat we dat kunnen. Maar hij was echt best wel heel fijn! Zelfs voor het 1e wijken en achterwaarts (beide dubbeltellers) een 7 :D
Resultaat: 188.5 en een 11e plaats van de 28e. Ontzettend trots, trots op mijn knappe paard en stiekem ook op mezelf. Wij zijn dus officieel L2! *\o/*

https://youtu.be/3USLMwgN-6Y?feature=shared

Hier het filmpje van onze proef. Feedback is altijd welkom zolang het maar een beetje netjes blijft :D Mijn benen zijn bekend en werk ik aan, thuis gaat t al een stuk beter maar op wedstrijd met toch nog iets spanning val ik gewoon sneller terug in m’n oude patroon.