Net als in de jaren daarvoor, zo rond deze tijd van 't jaar...
- [FZ] 1 april 2023
- [FZ] Het 1 april 2022 topic!
- [FZ] Uhm.. nog geen 1 april topic in 2021????
- [FZ] 1 april 2020
- [FZ] 1 april 2019
- [FZ] 1 april 2018
- ...en nog vele edties hiervoor
Dit jaar is de aanloop naar dit topic iets anders dan anders verlopen, want er begonnen mensen met gekleurde naam-jasjes in bepaalde topics rond te vragen of we al opschoten met 't puzzelen op tamelijk onzinnige 1-april hints. Dat kan geen toeval zijn!
Dus, het is weer tijd voor de traditionele vraag-der-vragen:
...of ben ik weer eens de enige die nog van niets weet?
Dus, wat denken we van dit jaar?
- Bokt-blauwe letters, zodat je niet kunt zien wat er geschreven is?
- Voor straf een hele dag geen bokt, omdat niemand de grap van dit jaar goed geraden heeft?
- Alle hersenspinsels van de vorige topics allemaal tegelijk en door elkaar?
De eerste hints zijn al subtiel en minder subtiel verschenen:
NadjaNadja schreef:Maar de grote vraag is: weten jullie het al?
NadjaNadja schreef:APCIII schreef:[...]
Nee
Heb je een hint voor ons? We moeten natuurlijk wel een soort-van denkrichting hebben he
Oh, ik dacht eigenlijk dat de hint wel redelijk obvious was
Lalidan schreef:U vraagt, wij draaien. Moeilijke woorden deel 1: Choledocholithiasis
NadjaNadja schreef:Misschien weet Google onze 1-april-grap ook wel
Lalidan schreef:Hebben jullie het hier eigenlijk wel eens over 1 april, of zit ik toch in het verkeerde topic?
Want er wordt hier wel superhard (...) en er wordt leuk gestoeid met statistieken enzo (...). Allemaal heel leuk en aardig allemaal, maar ben ik dan echt de enige die zich bezighoudt met 1 april? ik bedoel, het is nog maar 26 nachtjes slapen
NadjaNadja schreef:Lalidan schreef:Hebben jullie het hier eigenlijk wel eens over 1 april, (...)
Je bent niet de enige hoor
Maar zo te zien hebben ze eigenlijk niks nieuws te melden...
NadjaNadja schreef:Aria_zz schreef:Nadja, hebben jullie hier een paasei verstopt?
Ja, in principe wel
Lalidan schreef:Wij bedoelen altijd wat we schrijven
Dus, zoals jullie allemaal kunnen zien, we hebben dringend jullie hulp nodig bij 't ontrafelen, uitpluizen, oplossen, onderzoeken en kraken van het raadsel van dit jaar. (of zou er dit jaar alleen een dwaalspoor zijn, en geen grap? )