[Dienstmededeling] BNB April

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Winged

Berichten: 33061
Geregistreerd: 28-12-05

Re: [Dienstmededeling] BNB April

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 21:15

Hey Amanda, ik kende dat hele verhaal niet. Heftig....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48443
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Dienstmededeling] BNB April

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:26

Dank jullie voor de leuke reacties :)

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 23:27

Dees wat een gave tekeningen!! Amanda ik kende je verhaal natuurlijk al, maar om alles zo opgesomd te zien is wel heftig.

Roosje01

Berichten: 10736
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: [Dienstmededeling] BNB April

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 12:48

Pff jullie hadden dus al maanden van te voren al een 1 april grap }> en ons maar wijsmaken dat er niks was <<)

Daihyo

Berichten: 88064
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 14:40

Ja, het is een heftige tijd geweest. Toen ik dit schreef bedacht ik me dat ik ook al heel lang geen last meer had eigenlijk. Dat er prima mee te leven valt en dat het eigenlijk heel goed gaat.

Helaas werd ik afgelopen zaterdag weer even met mijn neus op de feiten gedrukt dat er gewoon echt kortsluiting is geweest. Ik had concert en bij de laatste 2 nummers begonnen ze met de lichten te draaien. Mooi effect natuurlijk. Maar al die lichtflitsen op mijn bladmuziek zorgden ervoor dat ik bijna flauwviel. Ik heb het concert uitgezeten, maar was er echt heel naar van. Misselijk, duizelig, hoofdpijn, zwarte vlekken, wegdraaiende ogen, spierwit. Alsof ik opnieuw een soort kortsluiting had. Ik vond het doodeng en raakte in eerste instantie ook een beetje in paniek. Tot ik mezelf dwong rustig te worden en te blijven ademen.
Ik heb alle tips van de ergotherpatie uit de kast getrokken en na 3 kwartier kon ik weer redelijk functioneren. Gisteren ook best nog last van gehad, maar gelukkig waren de restverschijnselen niet zo erg als waar ik bang voor was.

Maar pfff, ik vond het doodeng. En ik realiseerde me heel goed dat dit gewoon blijvende schade is. Prima mee te leven overigens, maar op dit soort momenten is het wel weer even heftig.
Vandaag overigens nergens meer last van gelukkig.