[Dienstmededeling] BNB Oktober 2015

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 10:04

Sammie schreef:
Blijheid schreef:
Je commentaar is zeker welkom Sammie, volgensmij vat je Anoli's keuze van woorden wat heftiger op dan nodig is :)

Als dat niet nodig was geweest hadden ze anders geplaatst moeten worden. Wie de bal kaatst... Ik geef een tip meer niet. Hangt geen verplichting aan om dat op te volgen. Nu schieten jullie allebei in de verdediging en maken er op die manier zelf een drama van. Is niet nodig. Ik gaf een tip, doe er iets mee of niet. Das mij om het even. Maar ga niet zo in de verdediging schieten, alles eerst afkappen en dan afsluiten met input hebben we graag. Die deur is dan wel dicht, he.


Nogmaals succes ermee! Ik heb een tip en verdere input gegeven, jullie kiezen ervoor om dat allebei accuut naast je neer te leggen. Helemaal prima, maar de manier waarop dat gecommuniceerd wordt verdiend geen schoonheidsprijs en dan vervolgens hopen dat ik dat elke maand weer op een dienblaadje serveer. Denk het niet.

Hier ga ik het verder ook maar bij laten. Wordt zo groter gemaakt dan het is en dat vind ik het niet waard. :)


Joh, ik zie geen drama hoor, als het zo op je overkomt dan vind ik dat erg jammer. Ik zie een gebruiker die een tip geeft, en een redactie die uitlegt waarom er voor iets gekozen is. Dat betekent helemaal niet dat er verder niks mee gedaan word, in tegendeel :)

@Aleeneh; Ook jij bedankt voor je input :) We zijn wat aan het stoeien met de opmaak, indeling en onderwerpen van de BNB, dus we nemen het mee. Het is inderdaad zonde als bepaalde stukjes te lang zijn en daarom worden overgeslagen :j

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Re: [Dienstmededeling] BNB Oktober 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 20:56

Ik vind het echt best een eer dat mijn topic wordt genoemd. Bedankt :o

Nils_010

Berichten: 1144
Geregistreerd: 22-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 08:28

Maaikman schreef:
Ik vind het echt best een eer dat mijn topic wordt genoemd. Bedankt :o


Ik ook! Zag het net pas.

rocymax

Berichten: 6485
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 13:41

Wat ontzettend leuk dat het topicje over stierenvechten genoemd wordt :D Echt gaaf :j

cheidie

Berichten: 292
Geregistreerd: 23-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:54

Maand later :') , maar wat leuk dat mijn topic er tussen staat! Super stoer 8-)