Tekst verdwenen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Benice

Berichten: 793
Geregistreerd: 06-12-13

Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 18:08

Bij alle topics die ik nu open zie ik de namen van bokkers niet meer (of maar 1 vage letter), behalve die van de modjes. Tevens zie ik de tekst van forum, markt, wiki, nieuws en actieve/eigen onderwerpen niet meer... Bij refreshen van de pagina verbetert dit niet. Nu ik dit typ zie ik ook mijn eigen onderschrift niet meer, maar nog wel de smiley die erin staat.. :')

Zal zo even een screenshot maken! :)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:10

Ik zie wel gewoon alles, Windows 7 met Chrome.

Benice

Berichten: 793
Geregistreerd: 06-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 18:15

Afbeelding

Hier is te zien welke tekst ik mis. Sommige onderschriften zie ik wel, sommige deels en sommige niet.

Ik heb een Windows Vista computer en internet via Chrome. :)

Shadow0

Berichten: 43534
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:24

Die is boeiend :) Het lijkt me haast iets met de letters te maken hebben: de tekst die niet wordt weergegeven is vooral bold of een ander lettertype. Dat lijkt me iets te maken hebben met de font-cache (daarin houdt windows de lettertypen bij.) Het eerste dat ik zou proberen is Windows eens opnieuw opstarten :j

x_MyChange_x
Berichten: 18
Geregistreerd: 01-10-14
Woonplaats: Zwammerdam

Re: Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:25

Ik had zoiets afgelopen keer ook, heel apart. Dag erna was het weg!

Benice

Berichten: 793
Geregistreerd: 06-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 18:28

Shadow0 schreef:
Die is boeiend :) Het lijkt me haast iets met de letters te maken hebben: de tekst die niet wordt weergegeven is vooral bold of een ander lettertype. Dat lijkt me iets te maken hebben met de font-cache (daarin houdt windows de lettertypen bij.) Het eerste dat ik zou proberen is Windows eens opnieuw opstarten :j


Och niet eens aan gedacht! :o Maar het heeft geholpen, zie alles weer! :D Dankjewel!

Anoli

Berichten: 19377
Geregistreerd: 20-10-03

Re: Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:32

Ik heb dit wel vaker, het enige wat echt lijkt te helpen voor meerdere dagen is internet afsluiten en vervolgens weer te openen (oftewel druk op het rode kruisje rechtsboven en open daarna weer opnieuw chrome)

Dan blijft het bij mij voor een paar dagen weg.

Benice

Berichten: 793
Geregistreerd: 06-12-13

Re: Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-15 18:36

Dat heeft nu inderdaad bij mij geholpen! Zal het goed onthouden mocht het binnenkort weer gebeuren.

@Shadow0 Maar als het vaker voorkomt, is er dan iets mis met je font-cache oid?

x_MyChange_x
Berichten: 18
Geregistreerd: 01-10-14
Woonplaats: Zwammerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 18:36

Bij mij was het niet alleen schuine of dik gedrukte woorden er viel hier en daar gewoon wat weg aan tekst

Shadow0

Berichten: 43534
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Tekst verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-15 19:20

Benice: ik zou het niet weten. Ik heb er verder nog nooit van gehoord, ik hoop dat het bij een keer blijft. Het kan ook een probleem met Chrome zijn. Maar ik kon het zo gauw niet terugvinden: de meeste problemen treden op als je bijzondere lettertypes gebruikt (via webfonts bv) maar dat doen we niet. De gebruikersnamen bv zijn gewoon Verdana - een van de oudste en saaiste lettertypes die er bestaan.
Dus ik zou het niet durven zeggen.