Boeken en DVD's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar, BartVB

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jet

Berichten: 12114
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Boeken en DVD's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 00:27

Is het een idee om deze titels van paardgerelateerd en algemeen verschillend te maken? Nu kom je bij de paardgerelateerde vaak "gewone" boeken tegen en bij de "gewone" afdeling paardgerelateerde boeken. Als je nu een moderator hierover inlicht kan je er niets bijzetten en moeten die maar gokken waarom je het bij een mod meldt. Niet handig vind ik, soms gaat het verplaatsen redelijk snel, soms duurt het weken melden voordat er iets mee gebeurt.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70749
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Boeken en DVD's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 10:31

De categorieën zijn al verschillend van naam, namelijk bij Ruiters, boeken en overig niet paardgerelateerd boeken en dvd's.
Daarnaast hebben we een nieuwe moderator op Markt erbij gekregen waardoor tems nu vaak binnen een dag weggewerkt zijn.

Bart wil daarnaast aankomend kwartaal kijken naar Markt, waarbij o.a de temsysteem op Markt bekeken wordt en indien mogelijk ook gelijk aangepakt gaat worden.

Jet

Berichten: 12114
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 18:02

Hoi Carola, dank je voor je antwoord. Maar bij Ruiters staat ook Boeken en Dvd's, net als bij Overige niet paardegerealateerd.

Mooi dat Bart in elk geval de TEMoptie op Boktmarkt wil gaan bekijken.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70749
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 20:14

Dat is precies wat ik heb geschreven. We hadden toen we Markt op gingen zetten besloten om 2 plekken te creëren waar boeken geplaatst kunnen worden. Ruiter, boeken en dvd's voor informatieve paardenboeken en Overig niet paardgerelateerd boeken en dvd's voor alle boeken en dvd's uitgezonderd paardenboeken.
Dit omdat veel mensen het niet prettig vonden om alle advertenties na te moeten lopen voor een paardenboek terwijl daar ook gewone boeken tussen staan.

Ik zie nu dat ik je vraag in de beginpost verkeerd geïnterpreteerd heb. Ik vraag me af hoe we de subcategorieën duidelijker kunnen maken. Imo worden de boeken nu verkeerd geplaatst omdat veel gebruikers niet goed lezen en alleen kijken naar het woord boek en niet of het ruiter of overig gerelateerd is.

Jet

Berichten: 12114
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:31

Ja, nu snap je me! Ik ben het helemaal met je eens dat mensen niet lezen en het gewoon maar ergens plaatsen hoor, maar misschien kan er bij ruiters een toevoeging bij of bijvoorbeeld Paardenboeken en -Dvd's. Ik vind het heel fijn dat het gesplitst is, dat zou ik graag zo houden, maar nu kom je gewone boeken tegen tussen de paardenboeken en paardenboeken tussen de gewone boeken. Ik kijk dus nu maar steeds in beide delen naar paardenboeken, maar ergens is dat natuurlijk wel wat jammer.

Ik begreep dus van een mod toen ik er ergens over schreef, dat het voor mods met een TEM op een verkeerd geplaatst boek vaak niet duidelijk is dat het verkeerd geplaatst is, omdat beide categorieën hetzelfde heten.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70749
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:35

We zijn aan het kijken of we bepaalde categorieën duidelijker kunnen omschrijven, nadeel is wel dat de titel vaak dan te lang wordt waardoor dat geen optie is.
De titel paarden-/of ruiterboeken en dvd's had ik ook achter de schermen geplaatst maar is waarschijnlijk te lang..

Ik noteer dit topic in ieder geval achter de schermen zodat mijn collega's het ook kunnen lezen en dan kijken we naar de mogelijkheden.

Jet

Berichten: 12114
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:43

Super!

Jet

Berichten: 12114
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-15 22:48

O ja, ik ben nu toch aan het zeuren ;) , vrijwilligers/grooms/rijmaatjes past ook en is veel meer letters dan paardenboeken/-dvd's.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70749
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Boeken en DVD's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:53

Handig om te weten!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70749
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Boeken en DVD's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-15 16:56

Hier een slotje voor het overzicht aangezien het idee achter de schermen geplaatst is.