Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urona447
Berichten: 2813
Geregistreerd: 13-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:06

Ja ik ga altijd op dezelfde tijd mee naar bed. Vind het net zo gezellig en we hebben helemaal ons samen naar bed gaan ritueeltje. Nog even lekker knuffelen en de dag doorspreken en dan lekker in mekaars armen in slaap vallen. Heerlijk!

njiloj

Berichten: 1274
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Vlissingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 17:12

Kentaro schreef:
Bij ons is het andersom :D
Ik ga altijd eerder dan m'n vriend. Ten eerste omdat ik echt meer slaap nodig heb en ten tweede omdat hij nogal snurkt en dan slaap ik tenminste voordat hij begint te zagen..... :+ :')


O wauw! echt precies hetzelfde hier. Ik baal altijd een beetje als hij naar bed komt en ik ben nog wakker. Dan word het een kort nachtje door zijn gesnurk... :')

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 18:57

Wij gaan altijd tegelijk, rond half 12/12u. Vaak ga ik nog wel eventjes op mn mobiel panda pop doen ofzo :') kan nooit zo 'vroeg' slapen. .

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 19:52

Wij gaan altijd tegelijkertijd naar bed en op gezamenlijke vrije dagen er ook tegelijkertijd uit. Kan me ook echt niet voorstellen om het anders te doen :o

Eergisteren was ik pas ergens in de nacht thuis na een concert en vriendje moest de volgende ochtend gewoon werken, dus die heeft (begrijpelijk) niet liggen wachten. Dat vonden we allebei vréselijk ongezellig :').

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:42

Meestal gaan we hier gelijk slapen. Kan half 10 zijn, kan ook half 12 zijn hangt er een beetje vanaf.
Als ik moe ben ga ik gewoon slapen als vriendje nog niet mee wil.

_AB_
Berichten: 3959
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:46

Ik vind t altijd wel heel lief als vriendje speciaal voor mij al eerder naar bed gaat om nog even te kletsen en te knuffelen :)
En als ie dan zelf komt slapen kruipt ie weer dicht tegen me aan :)

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:51

Soms wel, soms niet. Man ligt al vaak na het eten op bed en doet dan de laatste voeding van de baby, na die voeding kom ik ook in bed dus wij liggen wel tegelijk in bed uiteindelijk. Enkele keer blijf ik nog even lekker alleen beneden :) in het weekend.

Pre baby tijdperk lag ik altijd een paar uur later in bed. Maar met baby kan ik echt wel op tijd op bed :') meestal rond 22:00

colinneke

Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:23

Wij gaan zelden tegelijk slapen. Als ik vroeg moet beginnen dan lig ik er rond 22.30 in. Hij komt rond een uur of 1/2/3 een keer naar bed.
In het weekend als ik moet werken en vroeg moet beginnen dan ook om 22.30. Ben ik vrij of moet ik `s middags pas beginnen dan ga ik ook later naar bed maar dan lig ik er toch rond 00.00/00.30 erin.
Hij kan dan nog wel eens doorgaan tot 4 uur. Tja fanatieke gamer ej :+

marleen_88

Berichten: 14090
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:34

Ik ga altijd rond half 10. Vriendlief gaat of om half 9 of half1, dus hier niet vaak gelijk.
Met zijn vroege dienst, dus half 9 naar bed ga ik vaak mee, wel zo gezellig. Hij gaat ook zo nu en dan gelijk mee naar boven en dan tv kijken.

Dottie0991
Berichten: 151
Geregistreerd: 05-03-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 00:57

Wij wonen niet samen maar gaan eigenlijk altijd als we samen slapen wel tegelijk slapen, ik kan ook niet goed slapen als hij nog rond scharrelt maar hij woont in een studio waardoor het wonen en slapen allemaal in 1 ruimte gebeurd. Soms gaat hij nog even een sigaretje roken ofzo maar verder wel gelijk. Eigenlijk probeer ik doordeweeks ook rond dezelfde tijd te gaan slapen hij werkt wel namelijk maar ik niet momenteel dus is het heel makkelijk om dan laat op bed te gaan.

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:36

Wij gaan eigenlijk altijd wel tegelijk richting bed en er meestal ook tegelijk uit. Dat vinden we gezellig :D

Noeps
Berichten: 16931
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:53

Hier wisselend. Als we beide 's avonds thuis zijn gaan we nagenoeg rond hetzelfde tijdstip naar bed. Ik slaap vaak later in dan mijn vriend dus meestal lig ik nog even te lezen terwijl hij al tevreden knort. Maar als een van ons beide weg is, wachten we niet op de ander.

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 09:58

ik lig meestal 1 a 1,5 uur eerder in bed.
mijn vriend heeft niet zoveel slaap nodig en ik wel anders ben ik in het weekend gesloopt en chagereinig haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:09

Mijn vriend ligt vaak al rond/ voor 21 uur in bed. Ik volg rond 23/23:30 uur. In het weekend gaan we vaker samen tenzij hij alsnog vroeg naar bed wilt haha.. We gaan ook op verschillende tijden uit bed overigens.

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:21

Ik ga altijd tegelijk naar bed. Vind er niks aan om in mijn eentje beneden te zitten. Meestal gaan we rond 21.30-22.00 naar boven en soms kijken we nog tv en anders even knuffelen en dan slapen. Als we moeten werken gaat de wekker om 06.00 dus op tijd naar bed!

future_vet
Berichten: 2622
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:33

Ik ga meestal om 10 uur slapen en vriendlief komt er rond half 1 bijliggen.
Soms gaan we wel samen naar bed, maar dat meer als ik t laat maak

Brainless

Berichten: 29751
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 10:41

fjordjes schreef:
Ik ga altijd tegelijk naar bed. Vind er niks aan om in mijn eentje beneden te zitten. Meestal gaan we rond 21.30-22.00 naar boven en soms kijken we nog tv en anders even knuffelen en dan slapen. Als we moeten werken gaat de wekker om 06.00 dus op tijd naar bed!

Ik denk dat er ook een verschil is of je kinderen hebt (en hoe oud ze zijn).
Ik zit zelden alleen beneden, er lopen altijd wel wat kids heen en weer (of die gezellig mee tv kijken of een spelletje doen).
Onze zoon van bijna 17 gaat vaker later dan eerder naar bed dan ons.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:00

Ja ik ga altijd tegelijkertijd met mijn vriend naar bed. Er uit komen gaat niet altijd gelijk, ik wil er meestal eerder uit O:)

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:06

Ik woon nog niet samen met m'm vriend maar wij gaan eigenlijk altijd gelijk naar bed. Uitzondering is wel wanneer zijn meetings s'avonds uitlopen o.i.d. Heb al keer gehad dat 'ie pas om 1 uur klaar was, toen lag ik al in bed en is hij erbij gekropen toen hij thuis was :) Denk dat als hij straks in z'n eigen huis woont dat wel vaker gaat gebeuren

kevinsky

Berichten: 1982
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 11:20

Wij gaan wel samen naar bed. Vind dat altijd gezellig :j
Wij slapen alle twee erg veel dus dat scheelt weer ;)

TinkerTreas

Berichten: 3705
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:03

Hier is het wisselend. Vaak wel tegelijk, maar op het moment ga ik vaak eerder omdat ik erg moe ben door de zwangerschap.
In het weekend ga ik ook vaak eerder, ik kan er helemaal niet tegen om laat naar bed te gaan en mijn man blijft dan wel vaak op.
Maar door de week wil het ook wel eens gebeuren dat mijn man heel vroeg gaat liggen, zeker als het druk is op zijn werk.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:29

njiloj schreef:
Kentaro schreef:
Bij ons is het andersom :D
Ik ga altijd eerder dan m'n vriend. Ten eerste omdat ik echt meer slaap nodig heb en ten tweede omdat hij nogal snurkt en dan slaap ik tenminste voordat hij begint te zagen..... :+ :')


O wauw! echt precies hetzelfde hier. Ik baal altijd een beetje als hij naar bed komt en ik ben nog wakker. Dan word het een kort nachtje door zijn gesnurk... :')


Hier ook!!
Een vriendin van mij is er zelfs apart voor gaan slapen. Ze trok het gewoon niet dat ze soms nachten geen oog dicht deed.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:30

Tegelijkertijd naar bed? Wij slapen heel vaak niet samen. Hij werkt in de zorg en heeft om de week 3/4 nachtdiensten. Samen slapen zit er heel vaak dus niet in. _O-

Als ik er vroeg uit moet en hij heeft late dienst slaap ik al voor hij thuis komt. (Hij draait meestal alleen maar laat of nacht, meestal maar 3 dagdiensten per maand)

Soms gaan we samen tegelijkertijd slapen. Maar dit komt niet zo vaak voor.

Maar het komt wel wat vaker voor dat hij mee gaat naar boven en op bed tv kijkt/spelletjes speelt als ik ga slapen. Dit omdat we al zo weinig samen slapen en ik het fijn vind om bij hem in slaap te vallen. Dus als die een keertje geen nacht/laat heeft gaat die lief mee naar boven met mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:39

Ik werk met ploegen, dus ook de nacht en wij gaan vaak apart slapen. Zelfs als we avond samen thuis zijn, gaan we niet altijd samen naar bed. Er is toch wel meer in een relatie dan op hetzelfde uur te gaan slapen. Enne, je hebt de slaapkamer toch niet nodig om het samen leuk te hebben? :o

SdaphneS

Berichten: 11423
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 23:50

Wij gaan af en toe tegelijk op bed.
Door de week redelijk tegelijk, maar in de weekenden lig ik altijd eerder op bed dan mijn vriend.
Hij is echt een avondmens, dus gaat vaak uren later dan mij op bed.
Door de week lig ik rond half twaalf in bed. Mijn vriend vaak rond half één.