Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 00:09

Vrijwel nooit. Mijn man gaat pas rond middernacht slapen eerder kan hij niet slapen. Ik moet als ik moet werken om half 6 op. Alleen met vakanties gaan we tegelijk. Hij snurkt trouwens ook vreselijk dus het is beter als ik al diep slaap voordat hij naar bed komt.

marleen_88

Berichten: 14052
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 00:17

Ik vind het trouwens knap dat een heleboel boksters niet wakker worden als hun vriend later naar bed komt!
Ik slaap daar denk ik te licht voor.

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 00:58

Ik merk er ook niks van als mijn vriend naar bed komt.
Hebben een agrarisch bedrijf thuis, dus ben ook de hele dag volop bezig.
Dus zodra ik mijn bed zie ben ik al haast vertrokken. :')
Vriend vind het wel fijn als ik al slaap, als hij het dan koud heeft kan hij tegen me aan kruipen, als ik wakker ben moet hij weg blijven met zijn koude handen en voeten. ~~}>

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 01:09

Wij gaan ook altijd tegelijk. Ik heb meer slaap nodig dus heb vaak op de bank al een power napje te pakken. Soms als hij nog niet kan slapen kijkt hij nog even tv in bed, ik ben echt na 3 minuten op m'n kussen vertrokken hoor!
Ik denk ook weleens dat t best saai is met mij als slaapkop, maar dat schijnt (gelukkig) niet zo te zijn! :+

kiwiwitje

Berichten: 20112
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 01:50

Eigenlijk altijd tegelijk! En dan lekker tegen elkaar aan kruipen, naar de tv kijken en als we gaan slapen is het altijd nog een kus en slaap lekker schatje enzo. Het is zelfs zo dat ik slecht slaap als dat niet gebeurd en vl al in slaap gevallen is. Ook heb ik het liefst dat hij mij vast pakt. Vaak merk ik het niet als hij uit bed of in bed gaat.

rien10
Berichten: 14681
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 04:16

Ja, wij hebben hetzelfde ritme. Altijd tussen 12 en 01 naar bed.

Eleionomae

Berichten: 19599
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:44

Ik vind het juist heerlijk dat ik als eerste in bed lig. Even t bed voor mezelf, nog even rustig een paar blz lezen en dan slapen :j
Ik merk ook nooit dat hij in bed komt. We blijven vaak in het weekend wel even samen wat langer in bed smorgens, maar wij halen onze quality time altijd n half uurtje voor ik naar bed ga. Dan gaan we even gezellig op de bank zitten of staan we rustig n half uur midden in de woonkamer te knuffelen en kletsen. Dat doen we al jaren zo en werkt prima voor ons :)

Verder doen wij überhaupt niet heel veel echt samen (ik werk meestal op zaterdag en hij is zondag altijd op pad), onze relatie is niet de meest standaard zullen we maar zeggen, maar we zijn er beide gelukkig mee en gaan zelfs trouwen dit jaar dus t zit goed zo :))

TinkerTreas

Berichten: 3672
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 20:52

Ik zou echt niet kunnen slapen als mijn man nog tv aan het kijken is op bed. Wij hebben ook geen tv in de slaapkamer. In het oude huis wel, maar die werd nooit gebruikt. Dus na de verhuizing niet meer opgehangen.

tassie

Berichten: 2856
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:15

marleen_88 schreef:
Ik vind het trouwens knap dat een heleboel boksters niet wakker worden als hun vriend later naar bed komt!
Ik slaap daar denk ik te licht voor.


Ik slaap ook licht. Meestal wordt ik pas wakker als hij al ligt als ik moe genoeg ben of al een tijdje slaap

Eliana

Berichten: 5454
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:18

Ik ga bijna altijd eerder naar bed als mijn man, ik rond 22& hij rond 23:30. Ik heb meer slaap nodig ;). In het weekend gaan we wel eens tegelijk.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:21

Ik ga altijd eerder naar bed, maar hij komt altijd mee. Dan blijft hij bij me tot ik in slaap val en dan pas gaat hij soms weer weg. Ik moet altijd half 7 op staan en ben echt een ochtendmens, hij kan langer blijven liggen en is een avondmens. In het weekend nadat ik de hond heb uit gelaten ga ik soms naast hem tv kijken.

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:23

Wij gaan meestal tegelijk hoewel ik meer slaap nodig heb. Hij komt voor de gezelligheid toch mee en als hij alleen beneden zit kan hij zich er niet meer toe zetten om te gaan slapen dus dan wordt het vaak 03.00 voor hij erin ligt en de volgende dag moet hij gewoon om 7.00 op.
Ons ritueel is samen een rondje met de hond en dan naar bed. Hij kijkt TV op mobiel of luistert radio en ik val in slaap.

Goof

Berichten: 28799
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:27

Djoopie schreef:
Ons ritueel is samen een rondje met de hond en dan naar bed. Hij kijkt TV op mobiel of luistert radio en ik val in slaap.


Wij hebben dezelfde vriend denk ik.
Hier exact hetzelde ritueel :+

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:29

Goof schreef:
Djoopie schreef:
Ons ritueel is samen een rondje met de hond en dan naar bed. Hij kijkt TV op mobiel of luistert radio en ik val in slaap.


Wij hebben dezelfde vriend denk ik.
Hier exact hetzelde ritueel :+


Slaapt hij vannacht bij jou of bij mij? ;)

nicole_floor

Berichten: 3250
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:44

Wij gaan eigenlijk altijd samen naar bed. Kan vaak ook niet slapen als hij later dan mij in bed komt. Nu moeten wij toevallig samen uit bed omdat ik nu stage heb, maar als ik straks weer naar schoon ga moet ik later uit bed. Maargoed dan slaap ik gewoon wat langer dan hem.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 23:09

Brainless schreef:
fjordjes schreef:
Ik ga altijd tegelijk naar bed. Vind er niks aan om in mijn eentje beneden te zitten. Meestal gaan we rond 21.30-22.00 naar boven en soms kijken we nog tv en anders even knuffelen en dan slapen. Als we moeten werken gaat de wekker om 06.00 dus op tijd naar bed!

Ik denk dat er ook een verschil is of je kinderen hebt (en hoe oud ze zijn).
Ik zit zelden alleen beneden, er lopen altijd wel wat kids heen en weer (of die gezellig mee tv kijken of een spelletje doen).
Onze zoon van bijna 17 gaat vaker later dan eerder naar bed dan ons.


Zalig even alleen beneden :D kon ik ook zonder kind van genieten :D kan ik tenminste dat zien wat mijn man vreselijk vindt haha

Anoniem

Re: Samen op dezelfde tijd naar bed of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 23:20

:))

Ik ben wel blij dat wij tegelijk naar bed gaan, kan er zo van genieten juist daar even heerlijk tegen elkaar aan te liggen en te praten. Of gewoon samen een boekje lezen. Om de een of andere reden vind ik dat op de bank minder fijn.

Hij zit nu ook naast het bad te wachten tot ik klaar ben. Vind ik leuk :D