Een berichtje waar je even terug in de tijd van gaat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Een berichtje waar je even terug in de tijd van gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:36

Net kreeg ik op Facebook een privé berichtje waardoor ik even een paar jaar terug in de tijd werd gezet. Ik vind het ontzettend lief dat zij de moeite heeft genomen om zo (lief) over mij/ ons te schrijven. Eerlijk gezegd was ik zelf sommige dingen alweer vergeten ;-)
Een stukje heb ik hieronder gepost. Voor mensen die misschien liefdesverdriet hebben of gehad hebben, denk maar zo, je hebt echte liefde gehad (zo ga ik er nu ook aan terug denken)


Laatst zag ik je op je paard rijden in de stad en je zwaaide vriendelijke naar me. Je herkende mij nog! Meteen ging mijn gedachte terug naar een paar jaar gelden toen wij 2-3 dagen per week gezamenlijk in de bus zaten. Ik als oudere vrouw genoot van jouw jonge verhalen en je enthousiasme, altijd vriendelijke altijd attent. Maar ik genoot vooral van jouw verliefdheid- zijn naam weet ik helaas niet meer - maar ik weet wel hoe vreselijk gek jullie op elkaar waren. Vanaf een afstandje bekeek ik jullie en genoot ik via jullie, ik moest weer denken aan hoe het vroeger bij mij ook was. Ik was toen zelf al op leeftijd, had 3 kinderen waarvan 2 uit huis aan het studeren en verliefdheid was voor mij toen al zo lang gelden.

De stralende lach die jij had als je vertelde wat jullie het weekend hadden gedaan-was hij geen voetballer of wielrenner?-, de snelheid waarmee je uit de bus rende als hij je ophaalde, de manier hoe hij naar jou keek, hoe hij je kuste en knuffelde, hoe hij voor je zorgde, ja jullie waren echte liefde! Verliefd zijn zoals verliefd zijn hoort te zijn. Geen andere wereld dan die van jullie, bijna sprookjesachtig.

Je was nog jong, misschien te jong en de relatie ging over. Ik zag je verdriet en je werd stiller, je vuurtje was weg. Ik stopte met werken en ik hoorde via via dat je verhuisd was. We verloren elkaar uit het oog. Maar de gedachte aan jullie pure verliefdheid ben ik nooit vergeten, het maakte mij vrolijk. Ik had je willen zeggen dat je geen verdriet moest hebben om al het moois wat je meegemaakt hebt met hem. Hoe echt, puur en intens het was en hoeveel ik van jou en jullie genoot en dat ik dankbaar ben dat ik dit heb mogen meemaken. Helaas heb ik dit nooit gedaan.

Toen je laatst zwaaide vanaf je paard had ik het je willen zeggen maar ik liep aan de andere kant van het water en kon het niet. Ik ben gaan zoeken en vond je op facebook. Nu ben ik ouder, een oma- misschien nog sentimenteler- en wil ik je dit toch laten weten. Wat heb ik genoten van jullie echte verliefdheid. Ik zag dat je getrouwd bent, en hoop dat je opnieuw de liefde hebt gevonden. Koester mooie herinneringen, wees er zuinig op jij hebt echt liefde mogen voelen dat weet ik zeker.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33824
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Een berichtje waar je even terug in de tijd van gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:38

Ach wat lief! <3

dorientjuh

Berichten: 7253
Geregistreerd: 19-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:38

Wat een prachtig, lief bericht! :)

midori
Berichten: 668
Geregistreerd: 09-05-09
Woonplaats: Galway, Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:39

Wat mooi!!

Rocamor

Berichten: 10896
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:41

Kippenvel. Wat ontzettend mooi dat iemand je speciaal heeft opgezocht om dit met je te willen delen.

rest natuurlijk nog de vraag, heb je die verliefdheid ook bij je huidige man zo ervaren :o
Laatst bijgewerkt door Rocamor op 13-10-15 10:41, in het totaal 1 keer bewerkt

L_isanne

Berichten: 3534
Geregistreerd: 22-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:41

Wauw wat een oprecht prachtig persoon is zij! Meer mensen zouden eens de moeite moeten nemen om dit soort dingen uit te spreken. Bedankt dat je dit met ons wilde delen. :)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:42

Wauw, zo kort maar het laat toch een hele indruk achter! Knap geschreven en super aardig natuurlijk!

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:42

Wat een superlief en oprecht berichtje!

Anoniem

Re: Een berichtje waar je even terug in de tijd van gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:44

Heel mooi! Het bericht zelf én het feit dat ze het geschreven heeft...

Anoniem

Re: Een berichtje waar je even terug in de tijd van gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:46

Wauw, ik krijg hier echt kippenvel van <3 Wat een onwijs lief bericht en wat ontzettend mooi dat ze je heeft opgezocht op Facebook om dit naar je te sturen zeg... :+:

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:48

Rocamor schreef:
Kippenvel. Wat ontzettend mooi dat iemand je speciaal heeft opgezocht om dit met je te willen delen.

rest natuurlijk nog de vraag, heb je die verliefdheid ook bij je huidige man zo ervaren :o


Ik vond haar ook altijd heel aardig. Ze was een soort moeder figuur in de bus voor me. Ik was 17 ofzo en als we samen in de bus zaten vroeg ze altijd van alles. Ik ben ook een soort van slag van dit berichtje maar wel in een positieve zin. Was vergeten dat het inderdaad zo leuk was.

Om antwoord te geven op je vraag. Nee, ik denk dat je maar 1 keer in je leven zo vreselijk verliefd kunt worden. Maar ik hou wel heel veel van mijn huidige man.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:49

Wat een ongelofelijk lief bericht. Wat gaaf dat ze de moeite heeft genomen om je op te zoeken op Facebook en je dit bericht te sturen. Ik snap dat je dit koestert.

Rocamor

Berichten: 10896
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:49

Herkenbaar TS. Fijn dat je beiden mag meemaken (liefde en head-over-heels-verliefdheid)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:50

Och, krijg er een brok van in me keel. Dat ze de moeite heeft genomen om je dit te laten weten én dat ze het zo ervaren heeft, is PRACHTIG! <3

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:51

Wat een prachtig bericht, om kippenvel van te krijgen! Mooi geschreven ook. Iets om te koesteren. :)

myxlea

Berichten: 3905
Geregistreerd: 27-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:51

Ik krijg hier enorm kippenvel van, wat een onwijs lief bericht en ze heeft het zo mooi beschreven! Moet een héél mooi persoon zijn deze mevrouw, de moeite alleen al doen om dit te schrijven en jou op te zoeken. Wauw :+:

mysa

Berichten: 10496
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:55

Prachtig, word ik blij van. Niet alleen van de inhoud van het stukje, maar ook van het feit dat die mevrouw de moeite nam je op te zoeken en het je te schrijven.

Imala204

Berichten: 2474
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: Parkstad/Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:55

Prachtig!!!!

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 10:56

Wauw, wat leuk om zo'n bericht ontvangen

Ts herinner je zelf ook wat van die tijd?

Jillsil

Berichten: 1043
Geregistreerd: 17-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 10:59

tita schreef:
Wauw, wat leuk om zo'n bericht ontvangen

Ts herinner je zelf ook wat van die tijd?



Ja ik weet er nog veel van maar sommige dingen vergeet je. Zoals dat hij me altijd met de auto kwam ophalen bij de bus of zelfs van mijn werk. Er zijn ook nog wel wat foto's en ergens in een oude doos ook nog wel zijn brief die hij schreef toen we uit elkaar gingen.

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:00

Kippenvel en zelfs een brok in mijn keel. Wauw, wat een bijzonder bericht zo :j

xXxXsasxXxX
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-07-07

Re: Een berichtje waar je even terug in de tijd van gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:16

Kippenvel! Wat bijzonder dat ze je heeft opgezocht en dan zo'n bericht stuurt! :D Heel mooi!

Paisano

Berichten: 12586
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:35

Wauw, ik werd er even emotioneel van. :o Wat enorm lief dat ze de tijd en moeite neemt om je dit te vertellen. Dat moet een bijzondere vrouw zijn! Hele leuke herinneringen om op terug te kijken en wat een mooie boodschap heeft ze je mee. :j

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:38

Wat een mooie brief zeg! en wat bijzonder dat iemand die je zo lang niet hebt gesproken/gezien de moeite neemt om je dit te schrijven. Geeft toch weer een hele andere kijk op je eigen leven denk ik!

Suzanne F.

Berichten: 49274
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 11:38

Wauw wat mooi geschreven en wat leuk dat ze je opgezocht heeft en je dit schrijft.