Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 14:20

Belle, 14 jaar en een sensibele maar stoere merrie! Sinds december zijn we begonnen met serieuzer rijden en in maart stond onze eerste wedstrijd op de planning.

Afbeelding

Zo sprokkelden we langzaam onze winstpuntjes in de L1 binnen.

Afbeelding


Afbeelding

Ze is zo braaf op wedstrijd! Echt genieten om daar met haar te rijden en ze lijkt nog een stapje meer te doen dan thuis <3 De laatste 2 wedstrijden behaalden we zelfs 2 keer een eerste plaats tussen de paarden met een record van 203 punten! *\o/*

Afbeelding


De grootste verbeterpunten zitten in haar kracht en de buiging in het algemeen. Ze doet ontzettend haar best maar alles is zo moeilijk! Ik daarentegen moet haar meer op 2 teugels rijden en hard werken aan mijn houding. Onlangs heb ik dan ook een dressuurzadel aangeschaft en dit helpt al ontzettend! Deze fotos zijn allemaal nog met het veelzijdigheidszadel.

Tijdens deze fotoshoot was er in het parkje naast de bak een drone enorm veel lawaai aan het maken. Belle werd daar dan ook erg gespannen door, menig paard was er vandoor gegaan :') Ze ging er wel stoer van lopen, dat dan weer wel..

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mijn favoriet als laatste!
Afbeelding

Rijtechnisch commentaar hoeft niet, we hebben 2 keer per week les en ik ben me bewust van de verbeterpunten.
Laatst bijgewerkt door Laurahh op 30-06-22 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Appeltje_1

Berichten: 2447
Geregistreerd: 20-05-21
Woonplaats: Ergens in de stad

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 14:24

Heel leuk overzichtje zo! :D Ziet er erg vriendelijk en netjes uit. Leuk paard ook! En gewoon een leuke combinatie :D

En ik vind dat je erg netjes rijd hoor! Niet te druk om maken, dat komt echt wel goed zo te zien :j

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 14:33

Wat een stoere haf! Leuke combi zijn jullie. :) Ben je van plan om vaker met haar op wedstrijd te gaan?

Ellekebr
Berichten: 115
Geregistreerd: 30-06-22
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 14:46

Ziet er super vriendelijk uit! Heel fijn om het neusje eruit te zien. Ik vind de wedstrijdfoto's ontspannender ogen dan die van de fotoshoot, maar dat zal wel door de drone komen :')

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 17:03

SarahIlse schreef:
Wat een stoere haf! Leuke combi zijn jullie. :) Ben je van plan om vaker met haar op wedstrijd te gaan?


Ja zeker! Over 2 weken maken we ons L2 debuut, ben heel benieuwd of we daar ook een beetje meekomen :):)

Renee1991

Berichten: 5980
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 11:32

Wat een super leuke merrie, echt een lieve uitstraling! En wat rijd je haar vriendelijk. Veel succes!

wendy1987

Berichten: 6927
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 21:15

Ze is zo leuk! Dat gupje wordt met t jaar knapper!!

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 21:30

Ik heb de laatste foto's op Facebook voorbij zien komen, vind het echt mooie foto's! En wat wordt ze stoer zeg, staat goed in de wedstrijdring! Ziet er fijn uit :j

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-22 21:55

Hier word ik zo blij van. Wat een fijne open houding, lekker actief van achter. Ziet er top uit!

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-22 10:41

Wat een lieve reacties! <3

Zelf ben ik enorm kritisch op mn rijden maar blijkbaar mag ik best wat tevredener zijn :j

Fangio

Berichten: 2560
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Home is where the heart is

Re: Haflinger Belle wordt steeds stoerder!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-22 15:25

Wat een fijn beeld laten jullie zien zeg! Vind jullie echt een fijne combinatie!