Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
19suus25 schreef:Het is nog niet zeker, maar het zou best wel eens kunnen dat in de komende jaren een ruiterbewijs of koetsiersbewijs verplicht wordt voor iedereen die met een paard de openbare weg op gaat.’ ??
runningkawa schreef:onee....niet alweer...
Ik weet niet anders dat ze dit al beweren...elk jaar opnieuw...
En ben bijna bejaard
Eerst zien dan geloven...
Narya schreef:Ik zou het niet fijn vinden. Je moet er flink voor kunnen springen, en voor zo'n watje als ik ben, is dat best wel een grote hoogte. Mijn verzorgpony springt dat ook niet zo makkelijk, maar op een ander durf ik het al helemaal niet. Dilemma :/
pompom schreef:19suus25 schreef:Het is nog niet zeker, maar het zou best wel eens kunnen dat in de komende jaren een ruiterbewijs of koetsiersbewijs verplicht wordt voor iedereen die met een paard de openbare weg op gaat.’ ??
![]()
Dit roepen ze volgens mij al ongeveer 15!!!! jaar.
Men houd graag dit fabeltje in leven want je moet natuurlijk wel zietjes blijven winnen voor je imo onzinnig papiertje.
Zolang je natuurlijk niet in een verplicht gebied zit want helaas dan moet je wel![]()
En ja je mag gewoon buiten rijden elders zonder dit vodje.
En jawel.....je bent ook nog verzekerd zonder dit vodje
19suus25 schreef:Nou ik vind het dus ook geld klopperij.. Ik neem aan als je nog geen deel kan nemen aan het verkeer (bv als je nog te jong ben) dat bv je ouders je echt de weg niet op laten gaan... igg niet zonder begeleiding....!!
En wees nu eerlijk, zal er minder ongelukken gebeuren door zo'n papiertje... nou ik denk van niet...