[SCH][WIP] Moeflon schaap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 13:17

Foto bij daglicht genomen:


Afbeelding

Lijkt een beetje flets nu. Altijd lastig om goede foto's te maken :=

Willemina_L

Berichten: 1674
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 13:24

Werkelijk schitterend mooi! Wat heb jij een talent zeg, daar kan menig kunstenaar nog wat van leren!

Anoniem

Re: [SCH][WIP] Moeflon schaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 14:15

Bedankt!

noox

Berichten: 1406
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:26

Ik vind hem zó mooi.. <3

weslyjune

Berichten: 696
Geregistreerd: 19-02-05
Woonplaats: Het Noorden van het Land

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:41

Ik vind hem mooi.

Ik weet niet of je wat wilt en kunt met mijn opmerking aangezien ik zelf absoluut niet kan tekenen .... maargoed. Voor mijn gevoel kloppen de hoorns niet helemaal bij het schaap. Het is net of de hoorns meer naar voren komen vanuit het schilderij, niet letterlijk, maar meer in de zin dat ze aandacht meer lijken te trekken dan het schaap zelf. Ik denk dat dat voor mij zo overkomt doordat je de hoorns niet in de zelfde stijl als het schaap hebt getetekend. De hoorns zijn gedetaileerd met scherpe grenzen tussen lichter en donker terwijl op het hoofd de kleuren meer vloeiend in elkaar overlopen.
De stijl van de hoorns en het schaap vind ik beide mooi dus daar heb ik verder geen tips over

Ik weet niet of je er iets mee kunt, en voel je vooral ook vrij om mijn opmerking te negeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 16:55

Bedankt!

Ik begrijp wat je bedoelt weslyjune, bedankt voor je feedback. Het was wel de bedoeling om de hoorns wat meer naar voren te laten komen, dus dan is dat wat dat betreft goed gelukt. :) Ik denk dat het verschil in stijl zo kan lijken doordat de hoorns van nature een andere structuur hebben dan de vacht.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Re: [SCH][WIP] Moeflon schaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 17:05

Ik mis zelf eigenlijk nog wat diepte in de hoorns, vanaf de oren naar beneden. Vind het naar mijn mening nog best plat.. des al niettemin heel erg mooi gedaan!

Anoniem

Re: [SCH][WIP] Moeflon schaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 19:16

Bedankt Bralindy!