Ze heeft vroeger op de renbaan gelopen. Daar is ze weggegaan. Ze kwam op stal waar mijn paard (komen nog foto's van) ook stond. Daar heeft mijn instructrice haar naar de M1 gereden. Toen haar veulen oud genoegwas om te gaan rijden moest Final weg. Het veulen was zeker niet 1 van de makkelijkste en vroeg veel tijd. Ook had het dochtertje van mijn instructrice 2 pony'tjes die veel aandacht nodig hadden waardoor Final niet kon blijven. Mijn instructrice wilde Final eigelijk niet kwijt omdat ze samen zoveel hadden berijkt. Final is naar een gehandicapte manege(waar ook niet gehandicapten rijden) gegaan waar zij werkte. Final is geen paard voor dit werk en er waren niet genoeg mensen die goed op haar konden rijden. Nu staat Final op Manege Nieuw Hagenauwe waar ik nu rijd. (mijn paard hebben we bijna een jaar geleden in laten slapen ) Ik had niet verwacht dat ik Final ooit nog zou terug zien! Ik ben ZO blij!!
Ik rij veel op haar en zondag hebben we onze 1e wedstrijd!!
Final heeft al veel mee gemaakt en is ondertussen al bijna 17 jaar. Maar samen gaan we nog veel beleven!!
Lieferdd: IK HOU VAN JOU!!
Foto's:

Schatje he??

) In rijden ging egt super, maa de proef zelf ging ietsje minder.(Mijn schuld) Maja,, ik heb me puntje weer binnen.. Jebent Super Final