Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SassyMoon
Berichten: 298
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 14:49

Mloes schreef:
SassyMoon schreef:
Vandaag weer een nieuw setje opgeplakt. Deze heb ik nav dit topic als eerste besteld bij https://shtolida.com/nl/home/
Ze zijn dikker dan die van L&F en daardoor is het resultaat veel minder mooi vind ik. De kleur, het design en de glans is wel heel mooi. Helaas zit er een behoorlijk chemische geur aan.

[ [url=m/KdKwus.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je de normale of de stickers die onder een lamp moeten? En niet vergeten het folietje per nagel er af te halen? Dat heb ik ook ooit gehad met die van dit merk, zag er precies zo uit.


Ik gebruik alleen de normale stickers en de folietjes zijn eraf. :D
Gelukkig is dit het laatste setje wat ik nog had liggen van dit merk. Lily & Fox blijft toch wel mijn favourite!

ASF
Berichten: 60
Geregistreerd: 22-01-13

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 17:27

Ik heb weer byEmily geplakt. Vind het wel een makkelijk systeem, hoop dat het weer goed blijft zitten, want dan heeft dit voorlopig wel mijn voorkeur. Al doe ik het nog niet in het kwartier waarmee te adverteren. Eerst uitharden en dan vijlen is wel tijdrovender dan eerst op maat knippen en vijlen en dan uitharden.

Mloes

Berichten: 5176
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 09:19

Hier Mae nails weer eens aangeschaft, had m’n nagels best kort dus heb ze iets verlengd met de stickers en Biab er overheen. Benieuwd hoe lang het blijft zitten!




Afbeelding

SassyMoon
Berichten: 298
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 18:02

Mloes schreef:
Hier Mae nails weer eens aangeschaft, had m’n nagels best kort dus heb ze iets verlengd met de stickers en Biab er overheen. Benieuwd hoe lang het blijft zitten!




[ [url=m/Qemu0Z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi!

Whizz
Berichten: 1067
Geregistreerd: 24-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 20:23

Mloes schreef:
Hier Mae nails weer eens aangeschaft, had m’n nagels best kort dus heb ze iets verlengd met de stickers en Biab er overheen. Benieuwd hoe lang het blijft zitten!


Mooi!
Ik heb nu een paar keer wraps van shtolida en van l&f op gehad. Met dank aan dit topic :)
Die van l&f zijn nét niet de juiste maat, die van shtolida zijn iets rekbaarder en passen daardoor beter. Maar ja, om nou iedere keer stickers van de andere kant van de wereld op laten sturen? Ik weet het nog niet, ik krijg er een soort vliegschaamte van. Maar ja, ik vind het wel een top idee dus ik ga nederlandse of in ieder geval europese web shops uitproberen. En ik kwam daarbij doonails tegen. Een ander systeem, het zijn kant en klare gelwraps waarbij je kunt kiezen voor opplakken met nagellijm of er een lijmsticker onderdoen. Bij de laatste variant kun je de wrap vaker gebruiker door nieuwe lijmstickers op te doen. Heeft iemand daar ervaring mee?
Die laatste verkoopt ook dipping powder. Dan doe je een basecoat op je nagel, dippen in het poeder en dan nog iets anders eroverheen lakken en klaar. Lijkt me ook handig mits de basis netjes is aangebracht, dat zag ik in de foto’s van de reviews. :j Volgens mij ben ik een nieuwe hobby begonnen _O-

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 15:05

Ik heb gister de Doonails soft press on binnen gekregen en meteen opgeplakt :+ Ze zitten nog geen dag, maar ik vind het toch best netjes staan. We gaan zien hoe lang ze blijven zitten *\o/*

Whizz
Berichten: 1067
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 15:09

Wat toevallig Ipsilonka, heb je ze met lijm of met een sticker opgeplakt? Leuk, ga je ons ook laten meegenieten met een foto? :o

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 16:53

Ik heb ze met de stickers geplakt. Vind juist het duurzamere idee van iets vaker kunnen gebruiken een plusplunt :o

Mloes

Berichten: 5176
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 19:50

Ipsilonka schreef:
Ik heb ze met de stickers geplakt. Vind juist het duurzamere idee van iets vaker kunnen gebruiken een plusplunt :o


Oh heel benieuwd hoe dit bevalt. Lijkt me totaal niet stevig met die stickers, maar ze beloven van wel. Hou je ons op de hoogte? :D

Ipsilonka

Berichten: 5869
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 13:13

Afbeelding
Nu zitten ze er 1,5 dag op. Dus nog geen langdurige ervaring. Maar bevalt goed. Ik heb nog nooit nepnagels of iets in deze trant gebruikt *\%/*

Whizz
Berichten: 1067
Geregistreerd: 24-06-07

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 14:48

Mooi zeg! Ik ben benieuwd hoe het over een tijdje is en of het goed blijft zitten!

siskeh
Berichten: 8678
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 17:14

Ipsilonka schreef:
Ik heb ze met de stickers geplakt. Vind juist het duurzamere idee van iets vaker kunnen gebruiken een plusplunt :o


Nou ik val in herhaling maar, keep us posted!
Klopt het dat je met deze nagels je nagel langer kan maken dan je eigen nagel?
Ik ben erg benieuwd hoe dat hergebruik werkt, ik kan me voorstellen dat ze na een tijdje(paar weken) toch ook aan de buitenkant wat beschadigingen krijgen..

SassyMoon
Berichten: 298
Geregistreerd: 31-12-10
Woonplaats: Lelystad

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 18:29

Afbeelding

Vandaag weer een setje van Lilly en Fox opgedaan ( geen lamp, alleen een kleurloze nagellak eroverheen). Kleur Pink Champagne is wel wat meer 'Barbie' achtig dan ik had verwacht. Maar vind ze toch wel schattig. Mijn nagels wel weer een stuk korter omdat mijn vakantie voorbij is. Dat vorige setje van Stholida ging nog best goed zitten. De chemische geur bleef wel een beetje.