[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jasz

Berichten: 2236
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 21:04

Oh dat klinkt goed! Ben nu nog zwanger, maar wil die laten zetten zodra het kan. Ben benieuwd hoe dat gaat dan

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 18:15

Sinds december beide tepels laten piercen. Nu zijn ze enigszins stabiel met kleine momenten dat ze nog pijn doen. Heb de zoutspray en wonderolie besteld bij piercingmania en dat helpt wel goed moet ik zeggen.

Zetten doet ff pijn, maar daarna was het goed te doen qua pijn.

mirtedl

Berichten: 830
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 17:20

Mijn rook was echt drama…
Zovaak op het punt gestaan die eruit te halen.
Nu gaat het na ruim een jaar eindelijk beter maar speelt af en toe nog steeds beetje op

BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 19:24

loez schreef:
Sinds december beide tepels laten piercen. Nu zijn ze enigszins stabiel met kleine momenten dat ze nog pijn doen. Heb de zoutspray en wonderolie besteld bij piercingmania en dat helpt wel goed moet ik zeggen.

Zetten doet ff pijn, maar daarna was het goed te doen qua pijn.


Bijzonder toch dat het zo bij iedereen verschillend is, werkelijk ik vind
dat gewoon fascinerend :D

Hier ook vanaf december een tepelpiercing, maar ik durf echt te zeggen dat dit
één van mijn makkelijkste liefste piercings is, mijn helix daarentegen :roll: :=

Kwal
Berichten: 4443
Geregistreerd: 02-08-07

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 20:08

Ik als stille meelezer meld me even!

Conch was een felle prik met zetten, daarna 0 last van gehad (met staafje). Na jaren een staafje wilde ik graag een ringetje, maar dat bleef een hel ivm druk die er op kwam met slapen als ik er op lag. Dus heb me neergelegd bij een staafje.

Tepels komen er hier niet in, ben veel te gevoelig daar :+ Navel heb ik al sinds m’n 14e, die bleef lang gevoelig maar zit al jaren zonder problemen (zelfs een tweelingzwangerschap overleefd!).

Wat betreft rook: ik heb een fake rook laten zetten, zowel zetten als genezing was een eitje! Dan heb ik van m’n tragus meer last gehad.

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 21:31

Helix en tepel waren hier ook niet makkelijk! Tepel is nu pas braaf na bijna anderhalf jaar := (ik was nogal lomp met blijven hangen aan dingen helaas).

Conch was snel braaf - ff opnieuw gevoelig met ringetje, maar uiteindelijk priem - en m’n neus gaat ook echt super :D

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 21:51

Tepels heb ik nu al 2 jaar bijna 3 jaar denk ik... weet niet zeker meer. De rechter nergens last van links wil toch regelmatig moeilijk doen.. ik neem het maar voor lief

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-24 22:44

I chickend out. Ik durf het toch niet, tepels :')

Ik loop ook al lang met het idee van mn oren laten doen, dus daarvoor vandaag een consult gehad om te kijken waar ik de anatomie voor heb en een plan maken.

Volgende week laat ik een forward helix en een conch zetten. Misschien ook nog een hidden helix, maar moet even kijken of er een sieraad is wat ik mooi vind.

Het hele opaal/gemstone theme wat ik al een poosje in mn oren en neus heb gaat nu voortgezet worden.

In de conch komt een 3cluster met 1 opaal en 2 gems en in de forward helix een opaaltje ook. Heeeeel benieuwd.

Pepperrr

Berichten: 8388
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 23:53

Hier 2 weken terug beide tepels opnieuw laten piercen.
Heb ze een paar jaar terug laten piercen, door een onkundige piercer. Daardoor enorm veel gezeik gehad en na anderhalf jaar bloeden en ontstekingen heb ik ze er afgelopen augustus uitgehaald.

Inmiddels nu dus weer opnieuw laten piercen wat weer enorm meeviel en na het piercen ook echt 0 last van gehad. Geen napijn, ook niet als ik ze stoot oid, geen korstjes , niks bloedt. Echt heerlijk _O-
Nu maar gewoon duimen dat ze goed blijven gaan en deze keer wel genezen!

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 19:10

Pepperrr schreef:
Hier 2 weken terug beide tepels opnieuw laten piercen.
Heb ze een paar jaar terug laten piercen, door een onkundige piercer. Daardoor enorm veel gezeik gehad en na anderhalf jaar bloeden en ontstekingen heb ik ze er afgelopen augustus uitgehaald.

Inmiddels nu dus weer opnieuw laten piercen wat weer enorm meeviel en na het piercen ook echt 0 last van gehad. Geen napijn, ook niet als ik ze stoot oid, geen korstjes , niks bloedt. Echt heerlijk _O-
Nu maar gewoon duimen dat ze goed blijven gaan en deze keer wel genezen!


Knap dat je het opnieuw hebt gedurfd haha! En hopelijk blijven ze nu goed!

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-24 22:52

Afbeelding

Het zit er in <3

Het zetten zelf viel me alles mee. Nu zitten de piercings er in en heb ik van die fijne kloppingen in mijn oor :')

Hopelijk voelt het morgen een beetje beter. Dat zou fijn zijn :j

Solleke_Noah

Berichten: 11091
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 08:30

Peelie schreef:
[ [url=m/Ux972E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het zit er in <3

Het zetten zelf viel me alles mee. Nu zitten de piercings er in en heb ik van die fijne kloppingen in mijn oor :')

Hopelijk voelt het morgen een beetje beter. Dat zou fijn zijn :j


Mooi zo met die opaaltjes!

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 14:41

Dankje, ik ben gek op opaal <3

Palmera

Berichten: 9487
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 15:46

Peelie schreef:
Dankje, ik ben gek op opaal <3

Waarom leest deze stille meelezer weer hele andere dingen? }:0 :')

Wél mooi!

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 17:40

Hier toch helaas weer een bultje op mijn neuspiercing, het ging zo goed. Baal er van. Hij doet verder geen pijn, niet gevoelig en klopt ook niet. Wel dik en er komt ook pus uit. Ik ben iig aan het zee-zouten en ga morgen denk ik even langs de shop, misschien toch even een ander sierraad..

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 18:11

Jij had een neuspiercing met een ringetje laten zetten toch?

Anders toch wisselen naar een labred met een dome shaped opzetstukje? Dat ging bij mij toen echt super goed!

Hoe lang is het gebruikelijk dat oorkraakbeen piercings het oor zo pijnlijk laten zijn.

Ik kan me van mn neus niet herinneren dat ik er dat dag erna nog last van had :') misschien heb ik het geromantiseert in mn hoofd. Hahaha

MuSLi

Berichten: 5275
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:31

Omdat mijn onderste flat na het vervangen naar solid gold zo ontzettend lief is en mijn bovenste nu een beetje aan het vervelen was (lees rooiig, bultje, beetje bloed) gisteren ook die laten vervangen voor solid gold :D... Een mooie bloem met diamanten van Culet. Even niet naar de bankrekening kijken maar :=

Afbeelding

Hopelijk vanaf hier allebei weer rustig :j

Volgende die ik ga vervangen is de helix. Eens kijken wat voor mooi passends daarvoor is ;)

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:35

Inmiddels is mn oor kwa pijn rustig. Maar mijn conch bloed af en toe. Piercer is er van op de hoogte. Zij vermoed dat er toch wat beweging in zit waardoor hij gaat bloeden. Ik hou het gied in de gaten, maar ik vind het wel spannend.

MuSLi

Berichten: 5275
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:45

Ik had ook een groter sierraad in mijn bovenste flat. Mogelijk zorgde dat voor drukverschil en eenzijdige beweging waardoor hij mogelijk niet de juiste kans kreeg om te genezen. Daarom zit er nu een "gewoon" sierraad in. Hopelijk krijgt hij daardoor evenwichtige druk en rust :)

Hopelijk is jouwe ook snel rustig! :)

Mars

Berichten: 33288
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:43

Heel mooi die flats!
Ik heb er 1 gehad maar vrij snel eruit gehaad, gaf er steeds een ruk aan als ik mijn haar achter mijn oor veegde := Arme ding was constant rood/boos en mega pijnlijk

Mondy

Berichten: 11878
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:34

Peelie wat een mooie combinatie zo, heel elegant <3
MuSLi wel gaaf die combi zo boven elkaar! Merkte je snel verschil na het wisselen dat ie rustiger werd ?

MuSLi

Berichten: 5275
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:56

Mondy schreef:
Peelie wat een mooie combinatie zo, heel elegant <3
MuSLi wel gaaf die combi zo boven elkaar! Merkte je snel verschil na het wisselen dat ie rustiger werd ?


Ik moet zeggen dat ik er niet echt heel veel last van had, in de zin van pijn. Althans, de bovenste. De onderste had ik toen wel wat pijn van en dat verschil merkte ik echt al de volgende dag... :j

De bovenste heeft vooral een bultje en wat irritatie, dus hopelijk is dat ook met een paar dagen weg. En dan kunnen we daarna wisselen voor een korter staafje. Dat durfde ze nu nog net niet aan.