Korfballende bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 07:38

arjaaaaa schreef:
Mij lengte heb ik niet zo veel aan als ik als heer speel. Maar veel dames willen niet als heer. En we hebben 8 dames en ik ga niet met z'n 3en of 4en op de bank zitten als dame, als ik als heer gewoon kan spelen.

Het 1e heeft nu 6 dames en daar komt er mogelijk 1 bij als zij terug is van haar blessure.


Ah snap ik, dan zou ik idd ook wel als heer gaan spelen als je met zoveel bent. Hmm 1 heeft dus in principe wel meer dan genoeg dames, jammer!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-23 22:44

Hoe was je eerste competitiewedstrijd?
En had je woensdag nog fijn geoefend?

Ons 1e heeft verloren. Zelf had ik geen wedstrijd

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-23 17:21

arjaaaaa schreef:
Hoe was je eerste competitiewedstrijd?
En had je woensdag nog fijn geoefend?

Ons 1e heeft verloren. Zelf had ik geen wedstrijd


Woensdag ging eerste helft wel goed, maar tweede liep het na een aantal wissels niet meer goed. Gister eigenlijk hetzelfde, toen liep het de eerste helft goed, maar toen werden dezelfde wissels toegepast als woensdag en toen ging het eigenlijk weer meteen een stuk stroever... Ik denk daardoor ook verloren.
Had er zelf in de eerste helft 3 inliggen gister, maar na die vakwissels was ik zelf ook een beetje mijn functie kwijt in het vak en ben ik weer meer onder gaan staan. Moeten we morgen maar even met zijn allen goed uitspreken in de voor/nabespreking voor de training, want niemand was blij met de wissels.

Mocht je nog wel reserve staan bij 1 of niet meer? Zaterdag wel je eerste wedstrijd? Kansen?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-23 20:54

Vervelend zeg! Ligt het aan de kwaliteiten van de invallers, of aan de samenstelling van het vak na de wissels?

Alle 6 de dames waren er bij het eerste, dus niet reserve gestaan. Heb wel gekeken, ze speelden niet slecht, maar kwamen gewoon tekort.
Zaterdag waarschijnlijk 1e wedstrijd van het 2e. Een bij elkaar geraapt zooitje van spelers. Geen idee of we enigszins kans maken in de poule, ook omdat we waarschijnlijk veel dames als heer moeten laten spelen en wisselende samenstelling hebben. (Lees: iedereen komt wanneer zij zin hebben )

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-23 21:15

arjaaaaa schreef:
Vervelend zeg! Ligt het aan de kwaliteiten van de invallers, of aan de samenstelling van het vak na de wissels?

Alle 6 de dames waren er bij het eerste, dus niet reserve gestaan. Heb wel gekeken, ze speelden niet slecht, maar kwamen gewoon tekort.
Zaterdag waarschijnlijk 1e wedstrijd van het 2e. Een bij elkaar geraapt zooitje van spelers. Geen idee of we enigszins kans maken in de poule, ook omdat we waarschijnlijk veel dames als heer moeten laten spelen en wisselende samenstelling hebben. (Lees: iedereen komt wanneer zij zin hebben )


Ik denk dat iedereen wel zijn/haar kwaliteiten heeft, maar de samenstelling werkt dat gewoon niet. Teveel van dezelfde soort spelers bij elkaar zeg maar, waardoor dan óf niemand gaat staan, óf niemand echt puntaanvaller is.

Oh dat is wel echt oliebol als iedereen komt wanneer ze zin hebben.. Wil jij op die manier dan nog wel door blijven gaan?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-23 15:04

Ik ga het aankijken, maar veel andere opties zijn er ook niet..

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-23 09:39

Gisteren een leuke wedstrijd gespeeld bij Midweek. Ik speelde als heer. 13-15 gewonnen! We waren best aan elkaar gewaagd. Ik heb ook nog lekker 2 x gescoord

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-23 21:56

arjaaaaa schreef:
Gisteren een leuke wedstrijd gespeeld bij Midweek. Ik speelde als heer. 13-15 gewonnen! We waren best aan elkaar gewaagd. Ik heb ook nog lekker 2 x gescoord


Ohh mocht je daar invallen? Leuk! Mooi dat je lekker gespeeld hebt!

Ook een beetje ok nog voorbereid richting wedstrijd zaterdag?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:40

Nee, 0 aan voorbereiding. Maar we spelen ook met 3 algemene reserves, 2 dames die geen lid meer zijn en 4 van ons eigen team, waarvan 1 half geblesseerd en de ander half ziek is.. en ik speel weer als heer..

Jij een leuke wedstrijd in het vooruitzicht?

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 20:58

arjaaaaa schreef:
Nee, 0 aan voorbereiding. Maar we spelen ook met 3 algemene reserves, 2 dames die geen lid meer zijn en 4 van ons eigen team, waarvan 1 half geblesseerd en de ander half ziek is.. en ik speel weer als heer..

Jij een leuke wedstrijd in het vooruitzicht?


Pff... dat klinkt vermoeiend qua teamvulling :(

We spelen tegen OVVO 3. Die speelden op het veld "maar" reserve hoofdklasse :')
Het is deze week mijn reservebeurt, dus zal in principe niet (veel) spelen, tenzij er nog iemand ziek is ofzo of het totaal niet loopt. 1 had veel zieken afgelopen week met trainen, dus kon wel lekker daar een plekje opvullen met de trainingen qua partijen, ipv stilzitten :)
Dat ging best aardig al zeg ik t zelf :D

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 21:27

Leuk! Hopelijk heb je jezelf kunnen laten zien in het 1e. Ga je ook mee met die wedstrijd als reserve?
Klinkt alsof jullie het zwaar gaan krijgen, misschien wel lekker om hem dan uit te zitten? Of juist frustrerend?

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-23 21:43

arjaaaaa schreef:
Leuk! Hopelijk heb je jezelf kunnen laten zien in het 1e. Ga je ook mee met die wedstrijd als reserve?
Klinkt alsof jullie het zwaar gaan krijgen, misschien wel lekker om hem dan uit te zitten? Of juist frustrerend?


Alle wedstrijden die we gekoppeld zijn zitten we standaard bij elkaar op de bank :j Morgen beide thuis, dus dan inderdaad ook

Vind het voor mezelf altijd wel een uitdaging om te kijken waar ik sta dat soort wedstrijden, maar met 6 dames in een team moet je er ook wel eens naast staan (pas 2e keer dit seizoen), dus sta er vrij neutraal in :)

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 09:13

En? Nog van de bank af gekomen?

Wij hebben gewonnen! Heb lekker gespeeld, viel niet tegen als heer. Kon best veel vangen, terwijl mn tegenstander iets langer, maar ik pakte beter mijn positie. En ik heb er ook 2 gescoord. En had nog 2 mooie kans op en doorloop, tegenstander was giga ingesprongen, maar ik 'vergat' door te lopen naar de korf.. beetje dom van me..

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-23 09:21

arjaaaaa schreef:
En? Nog van de bank af gekomen?

Wij hebben gewonnen! Heb lekker gespeeld, viel niet tegen als heer. Kon best veel vangen, terwijl mn tegenstander iets langer, maar ik pakte beter mijn positie. En ik heb er ook 2 gescoord. En had nog 2 mooie kans op en doorloop, tegenstander was giga ingesprongen, maar ik 'vergat' door te lopen naar de korf.. beetje dom van me..


Klinkt alsof je een goede wedstrijd had! Fijn! Mooi van die rebounds en doelpuntjes! Toch lekker tegen een heer!

Bij 1 was het niet nodig :) die wonnen met 28-14. De spits dame van 1 had er in 1 helft al 8 inliggen, die liep tegen een jonge dame van de tegenstander, arm ding :')

Bij 2 ging het tot 5-5 gelijk op, daarna sloegen zij ineens een gat van 5-6. Toen gingen ze zelfs nog even met een nog groter gat aan de haal. Kwam er laatste 10 minuten in, scoorde meteen, maar toen was de wedstrijd al gespeeld. 23-18 volgens mij. Ik hoorde veel onvrede in het team over de vakken, dus we hebben weer genoeg te bespreken.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-23 20:03

Hopelijk weten jullie snel de juiste samenstelling in de vakken te vinden!

Flying_Angel

Berichten: 15745
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 19:02

Ook weer wedstrijden vandaag?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-23 19:19

Ik niet. Het 1e wel, die hebben dik verloren van de potentiële kampioen. Als ik niet een weekendje weg was geweest, had ik reserve gezeten bij het 1e.. maar geloof dat ik dat in dit geval niet zo erg vind..

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-23 23:47

Oehh waar ben je heen Arja?

We hebben onze eerste puntjes gepakt door als collectief er echt voor te gaan. 3-8, 5-10 en 12-17 achter gestaan, maar toch met 23-19 gewonnen! Toch wel eens fijn! *\o/*

Jij nog aan het korfballen ergens Flying angel?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 17:28

Weekendje ardennen met mn schoonouders.

Lekker! Waren jullie wel aan toe! Ging het nu beter met de vakken?

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 22:34

arjaaaaa schreef:
Weekendje ardennen met mn schoonouders.

Lekker! Waren jullie wel aan toe! Ging het nu beter met de vakken?


Ahh leuk! Beetje ok weer gehad?

Ja daar waren we inderdaad wel aan toe! Andere vak draaide niet (we kwamen daardoor ook 3-8 achter), maar meteen na 20 minuten 2 tal wissels doorgevoerd in dat vak en toen ging het beter lopen.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 22:33

Morgen een leuke wedstrijd op de planning?

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-23 22:49

Spelen tegen wageningen 3. Staan alleen wat spelers van de selectie van wageningen in _O-

Jullie wedstrijdje op het programma? Plezier nog een beetje aan het vinden?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 00:02

O jee, dus het wordt een heftig potje?

Ik heb weer eens spelers moeten verzamelen.. we zijn met 3 heren en 6 dames, ik speel weer als heer. Maar wij hebben ook spelers uut t eerste mee. We hebben zelf maar 3 spelers morgen..
En ik ga als reserve mee met t eerste, maar ik denk niet dat ik speel. Ik denk ook niet dat ik de enige op de bank ben, ook al leek dat woensdag wel zo te zijn.

DideH
Berichten: 7024
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-23 10:37

arjaaaaa schreef:
O jee, dus het wordt een heftig potje?

Ik heb weer eens spelers moeten verzamelen.. we zijn met 3 heren en 6 dames, ik speel weer als heer. Maar wij hebben ook spelers uut t eerste mee. We hebben zelf maar 3 spelers morgen..
En ik ga als reserve mee met t eerste, maar ik denk niet dat ik speel. Ik denk ook niet dat ik de enige op de bank ben, ook al leek dat woensdag wel zo te zijn.


Oef.. bij elkaar geraapt zooitje.. Hopelijk heb je toch een leuke wedstrijd (of 2) vandaag!

Flying_Angel

Berichten: 15745
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 11:02

Succes vandaag!

Hier bericht van de bank, hypotheek is goedgekeurd *\o/*