Laarzen Epplejeck Lou

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amstel13
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-01-19

Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-19 13:01

Hoi,
Wie heeft er ervaring met deze laarzen?

En zijn deze ook bedoelt voor 3x in de week te gebruiken?

horseminn
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-12-19

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:02

Niet voor 3x in de week, meer voor als je op een manege rijd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:02

Hele fijne laarzen. Ik gebruik ze regelmatig, eigenlijk altijd. M'n leren laarzen liggen gezellig in m'n auto en worden bijna nooit meer gebruikt, want de Lou laarzen zitten fijner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 13:03

horseminn schreef:
Niet voor 3x in de week, meer voor als je op een manege rijd


Ik rijd er wel 3 a 4 keer per week mee, soms ook wel minder hoor. Maar doe van mij zijn nog prima?

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:15


Mliiesje
Berichten: 201
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:46

Ik heb ze nu een half jaar, gebruik ze gemiddeld 3 a 4 keer per week. Zolang je ze netjes gebruikt kun je er lang mee doen. Ik trek ze pas aan vlak voordat ik opstap en zodra ik afstap trek ik ze uit.

Cioccolato

Berichten: 6644
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 14:57

Ik heb ze ook. Ze zijn kwalitatief echt heel veel minder dan goede leren rijlaarzen. De goedkope leren rijlaarzen vind ik net zo goed/slecht als de lou. Ik gebruik 1 paar Lou voor thuis, door de blubber. Maak ik nooit schoon. Zien er dus ook niet uit, die beginnen wat te scheuren bij de voet. Maar gaan nog prima mee.
Ik heb ook een Lou voor trainingen, cross. Die draag ik dus minder, en gaan wss ook langer mee omdat ze niet helemaal ver**** worden.
Ook heb ik de wat duurdere leren laarzen. Die gebruik ik amper :Y)

miereneter

Berichten: 2587
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 20:34

Vind het best prima laarzen voor de prijs, maar heb ze nu toch te koop staan. Niet vanwege de kwaliteit, maar wegens de pasvorm. Mijn enkels zijn te smal en dan deuken ze in (waar ik pas na een paar keer rijden achter kwam). Ik heb ze wel te kort gebruikt om iets over de lange termijn te zeggen, dus je hebt eigenlijk geen flikker aan mijn post. Ze zijn wel mooi!

KletsKoekje
Berichten: 3305
Geregistreerd: 20-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 14:20

Ik was toch benoeuwd naar de laars en twijfelde gisteren om de laars via internet te bestellen maar durfde het niet aan ivm pasvorm.
Ben er vanocjtend heen gereden en ging eigenlijk voor zwart. Helaas hadden ze die niet in mijn maar en heb de donkerbruine gepast. Vondt deze kleur zo mooi dat ik ze meegenomen heb. De boog is eigenlijk net te wijd maar voor de prijs en gebruik absoluut niet storend, het valt niet op.

Bleek ook 20% korting op te zitten dus dat is helemaal mooi meegenomen. Ben erg benieuwd hoe ze mij zullen bevallen.

Afbeelding

Afbeelding

miereneter

Berichten: 2587
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-19 15:16

Staan mooi! Bij mij waren ze ook iets te kort, bij jou ziet de lengte er goed uit.

FennavanDam

Berichten: 59
Geregistreerd: 31-12-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:23

Ik heb de Lou laarzen. Zelfs de cognac én de zwarte! :) Ik gebruik ze ongeveer 3 x in de week en ik vind ze fijn. Ik kan er alleen geen hele dag op lopen, wat ik wel een aantal keer heb geprobeerd. Daarbij heb ik gehoord dat iemand die elke dag buiten rijd haar laarzen weg moest gooien na 3 maanden. Maar ik ben er zelf dus wel tevreden over.

L_iek
Berichten: 9722
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:39

Ze zijn nu in de korting.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 17:47

FennavanDam schreef:
Ik heb de Lou laarzen. Zelfs de cognac én de zwarte! :) Ik gebruik ze ongeveer 3 x in de week en ik vind ze fijn. Ik kan er alleen geen hele dag op lopen, wat ik wel een aantal keer heb geprobeerd. Daarbij heb ik gehoord dat iemand die elke dag buiten rijd haar laarzen weg moest gooien na 3 maanden. Maar ik ben er zelf dus wel tevreden over.


Ik gebruik ze ook ongeveer 3x per week. Heb ze nu denk ik een jaar ongeveer en zien er nog prima uit. Ik rij er verder ook niet mee in het bos ofzo.

michelle___

Berichten: 7966
Geregistreerd: 28-10-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-20 23:20

Ik heb ze in Den Haag gekocht gister, alles is daar op het moment met 25% korting. €75 is geen geld voor een paar laarzen, dus kon ze niet laten liggen.
Ik heb al twee paar zwarte laarzen, dus ik heb eens cognac genomen :)) .
Tot zo ver heel tevreden over. Ze zitten prima en de maten zitten voor mij perfect kwa hoogte. Kuitmaat had net een paar millimeter minder gemogen, maarja, zoals ik al zei €75 :’) Nu twijfel ik zelfs om de donkerbruine ook te halen.


Afbeelding

SimbaBeauJarig

Berichten: 70
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 05:58

Vallen de laarzen goed naar maat? Of raden jullie een maat groter/kleiner aan?

Mliiesje
Berichten: 201
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 10:07

Ik heb normaal schoenmaat 40, maar heb deze laarzen een maat kleiner genomen want die sloot mooier om mijn voet/enkel heen. Kuitmaat valt zoals op het label staat. Door de veter kun je hem in kuitmaat wel wat groter maken als je zou willen

Murphylover

Berichten: 294
Geregistreerd: 14-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 10:19

Ik heb ze ook. En ik ben er zo blij mee ze zitten heerlijk. De maat valt normaal heb normaal maat 40 en van laars ook. Ik vind echter de schacht wat ruimer vallen (ik heb van schacht maat normaal)

Van de levensduur kan ik niks zeggen want ik heb ze nog niet zo lang! Maar voor 100 euro kan je geen breuk vallen ook al gebruik je ze maar 1 of 2 jaar

MarjanB

Berichten: 16543
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 10:27

Die van mij vallen nu letterlijk uit elkaar :+ heb ze nu een jaar of 2? Waarvan ik het laatste half jaar 4 a 5 keer per week rijd. Opzich vind ik dat ze het redelijk volgehouden hebben maar twijfel toch of ik ze weer bestel.

Zag nu ook deze voorbij komen (wel duurder) https://hypostore.nl/busse-rijlaarzen-laval.html

Cioccolato

Berichten: 6644
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 11:39

Ik heb ze een schoenmaat kleiner. Gooi ze na 't natte seizoen weg, ze houden 't niet lang vol nu ze zo zeiknat en onder de modder zijn. Maar liever deze goedkope laarzen zo smerig dan dure leren laarzen. Ik maak ze ook niet schoon :+