Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
StalMelyn schreef:Ik wil dus ook perse een zadelmaker en geen zadelpasser. Zadelmakers kunnen zoveel meer. Ik wacht nog even een reactie af en anders neem ik contact op met vivary zelf.
nickynicole schreef:muiszje schreef:Verder vind ik het delen van negatieve als positieve ervaringen met wie of wat dan ook zeer kostbaar, echter is het continu opnieuw negatief en eenzijdig een ondernemer zo in herhaaldelijk slecht daglicht zetten onnodig en oneerlijk. Negatieve ervaring delen en laten weten hoe wat waarom is rechtvaardig, maar geef ruimte aan de eigen rol hierin en laat het bij vermelden van je ervaring. Ookal is die negatief voor jouw gevoel; dat zegt niets over (on)kundigheid van Hans en Ans / bbestft.
Ik denk niet dat jij weet waar je het over hebt. Wat deze mensen doen kan het daglicht niet verdragen. Hoe zij tekeer gaan aan de telefoon is meer dan onredelijk. Het feit dat meerdere consumenten een rechtszaak willen aanspannen zegt mij genoeg. Ik ken binnen Zeeland meerdere mensen met precies dezelfde ervaringen.