KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder met Femke Beljon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liesd
Berichten: 3879
Geregistreerd: 04-07-11

KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder met Femke Beljon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 09:34

bokt.nl
Persbericht Femke Beljon en getipt door Ketaki


Dressuuramazone Femke Beljon heeft de beschikking gekregen over de goedgekeurde hengsten Uphill (v. Oscar) en Winningmood (v. Prado). Het werken aan het succesvolle optreden in de jaarlijkse hengstenshow van de Pretendenthoeve van de familie Van Norel in Wapenveld beviel Femke zo goed, dat in goed overleg is besloten de beide hengsten door Beljon in de sport te laten uitbrengen.

GP-amazone Beljon heeft er zo in één keer een Grand Prix- en een Lichte Tour paard bij. Beljon laat weten erg blij te zijn met de nieuwe uitdaging: “Het was fijn werken met deze twee heren. In de paar weken voor de show maakten we al geweldige vorderingen, terwijl ze toch lang niet onder het zadel gewerkt hebben. Ik ben ervan overtuigd dat ik met deze twee hengsten in de sport verder kan, ik ga er in elk geval alles aan doen”.

Beljon werkt al langer samen met De Pretendenthoeve, zo is de Winningmood-zoon Discovery, waarmee ze ZZ-Zwaar is geklasseerd in gezamenlijk eigendom. Gert Willem van Norel laat weten veel vertrouwen in de nieuwe combinatie te hebben: "De hengsten ken ik goed, dat komt goed, en Femke vertrouw ik ook. Ik werk graag met haar, ze is een beetje als wij: niet zeuren, doorwerken, en vooral genieten van het werken met goede paarden."

Beide hengsten blijven beschikbaar voor de dekdienst bij de Pretendenthoeve in Wapenveld.

baudyh

Berichten: 4286
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder onder Femke Beljo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:46

Super voor allebei dat ze lekker weer aan het werk kunnen. En leuk om Uphill weer in de ring te zien.
Ik heb zelf een nakomeling van Uphill. I love him!!

_clau_1991

Berichten: 1067
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder onder Femke Beljo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:47

Ja ik vind het ook enorm leuk dat Uphill weer in de ring gaat verschijnen! Heb natuurlijk een zwak voor hem omdat ik zelf een hele fijne nakomeling van hem heb :D

CalvinenGino

Berichten: 3482
Geregistreerd: 25-09-09
Woonplaats: Berg aan de Maas, Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:58

Gaaf hoor!
Ben stiekem wel jaloers op Femke! :j

ullaatje

Berichten: 3133
Geregistreerd: 06-01-06
Woonplaats: op mijn landgoed

Re: KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder met Femke Beljon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 10:55

Leuk, heel veel succes!!

BigOne
Berichten: 38307
Geregistreerd: 03-08-09

Re: KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder met Femke Beljon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 11:40

Hartstikke fijn voor Femke, zeer gedreven en hardwerkende amazone. Echt een fijne kans om nog beter te worden en ook voor de Pretendenthoeve een kans om de hengsten weer in de picture te zetten.

Getup

Berichten: 8285
Geregistreerd: 27-01-07

Re: KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder met Femke Beljon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 13:04

wat superleuk om deze hengsten weer op concours te zien. Mooie kans voor Femke

Elisa2

Berichten: 37278
Geregistreerd: 31-08-04

Re: KWPN-hengsten Uphill en Winningmood verder met Femke Beljon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 16:46

Ik vind het ook leuk dat ze deze hengsten weer in de sport gaat uitbrengen en ben heel benieuwd naar de combinaties.