Edward Gal uitgeschakeld door val

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:46

Maar daarom vind ik het nog wel raar om af te geven op het feit dat een ruiter van z'n paard valt en dus niet kan/wil starten omdat diegene zo'n duur kaartje heeft gekocht. Nogmaals, doet die ruiter absoluut niet expres.
En nee, ik ben niet iemand die met het vocht tussen d'r benen achter Edward aan loopt, als het Pietje Puk om de hoek was geweest was het net zo lullig geweest :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:48

Ik zie niemand echt "afgeven" eigenlijk, alleen zeggen dat ze er van baalt, dat mag toch, als jij een duur festivalkaartje gekocht hebt voor een bepaalde groep mag je toch wel balen als ze vervolgens niet komen? Ook al gaat het festival verder gewoon door.

Anoniem

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:55

Nouja vond "Bij jumping Amsterdam volgens mij twee jaar geleden had er speciaal kaartjes voor gekocht(en met mij vele) en als je het even Google dan zie je dat het vaker voorkomt bij Edward en Hans Peter" ook niet heel sympathiek klinken, laten we het zo stellen dan :')

x_Kaat_x

Berichten: 2606
Geregistreerd: 06-02-11
Woonplaats: Diepenbeek, Limburg, Belgie

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 17:10

ah wat balen, veel beterschap voor Eddie :j
Om deze reden moet je dus nooit een kaartje kopen voor eender watvoor evenement voor 1 bepaalde groep of persoon :o
dat is zoals hier op Werchter vorig jaar :') hadden ze speciaal Werchter vervroegd voor de Foo Fighters, valt de leadzanger toch niet van het podium en breekt zijn arm toch niet zeker %) iedereen lastig _O-

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:14

Ja mag wel balen natuurlijk maar de toon maakt de muziek.

En een beetje begrip en medeleven is best gepast toch