Edward Gal uitgeschakeld door val

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vilheide

Berichten: 1480
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 10:52

laraxXxemma schreef:
Noo geen eddie en fritsie voor de indoor.. Helaas.. *fan van dit specifieke duo*. Hoop voor Edward dat zn blessure niet al te ernstig is, en dat undercover snel van zn schrik is bekomen


Het was niet Undercover waar hij vanaf is gevallen hoor. Maar Sir Schenkenberg.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 10:56

Nou ja.. zo kan ie ook wel weer...Ik geloof niet dat amboewella het allemaal zo bedoelde..

Bovendien weest blij dat je bij zo'n wedstrijd live kan zijn...? Dat werkt eerder andersom hoor. Het publiek moet er diep voor in de buideltasten (vandaar misschien ook de teleurstelling als een specifieke ruiter waarvoor je kwam er opeens niet is), IB is echt over the top stervensduur en zonder publiek waren er echt niet zulke wedstrijden want dan kregen ze het budget bij lange na niet rond.

Nogmaals allemaal erg vervelend, maar dit soort wedstrijden missen ze alleen maar als het echt echt echt niet anders kan.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:02

Ayasha schreef:
Ik ken alleen maar paarden die in een binnenbak drukker zijn eigenlijk. :=


Nou ik ook. Mijn merrie is in de buitenbak veel relaxter want, kan ze kijken waar het 'gevaar' vandaan komt. Ze is erg op geluidjes. In de binnenbak is ze schrikkeriger en wat meer spanning.

Heel erg jammer van Edward, had ook gehoopt hem morgen in de ring te zien bij Indoor Brabant :) Hopelijk heeft hij zich niet erg bezeerd. Zo zie je maar weer, het overkomt de besten.

Mar_jolijn

Berichten: 541
Geregistreerd: 23-03-09
Woonplaats: Noordwijk

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:14

Balen Edward! Sterkte!
Mijn paard is stuk relaxter in de binnenbak, maarrrr ik ook. Dus ik reageer vaak ook te laat ALS er dan een keer wat gebeurt. Ik verwacht het niet, terwijl in de buitenbak er veel meer factoren van buitenaf zijn (letterlijk)

Prutsmuts

Berichten: 1666
Geregistreerd: 12-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:34

amboewella schreef:
Heel jammer, hij komt wel vaker door iets bijvoorbeeld een griepje en nu weer val niet aan start, terwijl er toch veel mensen naar uitkijken om hem te zien rijden


Je zou bijna denken dat het echte mensen zijn;-)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:35

Wel geinig hoe Gal nu met hand en tand verdedigd wordt en iemand zelfs aangevallen wordt als ie oppert dat ie wel vaker wat heeft waardoor ie niet komt opdagen. Bij andere ruiters gaat dat er wel eens anders aan toe. :D

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:38

Dat is alleen als het (weer eens) een blessure is bij het paard :+

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:40

Nee hoor, dan heb je niet goed gevolgd. :)

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:42

Nou vertel! :D

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:46

Je hebt PB gezien het sowieso al zwaar off topic aan het gaan is door het aanvallen van de andere bokker dus de kans dat dit toch verwijderd wordt is nogal groot. :+

purkie

Berichten: 1720
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Amsterdam

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:46

Is niet uitgeschakeld door de concurrentie,
desalniettemin blijft dit een zeer vervelend voorval. Hoop dat Edward weer snel de oude is!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:47

Ah die! Dat heb ik ergens wel gevolgd, maar is niet geheel blijven hangen. := Maar je hebt wel gelijk ja :')

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:51

:D En ik herinner me vaag nog iets over twee andere ruiters ook maar daar ben ik niet zo heel zeker van. :+

danzzz
Berichten: 1452
Geregistreerd: 18-11-11

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 18:59

Ik moet eerlijk toegeven dat ik even dacht dat ik hoopte dat het geen Rathtertje was.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 01:53

amboewella schreef:
Sammie schreef:
Oh twee jaar geleden... Tja kan gebeuren.. Gemiddeld mens is twee keer per jaar ziek.

Sorry als het gevoelig ligt, maar het is gewoon een hele teleurstelling als je weer kaartjes hebt. Hopelijk knapt hij snel op!!



Haha bij we ligt het nou gevoelig! :')

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 02:10

Tja, is wel ongelukkige timing. In 1 dag 4 afmeldingen van de top. Ik kan me voorstellen dat je de smoor in hebt als je een kaartje van 60 euro betaald hebt en bij voorbaat al weet dat HP met de beker naar huis gaat.

Leprycorn

Berichten: 1763
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 07:23

Ja....
Maar heb je in ieder geval mooie paarden gezien :Y)

Ik snap jullie wel op zich, maar je kan er weinig aan veranderen. Maar vindt het toch erger voor Gal dan voor de mensen met een kaartje :+

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:28

Wat een discussie! Fijn is het niet om een kaartje gekocht te hebben en de topper waarvoor je komt niet te zien. Als je kaartjes koopt bestaat er altijd het risico dat favoriete combinaties toch niet aan de start komen. Zo is het leven nu eenmaal.

Edward, veel beterschap! Hopelijk ben je snel weer in de ring te bewonderen.

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:48

Het is nog een wonder dat het halve deelnemersveld niet geveld is door de griep. Hier op het werk ligt de helft ziek thuis.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:17

Ik geloof eerder dat vallen en breken (al dan niet gecombineerd) de nieuwste ziekte is.. :(

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Re: Edward Gal uitgeschakeld door val

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:26

Nou, Lisa Nooren en nog een ook al.

Alle paarden in NL lijken wel het voorjaar in de kop te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:26

Anne_GTI schreef:
Tja, is wel ongelukkige timing. In 1 dag 4 afmeldingen van de top. Ik kan me voorstellen dat je de smoor in hebt als je een kaartje van 60 euro betaald hebt en bij voorbaat al weet dat HP met de beker naar huis gaat.


Ach, aan de andere kant. D'r zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die een kaartje hebben gekocht en niet op (kunnen) komen dagen omdat ze zelf ziek zijn. Zou wat zijn als al die ruiters dan zeggen 'oh. Maar er komen 10 mensen niet. Sorry dan rijd ik niet, ik heb zo m'n best gedaan om het te laten zien en dan komen ze niet eens!' :')

Vallen doe je niet voor de lol :=

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:40

Anoniem schreef:
Ach, aan de andere kant. D'r zullen ongetwijfeld ook mensen zijn die een kaartje hebben gekocht en niet op (kunnen) komen dagen omdat ze zelf ziek zijn. Zou wat zijn als al die ruiters dan zeggen 'oh. Maar er komen 10 mensen niet. Sorry dan rijd ik niet, ik heb zo m'n best gedaan om het te laten zien en dan komen ze niet eens!' :')

Vallen doe je niet voor de lol :=

Voor die ruiters is het hun job, ze doen het voor zichzelf, niet voor het publiek. Voor mij is het een hobby en het kan me al aan mijn derrière kunnen oxideren of er publiek is of niet. Als de jury maar komt.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 13-03-16 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:43

Goed, prima, als de jury niet komt omdat er 10 mensen ziek zijn die kaartjes hebben gekocht dan :')

Alsof je voor de lol er vanaf valt. Zoals je zelf zegt; is voor die ruiters hun job. Er nu heel naar vanaf vallen kan ze net zo hard de OS kosten. Doen ze echt niet expres :') Hij heeft nu alleen z'n rug en pols 'geblesseerd' (zal gekneusd zijn denk ik?). Als je je rug breekt ben je iets langer bezig met revalideren en dan gok ik dat de OS 'm niet gaan worden. Dus nee, ik denk niet dat ook die ruiters die het als job hebben, graag vallen, zeker nu Rio om de hoek is ;)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57963
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:45

Same thing. Die komen al evemin voor het publiek.... := Die komen voor de ruiters. De enige voor wie het publiek echt belangrijk is, is voor de sponsers, en daarmee indirect ook voor de sport. Maar een direct verband is er niet tussen publiek en sport. :=

Maar goed, ik zeg nergens dat hij er voor z'n plezier van af geflikkert is dus gelieve me die woorden ook niet in de mond te leggen. áls ik al ging kijken dan niet voor Gal dus ondanks dat ik het jammer voor 'm vind dat ie zich kennelijk bezeerd heeft zou het me verder niks kunnen schelen of ie kwam of niet :D
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 13-03-16 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt