Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:42

Nadat een omstander tussenbeide was gekomen en de Winschoter met een halster had geslagen, ging de verdachte er met zijn kinderen vandoor.

Dat dus, dat vind ik erg genoeg... Er moest een derde persoon bijkomen om de vrouw te "redden" waar ben je dan als kerel mee bezig! _-:( Maakt niet hoe krom het verhaal is... Dit gaat te ver en in mijn ogen is hier ook geen excuus voor.

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:43

Oef ik Lees inmiddels wie het is, ik ken haar....

Alja

Berichten: 25651
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:44

belachelijk zeg!

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:46

Zo dan dit is echt belachelijk... :=

Bluebella

Berichten: 84
Geregistreerd: 07-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:46

Gaat dit uitmaken wie haar kent of weet waar het is?!
Volgens mij gaf de vrouw zelf aan er geen ruchtbaarheid aan te willen geven, en zal ze het vast al vervelend genoeg vinden dat alles in de kranten staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:47

Daarom staat ook alles open en bloot op haar facebook.

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:51

bigone schreef:
Leffroi schreef:
Als dat de zorgboerderij is die ik denk dat het is.. Heeft het verhaal zeker 2 kanten. Dat spreekt de mishandeling absoluut niet goed natuurlijk, van andermans 'spul' blijf je gewoon met je poten af, zo simoel is het.

Ik vind dat een persoon uit zelfverdediging rustig terug mag meppen als hij/zij niet in de gelegenheid is om weg te lopen. Maar als je met woorden word aangevallen dan draai je je toch gewoon om en loop je weg.


Maar zelfverdediging is wat anders dan er 'gewoon random op los te slaan'..

Maar iemand slaan, laat staan een vrouw, omdat die verbied dat een vreemde háár paard voert, maakt niet uit wat, dan zit er toch een flink steekje los!

Bluebella

Berichten: 84
Geregistreerd: 07-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:52

KoudbloedKim schreef:
Daarom staat ook alles open en bloot op haar facebook.

Ja sorry, ik ga daar niet naar op zoek, dus wist dat niet.
Het gaat mij meer om het feit dat dit gebeurd ipv dat het uitmaakt wie haar kent.
Excuses, als zij zelf alles op Facebook zet, dan heb ik niks gezegd. Het artikel in het AD suggereerde m.i. dat zij het liever stil houd. Maar dat is mijn eigen invulling dus klaarblijkelijk :D

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:57

Jeetje wat belachelijk zeg. Lekker voorbeeld voor je kinderen ben je dan ook.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 12:59

Jahoor jongens, een verhaal heeft twee kanten.. For real?
Er is geen ENKEL excuus dat het zou rechtvaardigen dat deze man de vrouw het ziekenhuis in slaat.
Ik vind het ook behoorlijk misselijk om te posten dat een verhaal twee kanten heeft.
Nogmaals rechtvaardigt niks een daad als deze.
De vrouw had wel doodgeslagen kunnen worden, of blijvend letsel op kunnen lopen.
Sowieso is een krachtmeting tussen een man en een vrouw in de meeste gevallen gewoon oneerlijk en horen zeker mannen met hun tengels van vrouwen af te blijven.
Hoewel iedereen gewoon van elkaar af moet blijven. Als een andere mevrouw deze vrouw het ziekenhuis in had geslagen, was het net zo gestoord geweest natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:00

Bluebella schreef:
[naam] schreef:
Daarom staat ook alles open en bloot op haar facebook.

Ja sorry, ik ga daar niet naar op zoek, dus wist dat niet.
Het gaat mij meer om het feit dat dit gebeurd ipv dat het uitmaakt wie haar kent.
Excuses, als zij zelf alles op Facebook zet, dan heb ik niks gezegd. Het artikel in het AD suggereerde m.i. dat zij het liever stil houd. Maar dat is mijn eigen invulling dus klaarblijkelijk :D
Ik heb in mijn reactie ook gezegd dat het hoe dan ook vreselijk is dat dit is gebeurd, maar als je er net als ik dicht in de buurt woont, kán het een bekende zijn en dat zou ik dan willen weten voor het geval ik haar in welk opzicht dan ook een helpende hand toe kan reiken.
Daarmee zeg ik dus niet dat het erger is als het iemand is die je kent dan als het iemand is die je totaal niet kent.

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:01

Bluebella schreef:
KoudbloedKim schreef:
Daarom staat ook alles open en bloot op haar facebook.

Ja sorry, ik ga daar niet naar op zoek, dus wist dat niet.
Het gaat mij meer om het feit dat dit gebeurd ipv dat het uitmaakt wie haar kent.
Excuses, als zij zelf alles op Facebook zet, dan heb ik niks gezegd. Het artikel in het AD suggereerde m.i. dat zij het liever stil houd. Maar dat is mijn eigen invulling dus klaarblijkelijk :D


Er is altijd wel iemand die iemand kent, dus zo raar is dat niet. Zeker, als het dichtbij 'huis' gebeurd. En op haar facebook staat niet heel veel meer dan beterschapswensen. Maar ik weet niet hoe 'open' haar profiel is, maar er staat iig niets helemaal open en bloot. En dat je tegenwoordig beterschapswensen krijgt via facebook is ook heel normaal..

He, gebeurt er eindelijk iets hier in het Noorden, is het zoiets vreselijks! Mensen zijn tegenwoordig zo snel over hun toeren lijkt het wel.. Wat mis ik dan 'de goede oude tijd'.

Muppett
Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-04-09
Woonplaats: Nederbelg in België

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:08

Het moet niet gekker worden. Laten ze die *piep* hard aanpakken die de vrouw mishandeld heeft. Hoe laag ook dat je doorgaat als iemand al op de grond ligt. Gestoord!

carpediem007
Berichten: 48
Geregistreerd: 04-03-15

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:20

Nou ja zeg , waarom moet er nou weer oplos geslagen worden , lekker voorbeeld voor de kinderen.

mireillea44

Berichten: 46
Geregistreerd: 18-06-14
Woonplaats: in de polder

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:24

Iedere keer denk je dat het niet gekker kan worden en toch wordt het iedere keer gekker...

Domi_94

Berichten: 2058
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:25

Leffroi schreef:
Als dat de zorgboerderij is die ik denk dat het is.. Heeft het verhaal zeker 2 kanten. Dat spreekt de mishandeling absoluut niet goed natuurlijk, van andermans 'spul' blijf je gewoon met je poten af, zo simoel is het.


Het is nabij een zorgboerderij ;)

Zoolgangster

Berichten: 9712
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:31

Die vent had zelf zeker een forse (zorg) sticker op zijn hoofd. Zoals bijvoorbeeld het Losse handjes-syndroom in combinatie met het "niemand heeft mij te vertellen hoe het moet" neurose. >;)

terpentijn

Berichten: 7358
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Zuidlaarderveen Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:34

Zo'n vent is een lafhartig en asociaal wezen, laf om een vrouw tegen de grond te slaan en door te blijven gaan als zij al ligt, en asociaal omdat er twee kleine kinderen bij waren.

In begrijp dat een derde, een buitenstaander, er bij heeft moeten komen om de vrouw te ontzetten door met een halster naar die vent te slaan?

En dat alles alleen omdat hij HAAR paarden zomaar voerde (waarschijnlijk met het idee: leuk voor de kinderen, paardjes voeren... Ja, nou, reuze leuk voor de kinderen, dit).

Ook al had de vrouw (het slachtoffer in kwestie) misschien botte woorden en wellicht zelfs scheldwoorden jegens de voerende man gebruikt (wat ik natuurlijk helemaal niet weet) is het NOG absoluut "not done" om fysiek gewelddadig te worden. Ik hoop dan ook dat ze hem aanklaagt wegens mishandeling, als ze dat tenminste durft.

spatter

Berichten: 14461
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:47

Ik wil de vrouw heel veel sterkte toe wensen :(:)

Verschrikkelijk wat er is gebeurd, hopelijk pakken ze de man flink aan en spreken ze ook goed met de kinderen.

Anoniem

Re: Eigenaresse paard in elkaar geslagen voor oog kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:54

Wat een onzin insinuaties hier nu weer zeg; het slachtoffer haar weiland, haar terrein en haar dieren. Al ben je nog zo een etterletter, je hebt gewoon met je poten van andermans eigendommen af te blijven.

En dat jullie dan nog durven te stellen dat zo een verhaal 2 kanten heeft , als die meneer een vrouw aftuigt, in het bijzijn van zijn kinderen , op andermans terrein...

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:04

Vreselijk... Die had blijkbaar wel een heel kort lontje. Verder valt er weinig over te zeggen. Hoop dat de vrouw snel weer beter is.

Icrack

Berichten: 1257
Geregistreerd: 31-05-13
Woonplaats: Fryslân Boppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:06

Is er ergens ook terug te vinden dat de vrouw het (slaan) er bij liet? Het kan toch ook zo zijn dat de vrouw ook zelf door is blijven slaan (en ja, zelfs toen ze op de grond lag)? Natuurlijk...ik was er zelf, evenals de rest, niet bij.
Het is evenmin dat ik "partij" kies oid. Ik probeer alleen meerdere kanten van het hele verhaal/mogelijkheden te belichten.
Ik wijs geen schuldige aan en dat kan ik van de meesten niet zeggen welke de man op voorhand al in een hokje geplaatst hebben. Tenslotte zijn vrouwen ook niet heilig verklaard...of wel soms.

purkie

Berichten: 1720
Geregistreerd: 26-04-10
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:09

Mensen weten niet meer hoe eerst tot tien te tellen en weg te lopen.

Sterkte voor de eigenaresse van het paard, het blijft een nare ervaring.

Juliette61
Berichten: 1474
Geregistreerd: 29-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:10

De enige reden die ik kan bedenken dat een man ooit een vrouw slaat, is omdat ze zijn leven ernstig bedreigd, of het leven van vrouw/kinderen.
Niet omdat ze hem een (verdiende?) knal geeft, ik vind het walgelijk gedrag van die kerel!
Er is bijna niks wat deze vrouw gedaan kan hebben om zo behandeld te worden.
Zo, en dat vind ik :Y)

Palmera

Berichten: 9487
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 14:11

Weer een overheerlijk voorbeeld van de verziekte maatschappij in Nederland. -:(-

Maar niet getreurd: gegarandeerd dat deze meneer een werkstraf krijgt van ongeveer twee weken. Min 3 dagen wegens goed gedrag. En vervolgens hulp krijgt om zijn opvliegende gedrag, waar hijzelf zo schrikbarend veel onder lijdt, onder controle te krijgen.
Een zeer passende straf die hopelijk als voorbeeld dient voor andere mensen met een kort lontje. |o |o |o