Equiday 13 april 2024

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 18:26

Je bent er wel langs gelopen, ik heb je gezien :D
Maar het was nogal vol met mensen voor onze stand. Continu eigenlijk. Super leuk!

manzano

Berichten: 23990
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:29

Oh ik heb je gemist helaas. Ben wel overal meerdere keren langs gelopen, maar heb door de drukte ook wel dingen over geslagen. Dus goed teken zullen we maar zeggen haha.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102030
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:37

Oh, ben ik er wel langsgelopen? _O- Maar wat goed dat het zo druk was!!

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-24 18:47

Ja absoluut! Heb veel netten verkocht. De ruwvoerquiz was een succes. En mensen nog van wat advies over voeding en wildplukken kunnen voorzien. Dus zeker een geslaagde dag. En weer een hoop ideeën voor een volgende keer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102030
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 18:50

Fijn dat je een geslaagde dag had. :D En nog wat verkocht ook, is toch ook wel prettig. :D

Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 20:10

Daihyo schreef:
Ja absoluut! Heb veel netten verkocht. De ruwvoerquiz was een succes. En mensen nog van wat advies over voeding en wildplukken kunnen voorzien. Dus zeker een geslaagde dag. En weer een hoop ideeën voor een volgende keer.

De quiz was best moeilijk pfoe ik dacht, ik doe dat wel ff maar had het overschat haha :+ wel heel leuk gedaan!

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 20:49

Hier ook een hele geslaagde dag gehad! We stonden naast de ring in hal C, dus ook nog wat meegekregen van de demos :)
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102030
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 20:57

Dat is altijd fijn!

xLiez

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 21:45

Ik heb een hele leuke dag gehad, vooral alle demo’s gezien over jonge paarden! Ook met veel mensen gepraat wat ik altijd wel leuk vind aan Equiday, niet zo massaal als Horse Event. Ook heel fijn dat er rekening gehouden wordt met applaus etc.

Steppe

Berichten: 2805
Geregistreerd: 15-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 21:53

lailapri schreef:
Ik ga heen. Ook dit jaar weer als vrijwilliger, echter nu niet voor equiday zelf maar voor de Nederlandse vereniging voor vrijetijdsruiters (nvvr). Nog nooit bij een stand gestaan, ben benieuwd.


Was toch gezellig vandaag bij de stand

eilleen333

Berichten: 12844
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 22:10

SpikkelFire schreef:
Hier ook een hele geslaagde dag gehad! We stonden naast de ring in hal C, dus ook nog wat meegekregen van de demos :)
[ [url=m/RWnLbn.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ah! Hallo buren!! :')

Ik heb ook een toffe dag gehad weer! Zo in half vind ik echt perfect. Niet zo druk als in halA en nog wat kunnen spieken bij de demo’s.
Veel interesse dit jaar. Meer dan vorig jaar. Toen liepen meer mensen voorbij had ik het idee, nu bleven meer mensen even kijken. Zelfde stand opbouw :') en deze keer zelfs zonder banner, want die waren ze helaas kwijtgeraakt

Afbeelding

Evt zou ik volgend jaar wel een lezing willen doen misschien.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102030
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 22:18

Jammer van je banner! Maar wel fijn dat er veel interesse was!

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 22:30

Heee wat grappig!! :))

Ah stom van je banner, ik had dat ook op Equifair

IcePrincess

Berichten: 7745
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 23:07

cp112 schreef:
:D
[ [url=m/KEAGQV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had de spray meteen op de vieze trailerpoepbillen gebruikt :D :

Afbeelding
Nog hele vage vlek maar dat was vooral nieuw uitgesmeerd met haar staart tijdens het wachten, ze was nog nooit op vreemd terrein geweest, laat staan met publiek dus ze heeft wat stress aan de achterkant laten vallen :')

Maar wel supergoed gedaan <3
Afbeelding

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 06:42

Het was een leuke dag gisteren!
Ik ben benieuwd hoeveel bezoekers er uiteindelijk zijn geweest, want voor m’n gevoel was het echt druk!

JoycexEnya

Berichten: 5953
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 07:29

IcePrincess schreef:
cp112 schreef:
:D
[ [url=m/KEAGQV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had de spray meteen op de vieze trailerpoepbillen gebruikt :D :

[ [url=m/hgEbF2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog hele vage vlek maar dat was vooral nieuw uitgesmeerd met haar staart tijdens het wachten, ze was nog nooit op vreemd terrein geweest, laat staan met publiek dus ze heeft wat stress aan de achterkant laten vallen :')

Maar wel supergoed gedaan <3
[ [url=m/3K6uqR.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb jullie proef helemaal op film. Jullie deden het echt super goed. *\o/*
Edit: zie mijzelf je filmen haha, in het rode shirt :=

Ik heb ook een leuke dag gehad. Ik heb WolfxJessy en Inzie naar equiday gebracht, leuk om keer zo achter te schermen mee te maken.

Vandaag lekker met de paardjes aan de slag. Na zo'n evenement heb ik zoveel zin om dan met mijn paarden bezig te gaan <3


Ik hoorde dat er 2600 kaarten verkocht waren door een presentatrice en dat mensen heel lang in de file hebben gestaan.

Isabel_k

Berichten: 4770
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 07:32

Ik heb een hele leuke dag gehad. Zeker Liesbeth Jorna vond ik zo ontzettend leuk om te zien. Wat ik zelf wel een klein beetje miste was diversiteit in de demo-paarden. Zelfs bij grondwerk waren - naar mijn idee - alle paarden toch wel minimaal D-formaat. Ik ben zelf altijd vrij serieus bezig met grondwerk zowel dressuurmatig als natural horsemanship en dat doe ik met een shet. Maar ik heb gisteren alleen A pony's gezien bij van die speeldemo's en shows met wat hindernisjes en dat vond ik stiekem wel een beetje jammer.

Furst
Berichten: 662
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 09:25

Ik heb het ook naar mijn zin gehad! Wel echt druk en was toen we thuiskwamen echt kapoooot. Ik miste wel een stand om zaadjes te kopen. Heb dit uiteindelijk bij Vitalstyle gekocht.

Daihyo

Berichten: 88091
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-24 09:35

Er stonden meer stands met zaadjes :j
Zag er net nog 1 voorbij komen op Insta. En Ukies stond er ook.

Furst
Berichten: 662
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 09:38

Daihyo schreef:
Er stonden meer stands met zaadjes :j
Zag er net nog 1 voorbij komen op Insta. En Ukies stond er ook.


Serieus? Ik heb Ukies totaal niet gezien en ben echt overal meerdere keren gaan lopen. Zelfs in de stand van Paardeerlijk enzo gevraagd. Heel raar, haha!

callippo

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 09:44

Ukies was er helaas niet, last minute afgezegd.

Maar wat een heerlijke dag was het!
Wij zijn nu echt op. Een tweedaagse (wat regelmatig voorgesteld wordt) is écht geen optie. Hopelijk hebben mensen niet te lang in de file gestaan (die bijna 4 kilometer was :wow: )

Wij hebben met het hele team enorm genoten van de dag, van alle vrolijke bezoekers. Echt een gezellige sfeer, dankjewel aan iedereen die er was!

Furst
Berichten: 662
Geregistreerd: 15-06-17
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 09:53

Ah kijk, dus toch niet! Dat verklaard idd een hoop, haha. Dus bij Vitalstyle dan mijn slag maar geslagen.

Ik ben blij dat ik er vanaf de ochtend al was, geen file. Maar ben ook nog moe ja, haha. Hopelijk weer een leuke editie in Zuid eind dit jaar!

_Reneee

Berichten: 5790
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 10:09

Ik kon Ukie inderdaad ook niet vinden. Vond het een super leuke dag! Vooral het eten was echt een verbetering. De vega gyros was goddelijk <3

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 11:07

Isabel_k schreef:
Ik heb een hele leuke dag gehad. Zeker Liesbeth Jorna vond ik zo ontzettend leuk om te zien. Wat ik zelf wel een klein beetje miste was diversiteit in de demo-paarden. Zelfs bij grondwerk waren - naar mijn idee - alle paarden toch wel minimaal D-formaat. Ik ben zelf altijd vrij serieus bezig met grondwerk zowel dressuurmatig als natural horsemanship en dat doe ik met een shet. Maar ik heb gisteren alleen A pony's gezien bij van die speeldemo's en shows met wat hindernisjes en dat vond ik stiekem wel een beetje jammer.


Vind ik ook, ik mis ook altijd wat serieuzere demo's waar minis/shets aan deelnemen, maar dat is al langer zo. Ik doe idd ook serieus dressuurmatig grondwerk met mn mini's (zowel aan de hand als lange teugel) en bijv ook bitloos mennen. Ik vind het ook leuk met balkjes etc met ze bezig te zijn. Maar meeste demo's zijn idd van die simpele speeldemo's met de kleintjes. Vind dat stiekem ook wel jammer dat er weinig diversiteit daarin is.

Wij zijn niet zo heel lang gebleven, was mij echt veel te druk hahah. Nog nooit zo druk gezien, eigenlijk te druk . Wel heel leuk gehad, veel standjes bezocht, leuke dingen gekocht en leuke gesprekken gevoerd met mensen! Shows niet veel van gekeken dit keer. Wel genoten ook van t lekkere weertje :D

manzano

Berichten: 23990
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Equiday 13 april 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 12:53

Je kan je opgeven al deelnemer voor sommige demo's, dus misschien zelf mee doen?