paard 2016 Hardenberg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dott

Berichten: 7171
Geregistreerd: 18-09-08
Woonplaats: Enschede

paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 23:16

Het zit er weer aan te komen, Paard 2016 in Hardenberg :)
Ik ben een aantal jaren geweest (toen was het in januari??) Maar begon de standjes ed toch steeds minder te vinden. Vorig jaar op de avond geweest dat de entree gratis was. Had nog niet besloten of ik.dit jaar weer zou gaan of niet.

Maar het ziet ernaar uit dat ik dit jaar weer ga. Maar niet (alleen) als toeschouwer. 27 februari mag het menteam waar ik bij groom een demonstratie geven met het vierspan dartmoors :D daarnaast mag 1 van de dartmoors meelopen in het rassendefile :)

Dus, wie gaan er nog meer/rijden mee/doen mee? Brand los.

xPearl

Berichten: 3277
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Een klein dorpje onderin Drenthe

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 23:18

Ik ga zekerweten heen! Ga elk jaar nog heen ^^. Weet nog niet welke datum , hahaa

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18044
Geregistreerd: 21-04-04

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 01:36

Ik geloof dat Britta van Kranen (of haar bijrijdster) ook met het defile mee ging doen, met Benson - haar Tinkerhengst :D

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:59

Ik twijfel nog of ik heen ga. Vorig jaar zei ik dat ik niet meer heen ging. Vind het elk jaar minder worden. Maar nu het bijna zo ver is kriebelt het wel om weer heen te gaan.

Iemand enig idee of er weer shows zijn in de piste ? Ik kan het nergens vinden.

Sure_lee

Berichten: 10403
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:00

Leuk Lianne! Wij gaan met een clubje op zaterdag rondneuzen.

brendy29
Berichten: 61
Geregistreerd: 24-01-16
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:19

Gydja schreef:
Ik twijfel nog of ik heen ga. Vorig jaar zei ik dat ik niet meer heen ging. Vind het elk jaar minder worden. Maar nu het bijna zo ver is kriebelt het wel om weer heen te gaan.

Iemand enig idee of er weer shows zijn in de piste ? Ik kan het nergens vinden.



Haha same here! Vorig jaar niet geweest maar wil dit jaar wel weer gaan! Alleen ik kan ook nergens vinden wie er shows of clinics komen geven. Er stond ergens dat Jesse Drent zou komen, maar volgens veel mensen komt hij niet, hij zou naar Flanders Horse Expo gaan.. Jammer vind ik het haha. Nu heb ik geen flauw idee wanneer ik moet gaan, want voor voltige, pony sport en een paar shows waarover verder niks bekend is.. tja ik vind het maar lastig. Weer iemand toevallig meer?

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:26

Ik ga 5 maart heen ! :)

Ik ben benieuwd naar de kraampjes die komen ( vorig jaar vond ik het leuke kraampjes heb dan ook best veel uitgegeven :P) hoop dat het dit jaar ook leuke zijn!.

gea_thora

Berichten: 309
Geregistreerd: 07-11-06
Woonplaats: Meppel

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 16:32

Ik ben er op 28 februari!
Ik rij dan mee in een demonstratie van de Nederlandse Vereniging het Dameszadel! :)

Verder ben ik nog nooit bij Paard Hardenberg geweest, maar ik vind inderdaad dat er tot op heden nog bar weinig informatie over shows te vinden is op de site.

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:33

Wij willen ook weer gaan.
Zit ook te wachten op het programma met de shows.

Las wel op de site dat dit jaar eerst Ponyweekend is en daarna Paardenweekend? Zijn er dan ook verschillende kraampjes?

Vind het best onduidelijk allemaal

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:38

M_aris schreef:
Wij willen ook weer gaan.
Zit ook te wachten op het programma met de shows.

Las wel op de site dat dit jaar eerst Ponyweekend is en daarna Paardenweekend? Zijn er dan ook verschillende kraampjes?

Vind het best onduidelijk allemaal



Ik had ergens gelezen ( weet niet waar maar ergens op de site) dat er pas vanaf een bepaald datum kraampjes zijn . Maar weet wel dat in het ponyweekend geen kraampjes waren . Als ik het gevonden heb zet ik wel een linkje hier neer,

Edit : gevonden , De winkels op de beursvloer zijn vanaf donderdag 3 maart geopend.
http://paardhardenberg.nl/ ( naar beneden scrollen naar stuk tekst en dan allerlaatste regel

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:40

Gezellig! Een paard 2016 topic!
Ik weet dat er hard wordt gewerkt om veel leuke standjes erbij te krijgen dit jaar!
Komt vast goed! :)

maj0

Berichten: 6599
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:41

Ik weet nog niet of ik ga.

Maar bericht hierboven is wel leuk om te lezen duss misschien wel

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:42

Jellybeans schreef:
Gezellig! Een paard 2016 topic!
Ik weet dat er hard wordt gewerkt om veel leuke standjes erbij te krijgen dit jaar!
Komt vast goed! :)


Nu word ik nog nieuwsgieriger :D maar vorig jaar waren het hele leuke stands dus zou dit jaar vast ook wel goed komen !

M_aris

Berichten: 545
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 17:54

roosjenat schreef:
M_aris schreef:
Wij willen ook weer gaan.
Zit ook te wachten op het programma met de shows.

Las wel op de site dat dit jaar eerst Ponyweekend is en daarna Paardenweekend? Zijn er dan ook verschillende kraampjes?

Vind het best onduidelijk allemaal



Ik had ergens gelezen ( weet niet waar maar ergens op de site) dat er pas vanaf een bepaald datum kraampjes zijn . Maar weet wel dat in het ponyweekend geen kraampjes waren . Als ik het gevonden heb zet ik wel een linkje hier neer,

Edit : gevonden , De winkels op de beursvloer zijn vanaf donderdag 3 maart geopend.
http://paardhardenberg.nl/ ( naar beneden scrollen naar stuk tekst en dan allerlaatste regel



Dankjewel! :) Dit had ik nog niet gelezen. Maakt het een stuk duidelijker

brendy29
Berichten: 61
Geregistreerd: 24-01-16
Woonplaats: Overijssel

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:04

Ik vind het om eerlijk te zijn wel jammer dat ze alleen in het paardenweekend kraampjes hebben, ik persoonlijk kom niet echt voor de sport, maar meer voor de sfeer. Ook ga ik weer een paar leuke meiden ontmoeten daar :) jammer dat we dan niet gezellig alle spulletjes langs kunnen neuzen.. Ik weet ook nog niet welke dag ik ga, zolang het programma onduidelijk blijft..

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:11

Huh? Hoezo??! Dat is toch ook raar!! Wij gaan het ponyweekend maar de kraampjes vind ik juist het leukst!! Beetje raar hoor. Dan heb je het toch zo gezien? Beetje zonde van het entreegeld...
roosjenat schreef:
M_aris schreef:
Wij willen ook weer gaan.
Zit ook te wachten op het programma met de shows.

Las wel op de site dat dit jaar eerst Ponyweekend is en daarna Paardenweekend? Zijn er dan ook verschillende kraampjes?

Vind het best onduidelijk allemaal



Ik had ergens gelezen ( weet niet waar maar ergens op de site) dat er pas vanaf een bepaald datum kraampjes zijn . Maar weet wel dat in het ponyweekend geen kraampjes waren . Als ik het gevonden heb zet ik wel een linkje hier neer,

Edit : gevonden , De winkels op de beursvloer zijn vanaf donderdag 3 maart geopend.
http://paardhardenberg.nl/ ( naar beneden scrollen naar stuk tekst en dan allerlaatste regel

Blixem
Berichten: 1942
Geregistreerd: 13-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:13

Hoi,

Ik ga misschien ook *\o/*
2 jaar geleden we, gereden maar dit jaar niet :(
De kraampjes wordem wel steeds wat minder ja.

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:13

Volgens de site zijn er in het ponyweekend winkeltjes speciaal voor ponyruiters zie ik nu...

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:20

Ik ga niet denk ik. De kraampjes en de shows worden steeds minder.

roosjenat

Berichten: 1490
Geregistreerd: 19-05-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:24

[quote="Rivjenn"]Volgens de site zijn er in het ponyweekend winkeltjes speciaal voor ponyruiters zie ik nu...[/quote

Daar heb ik overheen gelezen :Y) . Maar denk dat er meer zijn bij de paarden ( zoiets staat er volgens mij ).

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 21:30

Geen idee, we zullen zien. Bij het ponyweekend zijn ook veel shows zeggen ze op de site

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Re: paard 2016 Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 09:53

Bij de pony's shows en bij de paarden kraampje nu ik het zo lees... Belooft niet veel goeds :(

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 10:34

Gydja schreef:
Bij de pony's shows en bij de paarden kraampje nu ik het zo lees... Belooft niet veel goeds :(


Nieuw dit jaar is dat het eerste weekend van PAARD 2016 volledig in het teken staat van de ponysport. De jongste generatie ruitersporters verschijnt in diverse rubrieken in de ring. Van de klasse B tot en met ZZ. Daarnaast wordt er gestreden in selectiewedstrijden van KNHS jeugdcompetitie en KNHS-Hartog Lucerne Tropy. Op zondag zijn de finales het klapstuk. Tijdens het ponyweekend is er een uitgebreid showprogramma en op de beursvloer zijn er winkeltjes speciaal voor ponyruiters.

​Vanaf maandag 29 februari verschijnen de paarden aan de start. De landelijke wedstrijden en rubrieken voor jonge paarden worden op zaterdag 5 maart afgesloten met finales in de hoogste klasses en de grote prijs om de Rabobank Trophy. Sport wordt afgewisseld met entertainment. Zo zijn er vanaf het eind van de week diverse shows, zoals het springen zonder zadel, de future guys geven acte de présence en ook dit jaar staan de tuigpaardenavond en sixbar op het programma. De winkels op de beursvloer zijn vanaf donderdag 3 maart geopend.

Gekopieerd van de site. Ik weet niet of je dit al hebt gelezen. Maar er staat dus dat er in het ponyweekend naast de shows wel kraampjes/winkeltjes zijn maar dan speciaal voor pony's en ponyruiters. Wat logisch is, aangezien het een ponyweekend is.
De winkeltjes/kraampjes die niet speciaal voor pony's en ponyruiters zijn, zijn vanaf 3 maart, in het paardenweekend geopend.

brendy29
Berichten: 61
Geregistreerd: 24-01-16
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:40

Jellybeans schreef:
Gydja schreef:
Bij de pony's shows en bij de paarden kraampje nu ik het zo lees... Belooft niet veel goeds :(


Nieuw dit jaar is dat het eerste weekend van PAARD 2016 volledig in het teken staat van de ponysport. De jongste generatie ruitersporters verschijnt in diverse rubrieken in de ring. Van de klasse B tot en met ZZ. Daarnaast wordt er gestreden in selectiewedstrijden van KNHS jeugdcompetitie en KNHS-Hartog Lucerne Tropy. Op zondag zijn de finales het klapstuk. Tijdens het ponyweekend is er een uitgebreid showprogramma en op de beursvloer zijn er winkeltjes speciaal voor ponyruiters.

​Vanaf maandag 29 februari verschijnen de paarden aan de start. De landelijke wedstrijden en rubrieken voor jonge paarden worden op zaterdag 5 maart afgesloten met finales in de hoogste klasses en de grote prijs om de Rabobank Trophy. Sport wordt afgewisseld met entertainment. Zo zijn er vanaf het eind van de week diverse shows, zoals het springen zonder zadel, de future guys geven acte de présence en ook dit jaar staan de tuigpaardenavond en sixbar op het programma. De winkels op de beursvloer zijn vanaf donderdag 3 maart geopend.

Gekopieerd van de site. Ik weet niet of je dit al hebt gelezen. Maar er staat dus dat er in het ponyweekend naast de shows wel kraampjes/winkeltjes zijn maar dan speciaal voor pony's en ponyruiters. Wat logisch is, aangezien het een ponyweekend is.
De winkeltjes/kraampjes die niet speciaal voor pony's en ponyruiters zijn, zijn vanaf 3 maart, in het paardenweekend geopend.


Fijn dat er toch wat kraampjes zijn :) Nog even afwachten wie er een show komen geven dan..

Alja

Berichten: 25613
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 12:46

Dott schreef:
Het zit er weer aan te komen, Paard 2016 in Hardenberg :)
Ik ben een aantal jaren geweest (toen was het in januari??) Maar begon de standjes ed toch steeds minder te vinden. Vorig jaar op de avond geweest dat de entree gratis was. Had nog niet besloten of ik.dit jaar weer zou gaan of niet.

Maar het ziet ernaar uit dat ik dit jaar weer ga. Maar niet (alleen) als toeschouwer. 27 februari mag het menteam waar ik bij groom een demonstratie geven met het vierspan dartmoors :D daarnaast mag 1 van de dartmoors meelopen in het rassendefile :)

Dus, wie gaan er nog meer/rijden mee/doen mee? Brand los.



hey wat leuk!
mag ik vragen bij welk dartmoormenteam je groom bent?