Afgelopen zaterdag 22 september ben ik met Zazia (niet mijn eigen paard, maar ik mag haar wel eigen noemen volgens de eigenaren haha) naar Ermelo geweest.
Hier heb ik les gehad van Adelinde Cornelissen. Ik heb een erg leuke, leerzame en gezellige dag gehad en zit nu nog 2 a 3 weken in spanning of we geselecteerd zijn.
Momenteel rijden we op M1 niveau, en hebben aanstaande zondag hierin ons debuut.
We zijn momenteel hard aan het trainen om meer te verzamelen in draf en galop, daarbij lengte aan de voorkant te houden en de oefeningen nog beter bevestigd te krijgen. Denk hierbij aan de midden/uitsgestrekte draf, eenvoudige galopwissel en appuyement. Helaas zijn deze oefeningen niet op de foto terug te zien, maar we hebben er zeker tips bij gehad.
Waar ik zelf momenteel hard mee aan het werk ben is handen laag houden, niet achterover blijven zitten en mijn benen lang houden.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
1. Instappen in de losrijbak

2. en de andere kant op

We hebben natuurlijk ook nog losgedraafd en gegaloppeerd, maar heb hier geen foto's van
3. en dan de les van Adelinde! foto's staan niet op volgorde

en piaf! haha gewoon een moment toen ik bezig was met binnenkomen en halthouden op x dus
.

en dan nog een foto om goed te laten zien waar onze verbeterpunten liggen: paard duikt en gebruikt achterbeen te weinig, ik ga achterover zitten, teveel met mijn hand terug.