Moeilijk verkoopbaar paard

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Farjen

Berichten: 8033
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:27

Ik heb niet alle 8 pagina's gelezen, wel de reacties van TS :o
Maar eerlijk, ik vind het eigenlijk ook bizar dat je geen reacties hebt? Ik vind het een erg knap paard, prijs is imo zeker niet overdreven. Ik heb indertijd meer betaald voor mijn net zadelmakke 3-jarige van 1m63 :o (was wel tijdens corona, dus dan was er wel meer "jacht" op paarden)

Mijn paard was wel al gekeurd maar de foto's waren 8 maanden oud (was gebeurd op de kliniek tijdens de castratie) dus ik heb uiteraard nieuwe foto's laten maken. (zou ik trouwens altijd doen, herkeuren bij eigen DA, ongeacht of de foto's recent zijn of niet)
Ik zou hem inderdaad even offline halen, want ik denk dat het probleem vooral is:
paard staat al even te koop, mensen worden argwanend. Want waarom is die nog niet weg als het zo'n topper is? Ook al zit er niets achter, maar ik denk dat het een beetje eigen is aan de mens om zo te gaan denken. En dan zou ik binnenkort met nieuwe foto's, zowel los als onder het zadel hem opnieuw aanbieden :)

littleroosie

Berichten: 6075
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Moeilijk verkoopbaar paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-24 09:43

Je zou eventueel in Hooghalen kunnen keuren, dan ben je nog geen 400 euro kwijt. Dan weet je ook wat je te koop hebt en scheelt je misschien tijd en teleurstelling voor beide partijen mocht hij niet goed zijn op de foto. Mocht hij niet goed zijn op de foto kun je hier je prijs op aanpassen en heb je kijkers die hier geen moeite mee hebben.