Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BBreedveld schreef:Je zegt: Ik ben het gevecht aangegaan.
Waarom ga je in hemelsnaam het 'gevecht aan' met een paard dat duidelijk angstig is en daar nog een goede reden voor heeft ook?
Splinter schreef:Ik lees in je onderschrift dat je examens hebt, ik weet nog wel hoe gestresst ik was tijdens die examens![]()
Pony het land op, en ff lekker met rust laten, na je examens met een schone lei beginnen,
wees geduldig en kalm, dan komt alles weer goed, verder ben ik het eens met Bbreedveld,
Jolliegirl schreef:Heb gisteren de eigenarese gebelt die notabene in griekenland zit op dit moment.
Deze pony hebben ze al jaren en deze pony is nog nooit volledig eerlijk geweest tegenover mensen.
het ene moment is ze zo mak als een lam en kan je er een kind van 4 opzetten.
en plotseling kan ze omslaan.
zij begrijp ook niet waarom haar vader de pony niet gewoon wegdoet (ik ben de reden dat ze niet weggaat)
Ze is gewoon hartstikke oneerlijk, geef je haar eens een dagje vrij, staat ze sagerijnig in t land.
doe je eens een buitenrit is ze weer vrolijk, en wil je dan een keer in de bak (omdat het slecht weer is ofzo*buitenbak dat wel..*) dan gaat ze weer helemaal tekeer.
Jolliegirl schreef:*knipknip*
Ze is gewoon hartstikke oneerlijk, geef je haar eens een dagje vrij, staat ze sagerijnig in t land.
doe je eens een buitenrit is ze weer vrolijk, en wil je dan een keer in de bak (omdat het slecht weer is ofzo*buitenbak dat wel..*) dan gaat ze weer helemaal tekeer.
*knipknip*
het gaat hier gewoon om rangorde... en dat is ze momenteel aan het winnen van me.
jakkiwakki schreef:Pak de fiets die rijdt altijd!