Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-06 21:22

Het Boktbeheer Bulletin van augustus is hier te vinden.

Beleid:

25-postgrens op AM
In de Dienstmededeling heb je kunnen lezen dat er vanaf nu op het tabblad AM een postgrens geldt van 25 berichten. Je kunt vanaf nu pas op deze forums komen nadat je tenminste 25 nuttige berichten hebt geplaatst op de paarden forums. Je kunt via deze link controleren of je dat inderdaad al gedaan hebt.

Nieuwe submods
T@nj@ en Tesss zijn de nieuwe submoderators geworden van BRT, veel succes gewenst!

Yvonniej is vanaf nu ook submod van IM en TI.

Chocotof is de nieuwe submoderator van VP.

MissHaffie is vanaf nu submoderator op ITP en HAW.

Vier nieuwe bemiddelaars

In deze dienstmededeling heb je kunnen lezen dat we het bemiddelaarsteam hebben versterkt met vier extra bemiddelaars.

Het zijn geworden:

Jasper
Olympia
Kiwiko
Urielle

Batje stopt met moderaten
Helaas is Batje gestopt met moderaten, wij willen haar bedanken voor haar inzet! OK dan!
Hier kun je lezen waarom Batje stopt.

Besloten in topictitel verboden
Vanwege de gerezen onduidelijkheid is het niet langer toegestaan om [BESLOTEN] in topictitels te plaatsen. Bokt is een openbaar forum. Behalve BvT en de moderator- en beheerdersforums, zijn er geen forums of topics die besloten zijn.

Inhoudelijk

Sticky online ruitersportzaken
Op EA-Commercieel is het sticky met online ruitersportzaken uitgebreid. Klik hier voor de lijst.

Bokkers van Toen besloten forum
Bij wijze van experiment is het BvT forum vanaf nu alleen beschikbaar voor gebruikers die voor 9 januari 2003 geregistreerd zijn. Dit zijn dus de mensen die zich geregistreerd hebben gedurende de eerste twee jaren van Bokt.

Het BvT forums is opgericht voor de Bokkers die al erg lang lid zijn en graag op de hoogte willen blijven van het wel en wee van de andere Bokkers die ze nu inmiddels al een flink aantal jaren kennen. In de praktijk bleek dit echter niet heel erg te werken aangezien er ook flink wat mensen actief waren op BvT die zich pas dit jaar geregistreerd hadden.

Om die reden en ook om te kijken hoe (en of) dit gaat werken is BvT nu alleen beschikbaar voor mensen die aan de voorwaarde voldoen en op deze link geklikt hebben. Dit is hetzelfde script dat ook voor de toegang tot de andere niet-paardenforums zorgt.

Foto's altijd zichtbaar op CB/UK
Vanaf 4 september is het verplicht om je fotos / afbeeldingen / tekeningen en dergelijke direct zichtbaar in het topic te hebben staan.

Dit staat ook in de regels van [UK] en [CB]:
Regels UK en CB schreef:
3) Zorg dat je foto / tekening altijd in het topic zelf zichtbaar is en mensen dus niet eerst naar je site toe moeten om foto's of tekeningen te bekijken.
De enige uitzondering hierop zijn websites zelf.


Subtitels
Sinds deze maand kun je onder de naam van elke (sub)moderator vinden waar hij of zij moderator van is.

Technisch

Stroomstoring legt Bokt plat
Zoals je in deze dienstmededeling hebt kunnen lezen is Bokt tijdelijk offline geweest door een stroomstoring bij het bedrijf waar de boktservers staan.
Natuurlijk gaat het daarna niet altijd in een keer goed, dus duurde het even voordat alles weer helemaal op de rails was. Onze excuses voor het ongemak Lachen

Persoonlijk

Ellende mag vanaf nu Drs. Ellende genoemd worden. Ze is 7 september afgestudeerd.
Urielle is 18 september bevallen van een dochter, Gioya. Hier kun je de felicitaties kwijt.
Romkabouter is weer flink in de prijzen gevallen deze maand.
Siempie heeft een heerlijke vakantie gehad in Londen.
Maya gaat een poging wagen om een half jaar heel hard en heel serieus aan haar studie te werken, omdat ze in februari wil afstuderen. Hiervoor wil ze dus een stuk minder tijd op Bokt besteden, zien jullie haar lang online, val haar dan gerust lastig met pb'tjes met of ze niet eens aan het werk moet Ja Haar toegestane Bokttijden zijn : voor 9 uur 's ochtends, van 12 tot 1 uur 's middags, en vanaf 22 uur 's avonds.
Tieneke verdrinkt in haar cursussen, maar ziet het nog zitten en zal dit jaar stage lopen in het 2de leerjaar (groep???), een klasje van 15 kindjes.
Pink_Horizon is van haar geloof gevallen, het onmogelijke is gebeurt; ze heeft een RIJ pony aangeschaft. Weliswaar een 2,5 jarige maar het lijkt er nu dan toch écht op. Maar schrik niet te hard, het is 'gewoon' weer een Welsh (Cob) Clown. Dus inderdaad; "Eens een Welsh, altijd een Welsh".
Voor de geinteresseerde is de nieuwe TROTS hier te vinden; De Biestermannen's Pride
Olympia heeft haar stage bij de kleuters overleefd *LOL*


Overig

Testrecepten
De uitslag van het testrecept van de maand september komt uit op een: 5,7 Het betrof de Spaghetti met knoflook en pijnboompitten
Een hele krappe voldoende deze keer, veel waren niet echt te spreken over de smaak van het recept. Het rook heerlijk, maar de smaak viel tegen helaas Lachen

Het nieuwe testrecept van de maand oktober: Tomaten-mozarella wraps Als je deze maand wilt meetesten, stuur dan een pb aan Sizzy om je op te geven Lachen

Topic van de maand
Deze maand is onze keus gevallen op het Baaisikkel-topic Hier kun je terecht voor al je problemen met je baaisikkel Haha!

Een hele week Fairie

Deze keer is het mijn beurt om jullie een beeld te geven hoe een normale week van deze moderator er (momenteel) uit ziet!

Mijn week begint op maandag ochtend om 07.45. Dan gaat mijn telefoon af. Omdat ik slaap te kort heb en graag nog even door slaap gaat 10 minuten na mijn telefoon ook mijn wekker nog eens af. Als alles goed gaat en netjes verloopt sta ik dus om 07.45 in de badkamer. (Zo niet, dan hebben we een probleempje en missen we de bus! Haha!) Snel mezelf klaar maken en wat troep bij elkaar zoeken die vluchtig in een tas gegooid worden. Wat betreft het bus gebeuren ben ik een chaoot: eten en mijn haar uit kammen doe ik als ik pas in de bus zit. Slimmer is om gewoon maar even eerder op te staan he.... Haha!
In een half uurtje ben ik op het station in Eindhoven, waarna ik de volgende bus pak naar mijn stage adres. Ik loop op dit moment stage, nog tot januari, bij Hunterskil Howard. Dat is een internationaal communicatie advies bureau (reclame etc dus Knipoog). (oef) Meestal ben ik net na 09.00 binnen. Het eerste wat ik opstart is Safari (om te bokken) en msn. Hihi foei!
Daarna ga ik maar eens kijken wat ik kan doen, of er nog dingen op mijn planning staan, en ga ik aan het werk.
Smiddags heb ik natuurlijk even pauze en tijd om te eten. Deze tijd gebruik ik om alles even bij te lezen, en wat van jullie TEM’s af te handelen. Daarna is er weer werk aan de winkel. Tussen door af en toe nog eens bokt checken, pb’s beantwoorden, moderatorpraat bij lezen en TEM’s af handelen. Om 17.30 ben ik hier klaar, pak ik mn spullen en loop ik terug naar het station. Als ik weer thuis ben, ongeveer 18.20, is meestal het eten bijna of al klaar en kan ik zo wat haast aanschuiven.

Hoe de rest van de dag er uit ziet verschilt per dag:
Wij zijn met 3 kinders thuis, en wanneer het mijn beurt is even de honden uitlaten.
Op maandag, woensdag en vrijdag ga ik meteen na het eten omkleden om vervolgens naar mijn bijrijdpaard Jatou te gaan. (Voor de bokkers die het niet weten: een 15-jarige koffievos merrie van Michelangelo) Ik probeer altijd om uiterlijk 19.15 op stal te staan. Even poetsen en knuffelen (om wat ontspanning te vinden) en daarna rijden. Na afloop natuurlijk nog even na knuffelen, hoeven verzorgen (ze heeft droge hoeven) en als het nodig is de stal leeg scheppen/bij houden. Mijn troep op ruimen, kast op slot en waar nodig (ook tussen door genoeg): socializen natuurlijk met de stalgenootjes. (Hoort er bij, gezellig!)
Tegen de tijd dat ik klaar ben met alles, en weer thuis ben is het ergens tussen 21.15 en 20.00. Veel later eigenlijk nooit. Het eerste wat ik doe als ik thuis kom is meteen onder de douche. Even lekker mijn haar wassen en zo heeft het nog de tijd om te drogen voor ik weer mijn bed in duik.
De stap daarna is aan de computer. Thuis werk ik ook nog het een en ander en momenteel heb ik het daar erg druk mee. Daarnaast natuurlijk ook even bokken en met vrienden bij kletsen op MSN. Ik probeer om uiterlijk 00.30 in bed te liggen. En omdat ik nog even wil lezen verplicht ik me zelf om iets eerder te gaan. Op vrijdag word het meestal wel later, omdat ik dan even rustig door kan werken.

Op dinsdag gaat de eigenaresse van Jatou overdag naar stal en krijgt ze van haar de nodige aandacht en verzorging. Omdat ik echt tijd nodig heb om te werken ga ik op dinsdag na het avond eten meestal meteen aan het werk. Natuurlijk (kan niet anders Knipoog) ook nog even bokken.

Op donderdag avond zijn er lessen op stal. Als ik er energie voor heb, en een klein beetje tijd heb probeer ik eigenlijk even langs te gaan om met Jatou te knuffen, iets van de les op te steken en te socializen met stalgenootjes. Maar om eerlijk te bekennen komt het er nooit van..... Nagelbijten / Gniffelen Meestal ziet mijn donderdag avond er net zo uit als de dinsdag avond. Hehe.

Zaterdag is naar mijn idee een brakdag, maar eigenlijk komt het er niet van. Eerst even uitslapen en dan aan het werk. Ik werk op zaterdag bij de AH, van 12.00 tot en met 20.30. Vanwege mijn stage heb ik even tijdelijk die uren laten terug draaien naar van 17.00 tot en met 20.30 omdat ik anders echt te veel bezig ben, het niet meer bij gewerkt krijg en gewoon kapot ben. Smiddags werk ik thuis even aan de computer, dan vroeg eten en op naar de Appie. Daar even de benen onder mn lijf vandaan rennen en om 20.45 staan we meestal wel buiten. Terug naar huis en op de bank ploffen. Kan ik nog net een paar kuren zien van Dancing on Ice Nagelbijten / Gniffelen Daarna weer werk aan de winkel. Ook op zaterdag avond word het meestal wel laat. Op zaterdag gaat de eigenaresse van Jatou naar stal. Lachen

Zondag dan een brakdag? Nee, ook niet. Op zondag probeer ik een beetje vroeg op stal te staan indien ik niet iets heb als een familie verjaardag oid. Zelfde als de rest van de week eigenlijk met Jatou en daarna weer naar huis, eten, en weer werk en bokken.

Omdat ik het idee heb dat ik helemaal geen leuke dingen meer doe, buiten het paardrijden en slapen om Haha!, probeer ik wat leuke dingen in te plannen: Een avond naar een concert (oeh en er komen zo’n leuke dingen binnenkort die ik al op de planning heb!!! Party!!), een weekendje naar mijn vrienden in Delft (ja, ik zoek ze wel weer uit he...) of iets anders, maar eigenlijk komt het er niet van. Daarnaast wil ik ook weer leuke dingen gaan doen met mijn beste vriendin. Maar omdat we het beide nu druk hebben met stage en werk.... komt ook dat er niet van. Boos!

Welkom in de heerlijke ‘Fairie-sleur’........ *zucht*
Haha! Haha! Haha!

Roosch

Berichten: 37213
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:11

Bedankt, weer een leuke BBB!
*zal Maya strict in de gaten houden.
Go Ellende Go jij! Go jij!

Succes voor de andere nieuwe submods en mids! OK dan!
Arme Fairie, drukke week. Nagelbijten / Gniffelen

Shaar

Berichten: 9184
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Olderchurch a/d Asshole

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 22:15

Bedankt weer, voor de info!
Oeh, ik ben bang dat Maya een overvloed aan PB's gaat krijgen Nagelbijten / Gniffelen Haha!
En het Baaisikkel-topic is inderdaad érg goed Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49651
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:15

bedankt voor het plaatsen Sizzy... erg leuk om te lezen!

drs. Ellende: gefeliciteerd! Slim
Urielle: gefeliciteerd met de geboorte van Gioya Go jij! Go jij!
Rom: gefeliciteerd met de prijzen!

Verder alle nieuwe mids en submods: gefeliciteerd, succes en sterkte! Haha!

Bluem

Berichten: 3725
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: België

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:20

Baaisikkel-topic wel echt terecht topic van de maand. Haha!

xx_Irisje

Berichten: 12352
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-06 23:31

vind die BBB altijd leuk om t lezen Lachen
ben weer helemaal bij..

vrees dat maya heel wat op haar vingers getikt gaat worden Tong uitsteken

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 01:11

Weer helemaal Up-to-date.
Nieuwe mod's en bemiddelaars; Succes! OK dan!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:24

Gefeliciteerd Ellende.
Maya, ik dacht al dat je te veel bokte Haha!

Baaisikkel topic had ik eerder al gespot, wat een geweldig topic Haha! Haha!

Verder een leuke Bulletin Ja

Sannert

Berichten: 6086
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:27

Gefeliciteerd Ellende!
Haha, maya, ik denk dat je veel pbtjes gaat krijgen. Knipoog
Leuke BBB weer! Haha!

SplashIsLief

Berichten: 33058
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 10:52

Super ik ben weer bij!!

Yessy

Berichten: 23073
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 11:08

Leukleuk! Iedereen gefeliciteerd met van alles en nogwat en batje bedankt Haha!

Daihyo

Berichten: 88513
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:31

Leuk om weer te lezen.

Ellende: gefeliciteerd met je studie!
Urielle: gefeliciteerd met de kleine!

Succes met alle stages.
En submods: succes!

Liberte
Berichten: 5345
Geregistreerd: 12-10-05

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 12:41

Leuk om alles weer bij te lezen. Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 14:04

*is weer op de hoogte*

1 vraag: dit:
Besloten in topictitel verboden
Vanwege de gerezen onduidelijkheid is het niet langer toegestaan om [BESLOTEN] in topictitels te plaatsen. Bokt is een openbaar forum. Behalve BvT en de moderator- en beheerdersforums, zijn er geen forums of topics die besloten zijn.


Geld dit ook voor de topics op BM??

MSQuincyTE

Berichten: 13403
Geregistreerd: 02-03-05
Woonplaats: Op een mooi plekje in GRUN

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:16

Ellende gefeliciteerd

Sizzy Bokt is geen besloten forum dus hoeven de bokkers van toen ook geen besloten forum te hebben

Katja
Blogger

Berichten: 42204
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 16:48

De laatste opmerking snap ik even niet MSQuincyTE.

Leuk om alles weer bij te lezen. Ellende en Urielle gefeliciteerd.

Veirl

Berichten: 19818
Geregistreerd: 08-01-03

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:13

De BBB wordt telkens leuker. Haha!

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:20

*Wacht nu al op het BBB van oktober Haha!
Urriëlle gefelici met je mooie kleine meid!!!
En jammer van Batje,maar een verstandige keuze voor zover wij dat kunnen beoordelen. Lachen

Many
Berichten: 8292
Geregistreerd: 30-10-04

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:27

De BBB is weer super Haha! Urielle, nogmaals gefeliciteerd met je dochter!
Batje, bedankt voor het moderaten Lachen En Fairie, drukke week heb jij zeg!

Niek123

Berichten: 2087
Geregistreerd: 19-12-05

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 17:31

helemaal weer up to date Haha! altijd leuk om te lezen Knipoog

Fenn

Berichten: 6303
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 18:20

hij is er weer Haha!
Vind het ook altijd leuk om te lezen, hehe. Op naar de volgende Vork

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:22

Medousa schreef:
1 vraag: dit:
Besloten in topictitel verboden

<knip>

Geld dit ook voor de topics op BM??


Nee Lachen Je mag best een besloten meeting regelen met bijvoorbeeld een clubje mensen uit een huiskamertopic, dat is geen punt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:41

Baaisikkeltopic het topic van de maand? Ik voel me vereerd...Ja

Dank aan iedereen die zo leuk heeft meegedaan en ook aan de moddies dat het op Praktijkproblemen mocht blijven staan.

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:35

Ik vind het jammer dat ik het BvT helemaal niet meer kan zien. Dat ik niet kan meeposten, oké, maar ik las toch regelmatig mee.

Olympia

Berichten: 55654
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Dienstmededeling: Bokt Beheer Bulletin September

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:45

Cassidy schreef:
Baaisikkeltopic het topic van de maand? Ik voel me vereerd...Ja

Dank aan iedereen die zo leuk heeft meegedaan en ook aan de moddies dat het op Praktijkproblemen mocht blijven staan.



Moddies vonden het zelf ook helemaal geweldig *LOL*