Too good to go

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steenbok12
Berichten: 7854
Geregistreerd: 26-10-06

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-24 06:40

Iemand aanraders voor winkels in Helmond? Ik ga verhuizen. Dus misschien ga ik wel weer eens wat proberen. In huidige dorp was het niet zo spannend

lovelyfiefy

Berichten: 5119
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 11:11

Steenbok12 schreef:
Iemand aanraders voor winkels in Helmond? Ik ga verhuizen. Dus misschien ga ik wel weer eens wat proberen. In huidige dorp was het niet zo spannend


ik heb daar wel eens gebruik gemaakt van een bakker die bij mij toen in de buurt zat
en de lidl.
momenteel woon ik daar niet meer, dus ik weet niet welke bedrijven er allemaal nog mee doen daar.

edit: even aan het kijken via tgtg

hema heb ik toen ook wel eens een goed pakket gehaald.
bakkerij 't stoepje vind ik over het algemeen overal wel goed waar je pakketen kan halen.
bakkerij 't bakkertje is volgens mij de keten waar ik toen wel vaker wat gehaald heb, nette pakketen altijd en divers ook kwa inhoud.

de andere die er in staan , durf ik niet van te zeggen dat die toen ook al mee deden.
(restaurants heb ik zelf nog nooit geprobeerd, dus die kunnen er wel al tussen gezeten hebben toen der tijd)

FrNo
Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-24 14:38

Steenbok12 schreef:
Iemand aanraders voor winkels in Helmond? Ik ga verhuizen. Dus misschien ga ik wel weer eens wat proberen. In huidige dorp was het niet zo spannend


Ik zou ook gewoon kijken naar het aantal gegeven sterren.

_lautje_

Berichten: 9279
Geregistreerd: 23-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 17:50

Hier ook een fanatieke togoodtogo’er.
Net 2 pakketten van de visboer gehaald. €4,99 per stuk
2 ruime porties Zalmlasagna, 3 broodjes met vis voor in de oven, 2 vissalades en 2 tonijn sausijzenbroodjes.
Ik blij! Hoef niet te koken zo en als ik dit normaal haal voor een snelle hap op zaterdag ben ik een vele malen groter bedrag kwijt.

Ik haal ook regelmatig bij de ambachtelij bakker in het dorp. Diepvriespakket is vaak veel brood wat ik in de diepvries stop thuis. Vaak gewoon brood, maar ook desembroden, luxe broodjes, krentenbollen.
Hun verrassingspakket bevat vaak verse taart. Voor Pasen nog een advocaat monchou taartje, 3 dezembroden, 4 croissants, 6eierkoeken, harde broodjes en 4 halfjes brood in 1 pakket. Taart alleen al is €15 en de eierkoeken daar €1,15 per stuk.
Haal nog amper ‘gewoon’ ons brood en dat voor een gezin met 3 kinderen. Waren normaal zo €50 per week kwijt bij de bakker.
Nu alleen aanvullen op wat ik via togoodtogo haal.

Afbeelding

GamblersCup
Berichten: 13430
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 23:04

Mag een "Overblijver" van AH ook? Dat heb ik gisteren voor het eerst gehaald, een brood overblijver en een verrassings overblijver (groente. vlees, zuivel werd er als voorbeeld gegeven wat er in kan zitten). Nou, het was ook echt een verrassing, en niet positief! De eerste keer dus, en gelijk de laatste keer.

Broodpakket: 1 bruin brood (de goedkoopste) 2 zakjes met 4 mini berlinertjes erin, 2 choco muffins en 4 kleine choco-kokos cakejes.
Verrassingspakket: 1 zakje japanse wokgroente, 1 klein zakje nasi/bami groente, 1 zakje veldsla en 2 zakjes met een plukje kruiden erin (peterselie en munt geloof ik).

Ik snap dat het idee is dat er niets wegggooid hoeft te worden. En dat je geen keuze hebt. En dat er altijd iets bij kan zitten wat je niet lust of waar je gewoon niets mee kan. Maar dit was gewoon sneu... weggegooid geld. En bovendien moest ik behoorlijk lang wachten, hoewel ik een uur nadat ik het op kon halen aanwezig was. Het lag nog niet klaar. Want, zoals de dame van AH zat te vertellen, er gaat wel veel fout met de overblijvers. Er worden altijd meer aangeboden dan dat ze eigenlijk hebben en dit was er weer zo één. Ze kreeg niemand te pakken en moest er zelf achteraan. Zuchtend van ellende kwam er uiteindelijk een student aangezet die schijnbaar die zakjes groente en kruiden nog bijelkaar heeft weten te vinden en de dame voelde zich zeer ongemakkelijk.

Ik ga de volgende weer via de to good to go app doen, geen AH meer voor mij.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 06:15

Kwam het wel aan de waarde?


Je kan ook niet in de app klagen geloof ik. Al de medewerker al zegt dat het vaak fout gaat moeten ze dat intern oplossen en daar hoor jij niet de dupe van te zijn,

Kairos
Berichten: 2730
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 17:49

Hebben jullie ook al pakketten met dynamic pricing gezien? Ik zag nu een pakket van een bakker, 7.50. Gezien deze meestal wel weg is, gok ik dat de waarde wel goed zit hoor, maar zouden jullie het nog kopen?

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 18:16

Ja ik heb er vandaag voor het eerst een gekocht, waar ik normaal 6,99 betaalde, is het nu 12,99, maar waarde van het pakket staat volgens mij wel aangegeven als hetzelfde, dus ben heel benieuwd of het nu dan inderdaad een even groot pakket is, maar gewoon tegen veel hogere prijs? Indien dat zo is halen wij hem na vandaag niet meer. Ook nu voor deze prijs is hij snel weg, niet meer binnen 5 minuten, maar nog wel dezelfde avond. Ze scoren nog best prima, en we zijn normaal heel tevreden, dus willen het wel proberen. Kunnen hem vanavond ophalen, zal wel laten weten hoe het was.

Kairos
Berichten: 2730
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 06:55

Faelynn schreef:
Ja ik heb er vandaag voor het eerst een gekocht, waar ik normaal 6,99 betaalde, is het nu 12,99, maar waarde van het pakket staat volgens mij wel aangegeven als hetzelfde, dus ben heel benieuwd of het nu dan inderdaad een even groot pakket is, maar gewoon tegen veel hogere prijs? Indien dat zo is halen wij hem na vandaag niet meer. Ook nu voor deze prijs is hij snel weg, niet meer binnen 5 minuten, maar nog wel dezelfde avond. Ze scoren nog best prima, en we zijn normaal heel tevreden, dus willen het wel proberen. Kunnen hem vanavond ophalen, zal wel laten weten hoe het was.

Ik ben benieuwd! (Net als of het extra geld naar TGTG of naar ondernemers gaat)

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 08:03

Helaas was het exact hetzelfde pakket, maar gewoon een heel stuk duurder dus 8)7
Zaten 16 kleine stukjes sushi in voor €13
Wij bestellen hem niet meer en sparen dat wel op om zo af en toe gewoon ergens lekker onbeperkt sushi te kunnen gaan eten oid.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 08:04

Dus als ik het goed lees heb je meer betaald maar het pakket is niet meer waard? Of lees ik dat verkeerd

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 08:09

En wat stond erbij in de voorwaarden. Want ergens zou je dan toch van die van drie keer de waarde niet meer halen en dat maakte het toch aantrekkelijk. Dan ben je inderdaad beter af met een keer onbeperkt sushi eten en dan heb je ook meteen de keuze om precies te kiezen wat je wilt.

Dynamic pricing kan toch een slecht move zijn.

Prairy
Berichten: 9171
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 08:27

Ik had gisteren in de Spar in Oudorp voor €4 een enorme score. Helaas geen foto van gemaakt.

2 zakken andijvie
Zak spinazie
Klein zakje ijsbergsla
Zak rucola
Grote zak bami groente
Maaltijd pakket kip Madras
Pak kip
1,5l melk
1 liter bio melk
Witlof maaltijd
Gortepap
2 almhof toetjes
Pak vanille vla
2 Zuivelhoeve proteïne potjes
Activia pruim set van 4

Dallista

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 12:47

Geloof niet dat ik ooit iets van dynamic pricing heb gezien in TGTG, en het spreekt me ook niet aan. TGTG is juist aantrekkelijk vanwege het 1/3 concept; anders koop ik liever super verse spullen voor de volle pond en beslis ik zelf wat ik koop. ;-)

Afbeelding

Dit was van de luxe banketbakkerij Looijenga afgelopen zaterdag. Moederdag taartjes (met lippen chocolaatjes!), beestjes, van alles wat. Drie families hebben genoten! 3 x 7 euro. (Echt super kwaliteit.)

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 12:56

Ik volg 2 britse youtubers en 1 van de 2 had het inderdaad over dynamic pricing maar als in ze had er van gehoord. Niet van ik heb het geprobeerd. Als je dan inderdaad bijna de volle pond moet betalen zou iedereen toch liever zelf kiezen wat ze kopen.

Terring dat is veel lekkers, wat voor taartjes zijn die met die diertjes erop?

Dallista

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:04

friezenfan2 schreef:
Als je dan inderdaad bijna de volle pond moet betalen zou iedereen toch liever zelf kiezen wat ze kopen.

Terring dat is veel lekkers, wat voor taartjes zijn die met die diertjes erop?

Ja, bijzonder hoor. Ik kan er me weinig bij voorstellen dat zoiets als dynamic pricing succesvol zou zijn….

Volgens mij zijn het deze gebakjes.
https://lekkervanlooijenga.nl/webshop/? ... dergebakje
Heel schattig (en lekker!).

DemDeempel

Berichten: 1082
Geregistreerd: 26-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:51

Bij ons hebben er ook meerdere een dynamische prijs, je betaald dan 7,49 voor minimale waarde 14,99. Voor dat geld koop ik liever voor de volle pond wat ik zeker weten kan en ga gebruiken.

Laatste tijd alleen weinig tot geen pakketten of last minute geannuleerd bij mijn vaste supermarkt. Ze hebben tegenwoordig 50% korting op de tht dingen dus dat zal wel helpen met nog een groot deel verkopen ipv een TGTG pakket.

Caira
Berichten: 26078
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:47

Ik haal geregeld een pakket van de bakker, maar vind het jammer dat er bijvoorbeeld geen restaurants mee doen. Het is of de bakker of de supermarkt, wat variatie zou leuk zijn.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 15:55

Jammer dat er niet meer opties zijn bij jouw in de buurt. Want er zijn wel restaurants die mee doen.

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:31

Mijn favoriet blijft toch de plantenwinkels. 2 hele mooie grote bosbes planten gehaald en al meerdere pakketten bij een tuincentrum gehaald. Betaal je 5 euro voor en waarde was bijna 10x zo veel iedere keer. Vaak wat snijbloemen, wat buiten planten en wat binnen planten.

Faelynn

Berichten: 3159
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 17:30

friezenfan2 schreef:
En wat stond erbij in de voorwaarden. Want ergens zou je dan toch van die van drie keer de waarde niet meer halen en dat maakte het toch aantrekkelijk. Dan ben je inderdaad beter af met een keer onbeperkt sushi eten en dan heb je ook meteen de keuze om precies te kiezen wat je wilt.

Dynamic pricing kan toch een slecht move zijn.


friezenfan2 schreef:
Dus als ik het goed lees heb je meer betaald maar het pakket is niet meer waard? Of lees ik dat verkeerd


Klopt helemaal, je betaald gewoon meer voor dezelfde hoeveelheid, pakket was altijd al 16 stukjes sushi. heb nu €12,99 betaald met de dynamische prijs en de waarde van het pakket was €25,50, je betaald nu dus ongeveer de helft, ipv 1/3 van het bedrag, voorheen was het €8,50 voor exact hetzelfde pakket :(
Sushi was lekker, maar voor dit bedrag halen we wel een keertje minder en gaan lekker ergens zelf onbeperkt sushi eten waar we zelf uit kunnen kiezen wat we willen. :j

Dallista

Berichten: 4423
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:07

Net twee verrassings poké bowls gehaald bij Poké Perfect. Eentje is vega, daar zal ik wel iets van zalm of zo bijdoen, maar verder prima als leuke lunch voor 2e Pinksterdag.

Wat ik niet zal uitproberen is de eerste dynamic pricing box die ik ben tegen gekomen, staat nu in de app. Broodpakket van Flink, 7,50 ipv normaal 5 (totale waarde dus 15 euro).
Dan moet je wel heel graag brood willen. Er zijn hier altijd zoveel broodboxen, waarom zou je er dan nog extra voor gaan betalen?

Fitzroy

Berichten: 25163
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:09

Ik heb ook sinds tijden weer eens een pakket gehaald bij Bakker Bart. Viel me niet echt mee, dus was eenmalig.

friezenfan2

Berichten: 2641
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:28

Voor brood zou je dan ook altijd nog bij de ah/jumbo/lidl brood van gister kunnen kopen en dan heb je vaak toch wel de kans om te kopen wat je wilt. En die keuze heb je nooit bij tgtg.

_lautje_

Berichten: 9279
Geregistreerd: 23-03-05

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:58

Afbeelding
Dit was van onze bakker afgelopen vrijdag. Waren 2 pakketten. Voor zowel mijzelf als mijn moeder.
Is een bakker met 3 sterren en levert altijd deel van team voor kampioenschappen.
Had een aardbeientaart, puddingbroodjes, 4 dubbeldekker tompoucen, luxe harde broodjes, gewoon brood, desembrood, witte bolletjes, krentenbrood en een olijven desembrood.