[Dienstmededeling] BBB Maart

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eline

Berichten: 72937
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

[Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 11:42

Het Boktbeheer Bulletin van februari is hier te vinden.

Alvast een waarschuwing: er is deze maand veel gebeurd en er staat een hoop te gebeuren, dus bereid je vast voor op een uitgebreid BBB Lachen

Beleid - Algemeen

Het Geheime Bokt Project onthuld!

Eindelijk is het zover, het Geheime Bokt Project kan worden onthuld! Maak kennis met de:
Bokt Wiki

Meer over de BoktWiki kun je lezen in de Dienstmededeling.

Nieuwe mod indeling

De afgelopen tijd hebben de moderators de forums opnieuw verdeeld. Veel forums die nog geen moderator hadden, hebben er nu wel één of twee. In dit topic vind je een overzichtje, maar het is altijd mogelijk dat er dingen wijzigen, en de lijst in dat topic wordt niet up to date gehouden. Als je wilt weten wie er moderator is op een bepaald forum kan je dat zien in de forumindex en lezen in de charter (het "Welkom op..." topic) bovenaan elk forum.

Adopteer een mod/mid

We gaan een proef starten waarbij elke moderator zijn eigen groep gebruikers heeft en je van te voren alvast een mid kunt kiezen onder de noemer 'adopteer een mod/mid'. Meer hierover kun je in deze dienstmededeling lezen.

Bokt Nieuws

Zoals je misschien gemerkt heb is de nieuwspagina van Bokt de afgelopen tijd een stuk beter gevuld dan in het verleden het geval was. Dit is te danken aan meer aandacht voor het nieuws en aan het aanstellen van een nieuwsteam. Op dit moment bestaat de nieuwsredactie uit Sjoert, Shanna16 en Cayenne, samen met een aantal bokt correspondenten (op dit moment: Karin, Tha_Niekje, Ronald1982 )zorgen zij ervoor dat nieuws uit alle hoeken van de paardenwereld op bokt terecht komt.

Meer hierover kan je lezen in deze dienstmededeling op forumzaken

Bokt plant bomen

Sinds begin maart is Bokt aangesloten bij Cleanbits. Cleanbits is een bedrijf dat ervoor zorgt dat de CO2-uitstoot van de servers waarop Bokt draait wordt gecompenseerd door het planten van bomen. Sinds begin maart zijn er op deze manier al 13 bomen geplant!

Beleid - Forumspecifiek

Verzoek tags op EHK te gebruiken

Als je op op EHK (Exterieur en HengstenKeuzen) van het FA (Fokkerij en Afstamming) forum een topic opent, let er dan op dat je daar de tags voor gebruikt die in de regels vermeld zijn. Dus wie een topic opent voor hengstkeuze voor zijn merrie doet dit zo [H][wb] Hengst voor huppeldepup merrie. wie enkel een exterieur topic opent plaatst de tag [E]. Wie een specifiek stamboek wilt aanduiden kan daarvoor de internationale afkortingen gebruiken in een tag. Bijvoorbeeld : H voor Hannover, O voor Oldenburg, W voor Westfalen etc. Voldoen de topics niet aan de regels, dan zetten we ze op slot omdat uit ervaring blijkt dat het forum anders erg onoverzichtelijk wordt.

Oneliners en niet onderbouwde berichten op [UK] en [CB]

Naar aanleiding van dit topic op [FZ] is er op maandag 19 februari een test gestart met betrekking tot oneliners en niet onderbouwde berichten op de creatieve fora. Het doel hiervan was het zelf reguleren van [UK] en [CB] naar een hoger niveau te brengen en daarmee in te haken op het 'een beter Bokt begint bij jezelf'. Om dit te kunnen bereiken is er de mogelijkheid gegeven users vrijheid te geven in het posten van spontane reacties. Daarnaast werd gevraagd aan users om initatief te tonen en overige gebruikers te vragen hun mening meer te onderbouwen. Dit zou elkaar moeten motiveren, inplaats van de groene demotiverende opmerking.

De test heeft gedraaid van maandag 19 februari tot en met dinsdag 20 maart. Er zijn 2 evaluatie topics gemaakt waarin een samenvatting met conclusie is geformuleerd. Verder kun je als user daar je mening over deze test kwijt: Het topic op UK en het topic op CB

De test is goed verlopen. Users motiveerden elkaar en er werd vrij actief geTEMt op oneliners. De sfeer op [UK] en [CB] is prettig en veel users posten actief en onderbouwd mee. Iedereen leert iets van elkaar wanneer je onderbouwd post. De inhoud van de test wordt vanaf heden dan ook door gevoerd op [UK] en [CB].

Oneliners op In Memoriam

Ook op In Memoriam zullen we oneliners gaan verwijderen, en dan gaat het met name om het bericht 'sterkte' De topics op [IM] zijn meestal erg droevig, en deze oneliners lijken meer op berichtensprokkeling dan oprechte steunbetuiging. Wanneer je de moeite hebt genomen een topic te lezen, is het slechts een kleine moeite om met meer inhoud te reageren. Meer hierover staat in het sticky bovenaan het forum.

Technisch

Spoilertag

Een 'spoiler' is een soort 'onthulling', informatie die je níet wilt hebben als je een film of boek nog wilt lezen. Zo kan een film een stuk minder leuk zijn als je de clou al weet, en een boek minder spannend als je al weet wie 'het gedaan heeft'. Omdat er behoorlijk wat (langlopende) topics op Bokt over films, series en boeken gaan kan je sinds kort gebruik maken van een tag om te zorgen dat je tekst niet direct leesbaar is voor mensen die bijvoorbeeld een aflevering nog niet gezien hebben. Dus ben je actief in een topic over een bepaalde serie en wil je een bericht plaatsen wat gezien kan worden als spoiler, zet dat dan tussen spoilertags:
Code
[spoiler]zodat niemand kan zien dat de butler het gedaan heeft![/spoiler]


In een topic ziet dat er dan zo uit:
Spoiler:
spoilertags, zodat niemand kan zien dat de butler het gedaan heeft!
. Als je wilt kun je de spoiler lezen door de balk met je muis te selecteren.

Inhoudelijk

Afscheid xKatleentjex

Helaas hebben wij deze maand afscheid moeten nemen van xKatleentjex, wij willen haar op deze plek nog een keer hartelijk bedanken voor alle inzet die ze in het groen getoond heeft!

4 nieuwe mods

Maar ook deze maand mogen we vier nieuwe moderators verwelkomen:

Afbeelding Iefke voor BoktMeetings + SpeelKamer + KippenHok.

Afbeelding Neonlight voor NewForest + RassenPraatAlgemeen.

Afbeelding Shalimar voor JeugdHonk + JeugdInThePicture.

Afbeelding Zahlina voor ArabischeVolbloeden + EVenementen.

Achter de schermen

Voor sommigen van jullie kan de volgende zin als een verrassing komen, dus let op en houd je vast: moderators zijn mensen... ... ... Knipoog Dat betekent dat moderators fouten kunnen maken, en dat kunnen ze niet alleen: dat gebeurt ook best wel eens. Dit leidt nog wel eens tot chagerijnige topics op Forumzaken of berichten in de huiskamer over die 'stomme/rot/bananerige'moderators'. Of tot mensen die gewoon balen van een modactie, maar daar verder niets aan doen. En dat is eigenlijk jammer: klagen op forumzaken is niet de bedoeling, een mod hoeft niet aan de schandpaal als hij/zij een fout maakt, maar er stil van balen leidt ook nergens toe.

Dus wat kan je wel doen: als jij vindt dat een mod fout zit met een modactie op het forum of in een reactie naar jou toe, meldt dat. Je kunt eerst proberen er met de mod zelf uit te komen door een pb te sturen en met hem/haar in discussie te gaan. Levert dit voor je gevoel niets op, kan je een pb sturen naar een Hoofdmod (Apple/Ellende/Ibbel/Mickey/Siempie). Geef in die pb duidelijk aan wat er volgens jou aan de hand is: waar gaat de mod de fout in en wat heb jij eventueel al gedaan om dat aan hem/haar duidelijk te maken. Als wij vinden dat je gelijk hebt zal de mod op z'n ongelijk worden aangesproken.

Als je het niet eens bent met een sanctie die je gekregen hebt, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de bemiddelaars.


Overig

Verslag mod-mid-meeting in Utrecht

Afbeelding

Op een mooie zondag in maart zijn we met deel van het team gaan bowlen en wat gaan eten in Utrecht. Ik hoop dat ik voor iedereen mag spreken als ik zeg dat het erg gezellig was Lachen. We hebben hier in ieder geval één nieuwe bokker (m) aan overgehouden. Maar de volgende keer dat we een mod/mid uitje organiseren weten we niet of Bart nog meedurft... Knipoog

Statjes!!!

Zoals beloofd op forumzaken weer eens wat statjes in het BBB. Op speciaal verzoek van Vue allereerst:

Favoriete kleuren sokken van moderators:
Code
+-----------------------------+-----+
| zwart                       | 14  |
| wat-bij-m'n-setje-past      | 10  |
| modgroen                    |  7  |
| boktblauw                   |  7  |
| 2 verschillende kleuren     |  5  |
| roze                        |  3  |
| wit                         |  3  |
| als-het-maar-ruitjes-heeft  |  2  |
| beheerdersrood              |  1  |
| sokken met Nijntjes!!       |  1  |
| bemiddelaarsoranje          |  0  |
| GBP-geel                    |  0  |
+-----------------------------+-----+


Statjes gebaseerd op 15 bowlende mods/mids en 10 beurten Clown

Code
+-----------------------------------+----+
|aantal ballen met 0 kegels         | 59 |
|Hoogst behaalde score (totaal)     |142 |
|Hoogst behaalde score per bal      | 30 |
|Laagst gehaalde score (totaal)     | 44 |
|Gemiddelde score (mod)             | 92 |
|Gemiddelde score (mid)             | 82 |
|Gemiddelde score (beheerder)       |142 |
+-----------------------------------+----+


Uitbreiding FAQ op TAO

De FAQ op het forum Transport, Afspraken en Overige is uitgebreid met een stuk over Aansprakelijkheid, paarden en verzekeren je kunt hier nog eens de belangrijkste zaken rustig nalezen.

Testrecepten
Het testrecept van maart: de hemelse risotto is uitgekomen op een gemiddelde van 7,6!

Wil je ook eens meetesten? In april is het testrecept: Brie in bladerdeeg met cranberry-chutney en amandelen Vork
Geef je op via pb aan Sizzy!

Topic van de maand

Als topic van de maand hebben we deze keer gekozen voor het nieuws dat tinker Swieber na twee jaar is teruggevonden, het topic vind je hier. Helaas is Swieber nog steeds niet thuis, maar we duimen mee dat alles in orde komt!

Persoonlijk

- Sylvia heeft een huishoudelijke tip: Doe nooit een flinke scheut dreft in je wasmachine. Tenzij je natuurlijk een berg handdoeken hebt liggen en je een excuus zoekt om ze te wassen.
- Karl66 wil nog even melden dat een half theelepeltje dreft genoeg is voor een schone vaat, en geen sop in de keuken Knipoog
- Nog een huishoudtip van Urielle: wenst u een zwembad bij uw huis check dan vooral NIET regelmatig de filter van het wasmachine en tadaaaaa!
- En een tip van Odetteke: vergeet ondanks dat je ziek bent niet de was uit de machine te halen als het klaar is... anders moet je het erna nog 4x wassen om de geur weer eruit te krijgen (hoe verkouden je ook bent, je ruikt het toch)
- Kris25 heeft haar mobiele telefoon meegewassen in de wasmachine. Weer eens een heerlijke blonde actie...
- Bij Chica zorgt kat in de wasmachine zorgt voor totale paniek in huis.. Kat oké, vrouwtje finaal geflipt en wist niet dat ze zo hard kon schreeuwen
- Justy is weer eens verhuisd en dit was wat haar betreft écht de laatste keer, dat gesleep met wasmachines gaat vervelen Clown
- Fairie's hondjes zijn onlangs alle 3 door de wasmachine gehaald. Na het koude winterweer hebben ze hun jas uit gegooit. Tijd voor een wasje dus.
- Leo_ke moet ineens van mams zelf leren wassen, en eind maart mag ze alvast een weekendje oefenen. Nagelbijten / Gniffelen
- Siempie is heel blij met haar wasmachine in Nederland in tegen stelling tot het lekkende en herriemakende kreng in Engeland Haha!
- De wasmachine van Elles draait de laatste tijd véél te weinig, met paniekerige toestanden op maandagmorgen tot gevolg, omdat alle nette kleren in de wasmand zitten en ze niks heeft om aan te trekken Verdrietig Manlief trekt vervolgens zeer behulpzaam de kast open, werpt een blik op de bérgen (paarden/sport/zomer) kleding, pakt een hardloopshirt met heel groot "Gelders Looppaspoort" erop en zegt doodserieus: "Je hebt kleren zát, je kunt dít toch aan?" Rolleyes
- De wasmachine in het studentenhuis van Sizzy heeft kuren en lekt. Na diverse beschuldigingen aan huisgenoten dat ze te nat douchen, bleek de wasmachine de schuldige te zijn.
- Oscar weet nog steeds niet hoe de wasmachine werkt. Of beter gezegd: ze wil het niet weten. Ze heeft niet voor niets een man..
- Ranja kan eindelijk na 2 jaar gesleept te hebben met volle emmers met vies waswater weer fatsoenlijk wassen. Gevolg van dat emmertjes-verhaal was dat de zolder met enige regelmaat blank stond van het water, omdat we weer eens de emmer niet hadden geleegd... De oorzaak: een bijna compleet verstopte afvoer. Dan heb je dus helemaal niks aan een waterslot en je wasmachine is zo'n plastic bak. Clown
- Mickey mag geen paardenzooi meer in de wasmachine gooien van haar hubbie. Helaas voor hubbie is Mickey een beetje eigenwijs Schijnheilig
- Bij Berdien wast mams nog, dus geen wasperikelen. Wel een paard dat door een sebacilsopje moet ivm mijt Ach gut
- Belker dacht dat dit een wasmachine was..
- Djilan heeft net een wasmachine gekocht Ja Alleen net 2 dagen voor een nieuwe actie van die winkel dus ze is lichtelijk teleurgesteld en gaat ze maar eens even bellen... (en mag nu het verschil tussen de oude prijs en de actieprijs komen ophalen Lachen )
- Sylleke heeft haar tienerjaren van zich afgewassen. Vork Zou ze dan eindelijk volwassen worden?
- Tieneke heeft voor het eerst op haar eigen paard gezeten, ze heeft geen zand gehapt dus de wasmachine mocht werkeloos toekijken
- Ellende vraagt zich af wat haar vriend allemaal uitspookt met zijn wasmachine Nors opkijken - en wast voorlopig nog maar even thuis

Een weekje Scum.

Citaat:
De meeste SGW-bokkers zullen mij wel kennen, maar ik zal me toch maar even voorstellen. Ik ben 34 jaar en woon in het zuiden des lands met mijn vriend Bitwise hier van Bokt. We hebben 3 paarden: Online, Cabanta en IenieMienie waarmee we voornamelijk SGW en dressuur rijden. Met de paarden en een fulltime baan krijg ik mijn tijd goed gevuld. Verder heb ik de ORUN (instructeur) opleiding gedaan en jureer ik zo nu en dan.

Maandagmorgen. Om 10 over 6 gaat mijn wekker af. Veeeeel te vroeg na mijn vermoeiende weekend! Gaaaap Maarja, er moet gewerkt worden.
Eenmaal thuis kijk ik eerst even op Bokt. Daarna moet ik de wond op het been van mijn jonkie verzorgen. Ze vind dat niet zo leuk maar blijft toch heel braaf. De paarden zijn vandaag vrij, dus ik maak de stallen nog even schoon en ga naar huis om te eten. Vork

Woensdagavond komt de dierenarts. De wond van mijn jonkie ziet er goed uit en ze mag weer gereden worden. Joepie! Meteen het zadel erop, en ik moet zeggen dat het niet tegenvalt. Wat rijdt ze toch heerlijk. Lovers

Donderdag is voor mij lesdag. In dit geval dressuurles, samen met mijn vriend die op Online rijdt. Online gaat goed! Kaatje gaat ook niet verkeerd. Als we thuiskomen is het alweer half 11 en na het schoonmaken van de stallen ben ik blij dat ik naar bed kan. Helaas deze week geen springles want de paarden hebben in het afgelopen weekend al hard gewerkt.

Op vrijdagavond besluiten we de paarden een avondje vrij te geven en het dorp in te gaan. We duiken een pizzeria in en smikkelen heerlijk van een pizza met een wijntje erbij en de avond vliegt voorbij. Vork

Weekend! Uitslapen! Maar wel een drukke dag voor de boeg. Allereerst voer halen voor de paarden. Daarna shoppen in de plaatselijke ruitersportzaak. Ik scoor 2 zwepen en een liksteen voor Kaatje. Verder naar de bloemist waar we nog een cadeautje halen voor mijn oma die 83 jaar wordt.
Het is prachtig weer en we besluiten om met Online en Kaatje het bos in te gaan. Kaatje loopt langs de drukke weg voorop en gedraagt zich voorbeeldig. Ik geniet van een heerlijk galopje.
Op een gegeven moment komen we in het bos en we ruilen van paard. Ik kan het natuurlijk niet laten om met Online een paar crosshindernissen mee te pikken.

Geen wedstrijd dit weekend. Het is weer zo zonnig buiten en in de stralende zon spring ik voor het eerst over een steiltje van 90 cm met mijn jonkie Pling . Ze maakt enorme sprongen over de hindernissen en ik heb nog moeite om haar goed uit te zitten.
Helaas moeten er ook nog wat huishoudelijke taken verricht worden (altijd minder). 's Middags gaan we op verjaardagsbezoek bij mijn oma.

En dan zit mijn weekje maart er al weer op.

Groetjes, Scum Doei!

Perzik

Berichten: 3336
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Nederland

Re: [Dienstmededeing] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 11:46

Succes nieuwe mods!
En die spoiler is handig Lachen!

Ntlie_

Berichten: 12473
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: [Dienstmededeing] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 11:50

Jeej, ben weer helemaal bij! Go jij! Go jij!
Die spoiler is idd handig, maar vind het een beetje dubbelop met de mini-lettertjes?
En verder nieuwe mods, succes! Ja

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: [Dienstmededeing] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 11:58

Leuke BBB.
de 4 nieuwe mods, welkom!!

[spoiler ] is erg handig!!!!

Wasmachine perikelen is grappig Haha!

Spoiler:
test

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:00

Welkom nieuwe mods!

BBB is weer leuk Haha!

geluksvogel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 29-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:01

Super leuk! Ook dat wiki is super handig.Toppie Haha!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:01

Weer op de hoogte Clown
Spoiler:
Handig trouwens, die spoiler-tag!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:03

Ik vind het spoiler beuren erg goed bedacht Haha!.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Dienstmededeing] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:04

Ben ik ook weer op de hoogte!

Nieuwe mods, succes Lachen

liannes

Berichten: 3255
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Noordoostpolder.

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:06

hihihi, spoilers, en een heuse bokt wiki......

waar schuilt nou de 1 april???? Haha!

Redrumfox
Berichten: 7626
Geregistreerd: 05-01-06

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:08

Haha, leuk die wasmachineweetjes Haha!

Spoiler:
spoilertags: de nieuwe bokthype! weet al wat ik dit weekend ga doen, haha
Haha!

bokt wiki si een goed plan trouwens, duimen maar dat het aanslaat! Lachen

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Re: [Dienstmededeing] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:10

Liesje_Lover schreef:
Nieuwe mods, succes Lachen


Dank u, ik voel me zeer vereerd Ja

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:11

Helemaal vergeten Bloos

Nieuwe mods: SUCCES!! Lachen

arans

Berichten: 9585
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Nijmegen en Hoorn

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:11

Zo ik ben weer helemaal op de hoogte Lachen

Leentje_

Berichten: 6062
Geregistreerd: 18-10-05

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:14

Veel succes nieuwe mods Haha!
ben weer helemaal op de hoogte Lachen

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:15

Ben weer helemaal bij
Ik vind dat Boktwiki leuk bedacht Haha!
Nieuwe mods: Heel veel succes Lachen

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:16

Zo dat was me het BBB wel.

Ik kan nu de Wiki doorlezen Ja


Spoiler:
Overigens, Ellende.. mijn vriend doet ook van die gekke dingen met de wasmachine Scheve mond

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:17

Succes nieuwe mods!
Dat spoilergeval is ook handig Ja

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:18

Echt weer een leuk BBB Lachen
Welkom alle nieuwe mod's Lachen Succes in het groene wereldje Knipoog
Iefkeee; de DGK moddie Tong uitsteken

xKatleentjex Back to Black Knipoog

Yonne

Berichten: 792
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Brabant

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:18

Nieuwe moddies succes!
Handig die spoilertag ja.
Bokt wiki is erg handig.
wasperikelen zijn grappig.
Ik ben weer op de hoogte Lachen

SplashIsLief

Berichten: 33058
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:20

Super om weer bij te zijne!!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:20

Ik wordt van die spoilerding denk ik alleen maar nieuwsgieriger Tong uitsteken haha.

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:22

Zo veel nieuws in één keer, ben blij dat het overzichtelijk in de BBB staat Lachen .

Shadow0

Berichten: 43848
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:27

Dat zijn een boel coole dingen zeg! De spoilertag is leuk en erg handig!
Nieuwe mods: gefeliciteerd en welkom! En de Wiki is natuurlijk helemaal geweldig. Kortom: super! OK dan!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Dienstmededeling] BBB Maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:28

Leuk BBB!
Wat is GBP? Nagelbijten / Gniffelen

Wiki super leuk verzonnen! Nog niet heel uitgebreid maar dat zat wel groeien.Spoiler is ook handig! Haha!