[Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

[Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 13:42

Het Boktbeheer Bulletin van oktober is hier te vinden.


Beleid

FAQ op [STW] School, studie en werk uitgebreid
De FAQ op [STW] is uitgebreid met basisinformatie over studiefinanciering. Deze FAQ vind je hier

Inhoudelijk

Afscheid Anya, Karin en Jasper

De afgelopen maand hebben wij als team, en jullie als gebruiker helaas afscheid moeten nemen van 2 mods en een mid. Anya en Karin hebben besloten te stoppen met modden en Jasper heeft besloten te stoppen met bemiddelen.
Wij willen daarom Anya, Karin en Jasper heel erg bedanken voor de enorme inzet en al het geleverde werk voor Bokt!

Nieuwe mods

Na het vertrek van diverse mods de afgelopen weken werd het tijd om een stel nieuwe mods aan te stellen. Het moderatorteam was hard aan versterking toe en daarom hebben wij 4 Bokkers gevonden die de taak van moderator op zich willen nemen.

Dat zijn:
Afbeelding Kris25: MD + BEH
Afbeelding Odetteke: SK + JITP
Afbeelding Petraaken: EV + backup FA.
Afbeelding Yvonniej: HK + SH / FJ

Wij willen deze 4 nieuwe moderators heel erg veel succes wensen!

Hoofdmodvakantie Mickey

Mickey heeft binnen het team aangegeven even een adempauze binnen haar hoofdmodtaken te willen nemen. Wij gunnen Mickey daarom een hoofdmodvakantie. Tijdens deze vakantie zal Mickey nog wel gewoon mod zijn op [HAW], [ITP] en [FZ].

Zoektocht naar mensen met juridische kennis

Bokt wordt maar groter en groter, dat heeft een aantal erg positieve kanten maar het resulteert helaas ook soms in wat problemen. Af en toe komen er juridische zaken binnen Bokt om de hoek kijken. De hoeveelheid juridische kennis in het team is vrij beperkt, om die reden zijn we op zoek naar iemand die ons incidenteel zou kunnen ondersteunen met wat juridisch advies voornamelijk op het gebied van aansprakelijkheid en intellectueel eigendom.

Meer informatie vind je in dit topic op [FZ]. Inmiddels zijn er al diverse PB’s binnen gekomen, maar alle informatie is natuurlijk welkom! Denk je voldoende kennis in huis te hebben om Bokt een handje te helpen, dan kun je een PB met informatie sturen naar BartVB.

Het feestdagen forum: [PF] Prettige Feestdagen!

Sinterklaas is reeds in Nederland aangekomen en pakjesavond is al bijna in zicht. Daaropvolgend komen de kerstbomen weer in de huiskamers en maken we tijd voor de fijne kerstdagen. Tot slot gaan we het nieuwe jaar 2007 in. Feestdagen zorgen natuurlijk ook voor de bijbehorende vragen: Geen idee wat je dit jaar voor je schoonmoeder moet kopen? Kom je er echt niet uit met dat gedicht voor je surprise? Moet je even kwijt wat je allemaal hebt gekregen? Je kan het allemaal in [PF] Prettige Feestdagen forum kwijt. Het forum vind je op het tabblad Algemeen in het onderdeel Gezellig!

Technisch

Euro-actie Bokt

In het vorige BBB van oktober kon je al lezen over de downtime en vervolgens het begeven van een van de twee servers van Bokt.nl. Gelukkig kunnen we tijdelijk een server lenen van www.caret.net maar er moet wel een nieuwe eigen server gekocht worden. Een aantal gebruikers was zo lief geweest om een donatietopic te starten. Er is heel wat geld gestort, flink wat afgebeld en ook gedoneerd via Paypal. Bart plaatste in het euro-actietopic het volgende bericht:
BartVB schreef:
Er is toch maar even 1500,- euro gedoneerd voor de nieuwe servers! De nieuwe servers zijn gisteren overigens besteld, levertijd was ongeveer een week. Daarna nog installeren, testen en dan in het rack in Amsterdam hangen en de boel migreren.

Iedereen die de afgelopen weken zijn/haar steentje heeft bijgedragen; allemaal enorm bedankt!

Namens het gehele team willen wij daarom jullie bedanken voor alle donaties die de afgelopen tijd binnen zijn gekomen.

Natuurlijk zijn nog steeds alle donaties meer dan welkom! Doneren kan op diverse manieren. Alle informatie hier over vind je op deze donatie pagina.

Recordaantal bezoekers

In het BBB van oktober konden we melden dat er een nieuw recordaantal bezoekers was. Dit aantal lag op 1199 gebruikers die tegelijkertijd online waren. 12 november gingen we al weer over dit aantal heen! Er waren om 19:56 uur maar liefst 1209 users tegelijkertijd online!!

Afbeelding

Tip van de maand

Topic kwijt? Denk je niet meer te weten waar hij stond? - Geen nood.

Sinds kort staan alle gesloten en verplaatste topics helemaal onder aan de pagina. Dit ziet er een stuk netter uit, alles netjes gesorteerd en het voorkomt dat gesloten pagina’s even bovenaan blijven hangen. Daarnaast heeft het moderatorteam de mogelijkheid om bij het verplaatsen van een topic een Afbeelding ‘verplaatst’ button met bijbehorende link te plaatsen, of niet. In diverse fora worden geen buttons met link geplaatst vanwege de drukte. Een voorbeeld hiervan is [EA]. Het kan dus zijn dat je, na verplaatsing van je advertentie, je topic ‘kwijt’ bent.

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je gewoon echt niet meer weet waar het bewuste topic stond. In dergelijke gevallen is er een handige manier om het specifieke topic weer terug te vinden! Als volgt:

Boven aan Bokt heb je een blauwe balk. Daar in staat het logo, het aanmelden/inloggen, pb’s, de FAQ, zoeken, leden en natuurlijk je User Control Panel. Onder die balk zie je aan de rechterkant 2 tekst knoppen, namelijk: ‘Bekijk actieve topics’ en ‘Bekijk je eigen berichten’. In dit geval gaat het om de laatste knop. Wanneer je op ‘Bekijk je eigen berichten’ klikt krijg je een net overzicht van alle topics waarin je ooit gepost hebt.

Afbeelding

Op die pagina heb je nog een losse zoekfunctie. Wanneer je een woord waar je op wilt zoeken invult bij ‘Doorzoek deze resutaten’ krijg je alleen zoekresultaten die gevonden zijn in de topics waar in jij gepost hebt.

Het is ook mogelijk om direct al je eigen berichten op inhoud te bekijken. Dit kan via het User Control Panel. De pagina die je dan direct krijgt, is eigenlijk al de pagina die je nodig hebt. Het staat onder het kopje ‘Overzicht’ en dan ‘Hoofd Pagina’. Je ziet dan je gegevens over je eigen berichten. Daarnaast is een knopje ‘bekijk de berichten van deze gebruiker’. Wanneer je hierop klikt krijg je een weergave van alle berichten die je gepost hebt.

Afbeelding

Topic kwijt? Vanaf nu nooit meer. Lachen

Persoonlijk

Justy gaat weer verhuizen. Eind november hoopt ze in Borgharen te wonen.
Mickey houdt een hoofdmod vakantie.
Sizzy wil graag dit jaar de L2 nog halen Haha!
Apple is net terug van een geweldige Orca safari.
Fairie haar stage zit er bijna op. Nog een paar weken en dan mag ze weer terug naar school.
Tieneke heeft haar tweede lesje gegeven en voelt zich helemaal thuis in haar klasje
Gomir is vanaf nu Drs. Gomir Slim
Leo_ke Heeft net haar 2e orientatiestage afgerond en weet nu zeker dat ze ergotherapeut wil worden!

Overig

Uitslag veulenverkiezing

Dit jaar werd er weer een veulenverkiezing gehouden. Er zijn heel wat merrie- en hengstveulens opgegeven en er is ook flink wat gestemd. Na enig telwerk was dan eindelijk de uitslag bekend!

Het gouden merrieveulen 2006 is geworden:
Beujolette van Youngster!

Zilveren merrieveulen 2006:
Abby van Mac

Bronzen merrieveulen 2006:
Ciara van Maroes

Het gouden hengstveulen 2006 is geworden:
Ballizo van Kajanus!

Zilveren hengstveulen 2006
Break a leg van Antoontje

Bronzen hengstveulen 2006
Breezer van Fabienne

Wij willen bovenstaande bokkers met hun veulens van harte feliciteren met deze 2006 veulenverkiezingtitel! Party!!

Benieuwd naar totale uitslag? In dit topic kunnen alle uitslagen nog eens worden bekeken.

Testrecepten

Het testrecept van de maand november komt uit op een 7,0 Lachen
Velen vonden het een vreemde combinatie, maar wel smakelijk.
Af en toe wat lastig in te schatten met kooktijd en welke ingredienten, maar het is allemaal goedgekomen.
Bedankt voor het testen allemaal! Vork Fruitige aardappel-gehaktschotel

Het testrecept van december is een Heerlijke Vissoep!
Wil je deze maand ook meetesten, stuur dan een pb'tje aan Sizzy Lachen

Topic van de maand

Afgelopen 16 november opende Terorita een topic, waar we allemaal flink van schrokken. Door_ die in verwachtig was van haar eerste kindje overkwam het allerergste… de nachtmerrie van elke hoogzwangere vrouw.
Op maandag 11 november braken Door_ haar vliezen, alles leek goed te gaan. Bij aankomst in het ziekenhuis bleek het hartje van de baby om onverklaarbare reden stil te staan.

Een hart onder de riem voor onze Door_ < In het topic betuigden bokkers op allerlei manieren hun steun aan Dorien en haar man Jan. Prachtige gedichtjes en plaatjes werden geplaatst, kaarsjes werden gebrand. Dorien wil jullie dan ook allemaal via dit BBB enorm bedanken voor alle steun!

Door_ schreef:
Lieve bokkers, wat een overweldigende reacties heb ik gehad in het topic wat er geopend is....
Dat jullie allemaal aan ons dachten en denken en zoveel mooie woorden voor ons vonden is voor ons nog steeds niet te bevatten, en we hebben er enorm veel steun aan gehad en nog steeds....
Dat via internet zoveel harten elkaar kunnen raken....
Bedankt... ik pink weer een traantje weg... maar een positief traantje dit keer....


Kleine Neil, een prachtige baby….. Dorien en Jan, ook nogmaals via dit BBB heel erg veel sterkte toegewenst!

Een weekje van Urielle

Urielle schreef:
De meeste mensen zullen denken dat ik geen leven heb buiten Bokt. En momenteel hebben ze daar wel redelijk gelijk in ook, vrees ik. Toch een korte beschrijving van de oninteressante week van Urielle!

Mijn baby is nu net 2 maanden oud en zodoende begint mijn week op maandagochtend rond een uur of 4 (aaarrrgghhhh) omdat mijn meiske wil eten. Ze slaapt in haar wandelwagen naast ons bed dus ik gris haar uit de wagen en trek haar lekker in ons warme bed. Ik probeer niet in slaap te vallen tijdens het voeden en vervloek in gedachten mijn vriend die heerlijk ligt te slapen naast me.

Aangezien ik dus elke nacht onderbroken slaap heb (eten geven om 4 uur, 6 uur, 8 uur, 10 uur, 13 uur, 15 uur, 18 uur, 22 uur en 24 uur) kom ik meestal pas na de voeding van 10 uur mijn bed uit. En... het eerste wat gebeurt is de computer opzetten met internet. Bloos Even mail checken, kijken op Bokt op het forum van de bemiddelaars of ik daar nog een bijdrage aan een discussie of stemming moet leveren of misschien een Bokker moet berichten over de uitslag, lees bij of er iets nieuws geschreven is over het beleid van Bokt, en dan begint het goede leven van het verlof. Ik lees veel fora op Bokt bij, het OO Seven huiskamertopic, ga op advertentiesites op zoek naar huisjes te koop met grond en voor ik het weet is het alweer middag. Tussendoor doe ik nog een poging tot huishoudelijk die eerlijk gezegd vooral bestaat uit een was in het machine doen en/of ophangen en het afwasmachine in- en uitruimen. Gioya ligt in de box naast me te slapen.

Mijn vriend werkt momenteel ‘halve dagen’ (ik vind dat hij steeds te laat thuis is Haha! ) om ook veel bij onze Gioya te kunnen zijn en is meestal rond een uur of 3, half 4 ’s middags thuis en dan vertrekken we samen naar stal 1. Daar staat Acalgo te wachten! Snel poetsen en zadelen en dan rij ik Acalgo een half uurtje. Hartstikke braaf paard en het voornaamste doel is nog: conditie opbouwen want hij heeft 2 jaar (of meer zelfs?) stilgestaan! Ik rij hem nu sinds een paar weken pas dus hij is nog hartstikke slap, scheef en stijf, maar daar kan het beestje niks aan doen en hij probeert toch goed voor me te werken. Het is al een stuk vooruit gegaan. Ik hoef alleen te rijden, dus afzadelen en naar de volgende stal!

Dus naar stal 2, drie kwartier rijden verderop, en dan mijn eigen Wrangler van de wei halen. Die is altijd blij dat ik kom en staat al aan het hek te wachten. Wrangler is nog niet zo heel lang onder het zadel. Bij hem werk ik nu om kracht en balans op te bouwen, de reactie op de galophulp moet verbeterd worden en om hem te leren buigen rond het binnenbeen. Gioya staat ondertussen in de kantine, waar mijn vriend artikelen voor zijn werk zit te lezen. Zo heb ik geen zorgen dat ik ineens van mijn paard afmoet. Na het werk wordt Wrangler gewassen en gaat hij onder het solarium terwijl ik snel mijn spullen poets en opruim.

Na de paarden gaan we weer terug naar huis en duik ik – verrassing! – weer achter de computer. Zou er nog iets spannends op Bokt gebeurt zijn? Clown Mijn vriend kookt inmiddels.

Zo verloopt de week rustig verder, dag na dag. Lesgeven hoef ik op dit moment ook niet. Overal liggen de buitenbakken/weilanden waar gereden wordt te nat.

Op donderdag komt onze poetshulp een halve dag schoonmaken en is het huis weer aan kant. Wat ben ik toch een verwend nest!

Pas aan het eind van de week weer iets spannends: mijn eerste les op vreemd terrein met Wrangler! De week ervoor heb ik al een lesje geboekt bij de eigenaresse van de stal waar Wrangler staat, ook al spannend, maar nu gaan we met de trailer op pad naar Jo Willems. Ook de eerste keer voor mij om zo ver (op Bokt schatten ze 2 uur enkele reis en dat klopt perfect!) met de trailer te rijden dus dubbel spannend. Als ik aankom is er iemand aan het rijden op een groot zwart dressuurpaard met stang en trens. Arbeidspirouettes, galopappuyementen, wissels om de drie... En dan kom ik daar aan met mijn driejarige! Ik krijg het Spaans benauwd. Gelukkig is de binnenbak totaal niet kijkerig en Wrangler kijkt eens wat rond maar blijft superbraaf. Jo is heel tevreden en vind dat ik mijn kereltje goed aan het opleiden ben. Hij moet nog meer kracht en balans opbouwen en dat is het voornaamste werk voor nu, dus de eerste weken hoef ik niet terug met hem, gewoon even lekker doortrainen met de tips die ik gekregen heb. Helemaal trots op mijn knappe, brave paard rijden we weer terug naar stal.

De volgende dag blijkt dat de achterkant van mijn benen compleet doorgereden is. Why o why wilde ik nou per se een nette rijbroek aan die ik normaal niet aandoe? Enfin, rijden zit er echt niet in, mijn benen zijn aan de achterkant helemaal dik, rood en ontstoken. Maar mijn schoonmoeder wil nog eens langskomen om Gioya te zien en ik heb bergen was van ons uitje dus helemaal verkeerd komt dat niet uit. De paarden gaan toch de wei op.

En de laatste dag van de week nog een uitje: mijn vriend en ik laten onze Gioya een uurtje achter onder de hoede van mijn moeder (snif!) en gaan met zijn tweeën naar Aquatis. Daar hebben we een zwembad, sauna, bubbelbad en zithoek met open haard voor ons tweetjes gehuurd om even tijd en aandacht voor elkaar te maken. Zo besluit ik mijn week heerlijk relaxed.

Zo relaxed zal het vast niet meer zijn als ik weer terug moet gaan studeren!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 104341
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 13:46

Mooi, we zijn weer helemaal op de hoogte!!! Bedankt Fairie!! Ja

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:03

Bedankt weer voor de update
En Urielle, na 2 maanden nog op 9 voedingen, dat moet slopend zijn Ja

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:24

Thnx voor de update, super

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:26

Leuke update Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:46

Fairie de foto van Beaujolette doet het niet Bloos

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-06 15:47

Hmmm inderdaad ja. Klopt de link wel? PB me anders even de goede link, of een nieuwe link dan pas ik het aan. Lachen

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 15:55

En ik ben weer helemaal bij, altijd handig die BBB's Haha!
Op naar de volgende!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:30

Thanks Fairie Haha!

Leuk om deze te lezen trouwens! Ja

Veirl

Berichten: 19818
Geregistreerd: 08-01-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:34

Ja, een BBB! Haha!

Bedankt!
En Urielle, wat een lekker weekje heb jij (behalve het slapen dan...) Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:39

Ben net terug van een maand vakantie, en vind het wel handig om zo een samenvatting te lezen wat er in de maand November is gebeurt. Geschrokken van het verhaal van de doodgeboorte van Neil, een wieg die leegblijft is een van de grootste nachtmerries die je als aankomende ouder kan overkomen.

maartje_h

Berichten: 8071
Geregistreerd: 21-08-06
Woonplaats: achterhoek

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 16:41

thanks voor de update
fijn weekje had je urielle...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:36

Ben weer bijgelezen.

Vreselijk voor Door_ !

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49651
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:12

Bedankt voor het plaatsen.... erg leuk om te lezen weer... Lachen
alle nieuwe mods: nogmaals succes!

Door en Jan: nogmaals heel veel sterkte!

Karin en Anya: jammer dat jullie gestopt zijn als mod
Jasper: jammer dat je gestopt bent als mid, maar gelukkig heb ik je nooit nodig gehad... Haha!

Justy: Succes met verhuizen! waar ligt Borgharen?
Mickey: "fijne vakantie... *LOL* "
Sizzy: Succes met de wedstrijden! kom je ook een keer bij ons op stal starten?
Apple: heb je foto's van de orca-safari? Haha!
Fairie: veel plezier weer, dalijk op school... Haha!
Tieneke heeft nog lol als juf... Haha!
drs. Gomir: gefeliciteerd met uw titel... Afgod
Leo_ke: domme vraag misschien, maar wat doet een ergotherapeut precies?

Apple

Berichten: 76300
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:14

Banjer, zie mijn onderschrift Haha!.

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:16

Banjer, Borgharen ligt bij Maastricht Lachen (aan de Maas, de meeste mensen kennen het dan ook van de overstromingen Nagelbijten / Gniffelen )

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 49651
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:17

Apple: dank je.. ik ga gelijk kijken... Bloos Haha!
Justy: mooie omgeving daar zeg! veel plezier! oud stalgenootje is ook die kant op verhuisd... die wil nooit meer terug naar hier... Haha!

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:22

En Bergharen ligt langs Deest Knipoog

Maareh leuk bulletin, ik ben weer blij Tong uitsteken

Achterom
Berichten: 23222
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:22

Leuk bulettin Lachen

Leo

Berichten: 50438
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:23

Banjer; Ergotherapie is er om mensen met een lichamelijke of geestelijke beperking te helpen hun dagelijkse dingen weer zo goed mogelijk te kunnen doen. Bijvoorbeeld zelfverzorging en huishouden, maar ook hobbies e.d. Lachen

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 18:25

wederom weer een leuk bulletin, nieuwe mod's nogmaals succes!

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:02

Fijn dat we weer op de hoogte zijn!
Bedankt!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:25

Justy schreef:
Banjer, Borgharen ligt bij Maastricht Lachen (aan de Maas, de meeste mensen kennen het dan ook van de overstromingen Nagelbijten / Gniffelen )

Weer richting Limburg. Je was toch pas naar flevoland verhuisd of zit ik verkeerd?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 01:39

Banjer, ik zit met een trailerprobleem Knipoog Dus helaas!

Daihyo

Berichten: 88513
Geregistreerd: 01-06-01

Re: [Dienstmededeling] Bokt Beheer Bulletin November

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 09:31

Leuk om weer te lezen!!