Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
Babje_84 schreef:Op welke plaatsen komt de meeste druk, wordt er in de karrenbouw gebruik gemaakt van het aanpassen van caster, camber en spoor om het rijcomfort en stuurgedrag te verbeteren, welke onderdelen zijn van belang voor de bepaling van de hoogte van het paard dat er voor gespannen kan worden (en dan bedoel ik naast het formaat van de wielen en de lengte van de lamoen), op welke punten zou het handig zijn om verstellingen aan te brengen zodat het evenwicht geoptimaliseerd kan worden...
BlackDevils schreef:Wat voor iets wil je bouwen dan?
Echt een sjieke gig of een trainingsulky?
Hier op AR stond een tijdje geleden een mooie tweewieler met massieve wielen en een fries er voor, weet alleen niet meer wie het was.
Heb verder nog wel een paar ideeën, zit te denken aan een speciaal geveerde tweewieler
SuSEQ schreef:Ook altijd handig: boomvangers voor de wielen.
Groeten, SuSEQ
BlackDevils schreef:Hier op AR stond een tijdje geleden een mooie tweewieler met massieve wielen en een fries er voor, weet alleen niet meer wie het was.
manie schreef:aan deze tweewieler dacht ik ook meteen toen ik dit topic las.
Heb even wat speurwerk verricht
[AR-ITP] Jauke voor de wagen!
Amable schreef: