Goed zoenen = goed in bed?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:37

ook zo van je moet elkaar goed in de ogen kijken anders heb je geen goede seks... echt vreemd

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:57

Toevallig de jongens waar ik mee gezoend heb en ook mee naar bed ben geweest,was bar en bar slecht,
En meestal als een jongen slecht zoende wilde ik de rest neit eens weten Haha!

Die ik nu heb zoent vreselijk lekker en de rest ook dus euhhh Haha! die houdt ik Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 23:17

nou dat slaat dus nergens op dat als je goed kan zoenen ook goed in bed bent. althands dat vind ik

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 23:53

Iris_ schreef:
ook zo van je moet elkaar goed in de ogen kijken anders heb je geen goede seks... echt vreemd

Niks moet, alles mag. Het kan het wel intenser maken. Lachen

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 23:54

moi_gitte schreef:
Ik denk, Dat het ook wel uitmaakt wat je lekker vind aan zoenen toch?
Ik bedoel, de een wil t een beetje rustig enzo. En de ander wil echt een passievolle kus. Maar als twee mensen met verschillende eisen met elkaar zoenen, en ze vinden het allebei niet lekker, betekens het neit dat ze allebei niet goed in bed zijn, toch?

Overegens vind ik niet lekker zoenen een enorme afknapper Schijnheilig

Ja tuurlijk, maar datzelfde geldt ook voor goed in bed, nietwaar?

SophievdV
Berichten: 14758
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:29

Ze zeggen toch dat als iemand goed kan dansen ook goed in bed is?

Zoenen is een test. Kan ie niet goed zoenen dan is dat een behoorlijke afknapper....

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:44

love_gino schreef:
ik heb toch wel een liever een goed lekkere hartstochtelijke zoen als een goede beurt in bed (mijn mening!) Vingers aflikken


Ik heb ze het liefste samen, tegelijkertijd Tong uitsteken

Maar ik ben van mening dat je ook slechte sex hebt als je een slechte kusser hebt.
Ik kan dan niet genieten, ik word namelijk van goed en lekker kussen tijdens de sex ontzettend geil. En anders heb ik echt geen lekkere sex
Dus voor mij hangt dat wel degelijk samen...

Orale sex is weer een ander verhaal, en goede kusser, kon slecht likken (veel te teder), maar had ontzettend goed handwerk Vingers aflikken

Tiso

Berichten: 1365
Geregistreerd: 01-03-06

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:48

ik heb ervaring met iemand die opzich goed kan zoenen maar echt een drama in bed...
en nu met iemand die zacht en liefdevol kan zoenen en goed is in bed

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:09

Kun je ook afknappen op bijvoorbeeld veel borsthaar? Ik kan nu met een jongen "een leuke tijd" hebben Knipoog maar die heeft echt ontzettend veel borsthaar. Ik weet niet of ik mijn gruwelgevoelens tov dat borsthaar aan de kant kan zetten Verward
Wat nu? Want verder is hij best lekker, en ik kom behoorlijk te kort Schijnheilig

Arnyek
Berichten: 639
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:25

Vjellko schreef:
goede zoen smaakt zeker naar meer. een echt goede zoener kan je gewoon week maken, grond onder je voeten vandaan en je wilt noooooooit meer stoppen.. Haha!

maar een garantie voor goed in bed zijn.. volgens sommige van mijn ervaringen niet Schijnheilig
en minder goede zoeners kunnen juist in bed weer briljant zijn Vork

slechte zoeners weet ik niet, die redden het bed bij mij niet Clown


Ja

Maar dan even een andere stelling erbij (als het mag), is (goed) zoenen te leren?
Het is nl. al een paar keer voorgevallen dat ik een onwijs knappe vent (echt ideale schoonzoon-typjes, perfecte kop, mooi lijf, student geneeskunde oid) die dermate beroerd zoenen dat de "betovering" binnen een seconde weg was...
Zo ontzettend jammer! Die gevallen zijn dus ook nooit in bed beland, omdat het zoenen te slecht was, ik dufde het niet aan Bloos.

Zou het ze nog te leren zijn?

En Griebels, afknappen kan idd, maar een scheermes of veet doet wonderen Haha!! Dan snapt hij de hint wel, toch?

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:32

Ik heb best weleens gezoend met iemand die er niks van kon, terwijl de seks wel enorm goed was. En andersom ook, goede zoener, slechte seks. Of goed zoenen te leren valt? Dan moeten we eerst zo eerlijk zijn om te zeggen dat de jongen in kwestie er niks van kan! Want ik denk dat de meeste jongens nooit te horen krijgen dat ze niet kunnen zoenen.

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:33

Ik heb geeen idee, mijn ex zoende niet echt fijn en was ook niet echt goed in bed (hoop niet dat ik daarmee iemand beledig), dus misschien klopt het wel.
Tegenwoordig knap ik echt heel erg af op jongens die niet kunnen zoenen. Had pas op vakantie een jongen gekust en het was net ik de wasmachine af aan het lebberen was. Daar ga ik dan dus echt niet mee naar bed he.
Daarna had ik weer een jongen die wel heel erg goed kon zoenen en heb daar uiteindelijk ook hele goede sex mee gehad.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:33

Ehh Arnyek, ik denk niet dat hij voor een one night stand heel zijn borst kaal gaat scheren Nagelbijten / Gniffelen
En ik gruwel echt van veel borsthaar, krijg ik slapeloze nachten van Dromen

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:34

griebels schreef:
Kun je ook afknappen op bijvoorbeeld veel borsthaar? Ik kan nu met een jongen "een leuke tijd" hebben Knipoog maar die heeft echt ontzettend veel borsthaar. Ik weet niet of ik mijn gruwelgevoelens tov dat borsthaar aan de kant kan zetten Verward
Wat nu? Want verder is hij best lekker, en ik kom behoorlijk te kort Schijnheilig


Borsthaar is niet zo erg, misschien moet je gewoon even wennen. Ik had de eerste keer ook zoiets van "okay..." maar eigenlijk is het helemaal niet zo lelijk/vies als iemand veel borsthaar heeft. Je leert er wel mee om te gaan Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:35

griebels schreef:
Kun je ook afknappen op bijvoorbeeld veel borsthaar? Ik kan nu met een jongen "een leuke tijd" hebben Knipoog maar die heeft echt ontzettend veel borsthaar. Ik weet niet of ik mijn gruwelgevoelens tov dat borsthaar aan de kant kan zetten Verward
Wat nu? Want verder is hij best lekker, en ik kom behoorlijk te kort Schijnheilig


Oh als ik dit zo teruglees, hoop ik maar dat het hij 'down there' een beetje bijgeschaaft heeft Schijnheilig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:35

Corona86 schreef:
griebels schreef:
Kun je ook afknappen op bijvoorbeeld veel borsthaar? Ik kan nu met een jongen "een leuke tijd" hebben Knipoog maar die heeft echt ontzettend veel borsthaar. Ik weet niet of ik mijn gruwelgevoelens tov dat borsthaar aan de kant kan zetten Verward
Wat nu? Want verder is hij best lekker, en ik kom behoorlijk te kort Schijnheilig


Borsthaar is niet zo erg, misschien moet je gewoon even wennen. Ik had de eerste keer ook zoiets van "okay..." maar eigenlijk is het helemaal niet zo lelijk/vies als iemand veel borsthaar heeft. Je leert er wel mee om te gaan Haha!


Been there, done that, maar nee, ik gruwel er echt van Misselijk

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:36

Er zit niks anders op... Je moet op zoek naar een borsthaar-loos iemand Haha!

Tjaldur

Berichten: 2017
Geregistreerd: 04-12-05
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:52

Haha jaa dat kan natuurlijk ook, ik vind het meeega sexy!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:56

Een beetje borsthaar kan ik wel hebben maar zoveel blergh Misselijk

Ik gruwel ook van okselhaar en veel schaamhaar hoor... Gaan altijd vieze geurtjes inzitten. Scheren is veel hygiënischer...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:00

Corona86 schreef:
Er zit niks anders op... Je moet op zoek naar een borsthaar-loos iemand Haha!


Doe ik normaal ook, maar de nood is hoog zeg maar Schijnheilig

agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:24

Er reageren bijna alleen maar meiden hierzo maar andersom geld dat natuurlijk ook....
Als je een ander een goed gevoel wilt geven met zoenen, moet je de ander daarin goed aanvoelen.. de 1 zoend gewoon anders dan de ander, de één wil wel heel erg lang (likken/ diep of niet Knipoog ) en de anders steeds kort, om maar eens een voorbeeld te noemen. Ik vindt wel dat de jongen de gene moet zijn die zich aanpast en het meisje moet aanvoelen en vanuit dat gevoel een passie moet hebben (ontwikkelen). Over het algemeen kun je wel stellen dat goed zoenen...goed in bed betekend, maar voor dansen net zo....Een meid die veel danst in een discotheek ofzo die is dus ook vrij actief en durf ook, kunnen ze goed, bewegen, ritme enz...dan zegd dat natuurlijk ook best iets over de eventuele prestaties in bed...Maar ook een verlegen type kan bijzonder actief zijn in bed..hahhhha Bloos
Ik heb er laatst nog eens over na gedacht, maar hebben jullie dat ook dat als je niet echt gek op iemand bent dat je dan wel sex wil, maar alleen voor de lust en ik vindt 1 of hooguit 2 keer dan wel voldoende en ga dan gewoon pitten en aan knuffelen heb ik dan zowieso geen zin, maar als je echt gek op iemand bent is dat heel anders je hebt dan ook veel meer behoefte de ander het naar z'n zin te maken en kan en wil dan ook veel langer door en neem meer tijd...is dat voor meiden netzo ongeveer?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:02

Nee dat heb ik niet, mijn neukvriendje blijft zelfs weleens slapen gewoon zodat ik in zijn armen kan liggen Knipoog
Dan komt er dus geen sex bij kijken... Ik heb dus absoluut geen gevoelens voor hem, ja lustgevoelens, maar meer niet

enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:16

ik vind borsthaar afschuwelijk!! het is nutteloos en heeft voor mij echt totaal niks erotisch ofzo!
het zou voor mij echt een zware afknapper zijn,,als je lekker aan het zoenen bent en hij trekt zn shirt uit..en je komt erachter dat hij gigantisch veel borsthaar heeft...moet ik er zeker doorheen gaan woelen ofzo...gedver!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:21

Hahaha gelukkig wist ik het al voordat er ook maar gekust is... Bij het uitgaan trok hij ineens per ongeluk zijn shirt omhoog Misselijk

ik vind het ook smerig hoor, haren zijn bedoeld om vuil op te vangen. Kun je nagaan wat er allemaal in blijft hangen, waar jij dan doorheen aan het woelen of likken bent Boos!

Nee gewoon lekker op tijd douchen en scheren is veel hygiënischer Ja

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:23

Ik heb ooit een jongen gezoend en die was goed met zoenen alleen waardeloos in bed Haha!
Dus voor mij klopt die stelling echt niet: goed zoenen = goed in bed, is dus niet altijd waar!!!