Goed zoenen = goed in bed?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Jolien_

Berichten: 1199
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:27

Ik denk dat goed zoenen een kwestie is van veel oefenen en uitproberen en in bed precies hetzelfde.
Een jongen die nog niet zo veel gezoend heeft is niet echt ervaren (en zoent misschien ook niet heel lekker) en in bed dan precies hetzelfde.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:17

maar soms ben je voor elkaar gemaakt Knipoog

agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:24

griebels schreef:
maar soms ben je voor elkaar gemaakt Knipoog

hoe bedoel je dat?? Knipoog
nog even over dit tropic ik denk dat we mogen concluderen uit de reacties dat in de meeste gevallen de regel van goed zoenen betekend dat die ook vrij goed is in bed...maar dat dat geen garantie is en juist wel eens vies tegen zou kunnen vallen.. Haha!
Wellicht speeld de ervaring ook een rol, zoals ik al eerder hier heb kunnen lezen, ik denk ook dat dat zo is, want zo ben ik ook groot geworden Haha!

Annemarie89

Berichten: 2353
Geregistreerd: 14-02-05
Woonplaats: Groningen

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:40

k vraag me altijd af; als je vind dat ze slecht zoenen en je vind het dus niet fijn..

maar hun willen wel steeds weer zoenen; dus ze vinden het zelf kennelijk wel lekker? Nagelbijten / Gniffelen

nienke1208

Berichten: 2140
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:48

mn italiaantje heeft ook wel behoorlijk wat borsthaar, ik heb het ook niet op borsthaar, maar ja, liever dat dan schuurpapier, omdat hij zn borsthaar wegscheert...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:48

Of ze willen oefenen met je zodat hun later ook goed kunnen zoenen Tong uitsteken

@Agerrits: Soms is de sex zo goed dat het lijkt of het voor elkaar gemaakt is... Maar dat een relatie (buiten een sexrelatie dan) er niet in zit Knipoog

agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:07

griebels; ja daar heb je gelijk in denk ik Haha! Over dat oefenen...ik heb eens een vriendin gehad die vertelde dat ze voor het eerst gezoend had met een vriendin...om te oefenen ze is wel echt hetro...en nu heb ik dat soort verhalen vaker gehoord is dat zo?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:12

Ik heb eenmaal met een meisje gekust maar dat was niet om uit te vogelen hoe het moest hoor...
Wij wilden gewoon eens weten hoe dat nou voelde Knipoog
Ik heb niets met vrouwen en is daarom ook niet voor herhaling vatbaar.... denk ik Schijnheilig

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:24

Ik vind zoenen met n vrouw niet erg om te doen...niet dat ik direct een bi ben. Maar ik zoen net zo lief met n meisje als met n jongen. Alhoewel ik geef nog steeds de voorkeur aan n man Lachen (spreek nu mezelf dus tegen)

Op t moment ben ik vrijgezel en kreeg van de week van een goede vriendin n sms dat ze met me wil zoenen. Het is best vlijend als je n smsje krijgt dat iemand je dus kissable vind...tenminste zo zie ik t dan.

Of ik met haar ga zoenen weet ik niet, dat hangt van de situatie af...

nienke1208

Berichten: 2140
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:35

Ik heb ook wel eens met vriendin gezoend, ben absoluut geen bi, val 100% op mannen, maar wilde toch wel eens weten hoe het was om met vrouw te zoenen...

Voelt gewoon hetzelfde qua zoenen, maar geef toch voorkeur aan zoenen met een jongen!!!

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:39

Slecht zoenen is bij mij ook een gigantische afknapper.

Mijn vriend zoent echt super en hij vind dat ook van mij. Ik denk niet dat er mensen echt slecht zoenen, smaken verschillen en soms pas je met zoenen gewoon perfect bij elkaar en vind je van elkaar dat je super zoent. Of zouden er dan toch echtte slechtte zoeners zijn.....ik had een keer gezoent ik vond het echt niks maar er zullen toch vast wel mensen zijn die hem dan wel super vinden zoenen? Dat durf ik neit te denken maar denk wel dat het zo is Clown

enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:45

vrouwen zoenen veel zachter vind ik...is echt heel anders.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:57

Lisjuh, ik heb toch 2 heel erg slechte zoeners gehad...
De een nam mijn neus en kin er zowat bij, en de ander wist niets beters te doen dan continue rondjes om mijn tong te draaien, werd er werkelijk waar duizelig van Clown

x_Katja_x

Berichten: 1491
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:57

Ik heb een keer een jongen gehad die echt super kon zoenen.. ik dacht even van WOW dit word geweldig.. heerlijk voorspel etc.. Maar verder.. Nagelbijten / Gniffelen Hij kon dr echt helemaal niks van.. (en was nog formaat bierworstje ook Bloos )

agerrits
Berichten: 967
Geregistreerd: 16-12-05
Woonplaats: Overijssel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:59

Ik durf het haast niet te zeggen....maar vooruit dan maar weer Knipoog ik was een keer bezopen is zeker 6 jaar geleden en ik raakte met een jongen aan de praat en hij wilde wat zuipen dus vooruit ik ga met hem wat aan de bar drinken een tequila bestelde hij en ik was echt bezopen, maar ik weet nog dat ik het gezellig vond en ineens vloog die gast mij op de mond... Verward ik kon nietzoveel beginnen..ik vond het zeker niet lekker en gelukkig hebben m'n vrienden mij geholpen....wat heb ik daar van gebaald zeg hahhahhha en toen had ik een vriendinnetje en die was daar toch boos over toen ze dat hoorde dat ik zo bezopen was geweest Haha!

x_Katja_x

Berichten: 1491
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:59

griebels schreef:
Lisjuh, ik heb toch 2 heel erg slechte zoeners gehad...
De een nam mijn neus en kin er zowat bij, en de ander wist niets beters te doen dan continue rondjes om mijn tong te draaien, werd er werkelijk waar duizelig van Clown


Haha herkenbaar Knipoog Ik heb op vakantie met een jongen gezoent.. ik dacht echt van waar istie mee bezig?! Ik wist in het begin z'n naam niet, dus we hebben hem de hele vakantie wasmachine genoemt Tong uitsteken Later zagen we hem met een ander meisje zoenen en toen ze klaar waren.. je had dat gezicht van dat meisje moeten zien haha Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:00

LOL Haha! Tong uitsteken Knipoog

Fardos

Berichten: 185
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Delft

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:43

hahaha geweldig topic!
Ik geloof dat mijn mening aardig verschild! heb beide kanten meegemaakt!
Heb mijn huidige vriendje ook wel wat moeten sturen voor hij geweldig was! (met zoenen) Verder is hij echt helemaal..........geweldig!!! Haha! Bloos

Hahaha leuke actie gerrit!!!
zou ik ook wel beetje boos om zijn maar ik geloof ook dat ik ontzettend hard zou gaan lachen !!

Heb hetzelfde wel eens met een meisje gehad maar ik was net optijd weg met mijn hoofd!!

Verder is het volgens mij meestal een smoes als meisjes zeggen dat ze op elkaar uit proberen om te oefenen!
Gewoon nieuwschierig om te weten hoe het is met een meisje!
(was ik ook, nu niet meer Haha! )

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:11

x_Katja_x schreef:
Ik heb een keer een jongen gehad die echt super kon zoenen.. ik dacht even van WOW dit word geweldig.. heerlijk voorspel etc.. Maar verder.. Nagelbijten / Gniffelen Hij kon dr echt helemaal niks van.. (en was nog formaat bierworstje ook Bloos )


Zo'n ervaring heb ik dus ook gehad, nou ja eigenlijk meerdere!!!
Beetje jammer, ben je helemaal in de stemming en dan stelt het werkelijk niks voor, vind ik zo zonde van mijn tijd he hahaha.
Nu heb ik een vriend die is voor mij echt gewoon zo goed, alleen beetje banketstaaf dat ik hem maar een paar keer per jaar ziet (hij woont in Zuid-Afrika Bloos )
Maar echt de vonken vliegen ervan af, goed ik ga nu ophouden voordat deze reactie werkelijk uit de hand loopt hahaha!

Suzanne F.

Berichten: 49551
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:14

Nee hoor, ik ken iemand (geen details) die niet zo fantastisch kan zoenen maar goed is in bed.
En andersom kan zeker ook.

Katniss
Berichten: 705
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Groningen

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:14

Ik vind meisjes heel anders zoenen dan jongens, veel liever. Ach ja.. Het heeft allebei zijn charmes.. Haha!

Shezzit

Berichten: 683
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Oirschot

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:22

Iedereen heeft het altijd maar over "ik heb zo geweldig gezoend..." blabla.
Ik heb dit nog nooit echt meegemaakt. Ik bedoel, ik heb natuurlijk wel met verschillende mensen gezoend en ik schijn het ook niet slecht te doen (als mijn ex eerlijk is op dit punt) maar dat ik het echt lekker vond? Vond het vaak een beetje een saaie actie en had na 10 sec vaak zoiets van... waarom doen we dit eigenlijk, omdat t erbij hoort? Ben wel heel erg van kusjes geven/knuffelen, dat soort dingen, maar dat gelebber?.... vind er eigenlijk geen drol aan en ze mogen t wat mij betreft achterwege laten. Ben ik nu heel erg vreemd?

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 17:52

griebels schreef:
Kun je ook afknappen op bijvoorbeeld veel borsthaar? Ik kan nu met een jongen "een leuke tijd" hebben Knipoog maar die heeft echt ontzettend veel borsthaar. Ik weet niet of ik mijn gruwelgevoelens tov dat borsthaar aan de kant kan zetten Verward
Wat nu? Want verder is hij best lekker, en ik kom behoorlijk te kort Schijnheilig
Jaaaaaaaaa.... Ik voel mezelf soms best kortzichtig wat betreft dit soort dingen. Maar veel borsthaar vind ik echt zoooo'n turn off...

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 18:01

Shezzit schreef:
Iedereen heeft het altijd maar over "ik heb zo geweldig gezoend..." blabla.
Ik heb dit nog nooit echt meegemaakt. Ik bedoel, ik heb natuurlijk wel met verschillende mensen gezoend en ik schijn het ook niet slecht te doen (als mijn ex eerlijk is op dit punt) maar dat ik het echt lekker vond? Vond het vaak een beetje een saaie actie en had na 10 sec vaak zoiets van... waarom doen we dit eigenlijk, omdat t erbij hoort? Ben wel heel erg van kusjes geven/knuffelen, dat soort dingen, maar dat gelebber?.... vind er eigenlijk geen drol aan en ze mogen t wat mij betreft achterwege laten. Ben ik nu heel erg vreemd?

Geen idee. Maar een goede tongzoen kan met mijn libido al heel veel doen, in goede zin. Als ik bijvoorbeeld een keer met mijn vriend sta te zoenen en we gaan er beiden helemaal in op dan kan ik echt de neiging hebben om hem daar ter plekke nog meer op te geilen of hem mee te sleuren naar een bos, huis, bed, wat dan ook. Waar we ook maar seks kunnen hebben Haha! Hahaha... Echt dat ik van een kus al sta te tollen op m'n benen....

enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:31

shezzit.. je bent echt niet vreemd hoor! ik heb t ook een beetje.
ik hou veel meer van kusjes geven en knuffelen...
maar als ik soms goede sex heb met mn vriend...en dan ondertussen tongzoenen en elkaar aan kijken...daar kan ik daarintegen toch echt bloedgeil van worden!!